Beoordelingen Ska Kinderopvang

Linda uit: Hoogland

18-12-2018

Vestiging: Bubbels

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: De pedagogisch medewerkers kennen mijn dochter echt. Ze gaat er met plezier naar toe. Er is altijd perdoonlijke aandacht

Patricia uit: Amersfoort

18-12-2018
5,6

Vestiging: Lange Jan

Ervaring met: BSO

Ervaring: De kwaliteit van de Lange Jan vind ik achteruit gegaan. Dit heeft wellicht te maken met veel wisselingen in begeleiding. De locatie zelf mag ook wel een opknapbeurt gebruiken.

Rogier uit: Amersfoort

30-11-2018

Vestiging: De Tovertriangel

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Onze dochter vindt het ontzettend leuk bij de opvang. De begeleiders zijn professioneel en altijd enthousiast. Ook wij vinden de buitentuin echt een pre. Communicatie gaat via mail en de portal prima.

Anneke uit: Amersfoort

15-11-2018

Vestiging: Plons

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Mijn zoon heeft een hele fijne tijd gehad bij het kinderdagverblijf. De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig! Ieder kind is echt een individu waar rekening mee gehouden wordt. De begeleiding is professioneel en er wordt proactief meegedacht. De natuurspeeltuin is ook een groot pluspunt. Ik kan dit kinderdagverblijf absoluut aanraden.

A uit: Amersfoort

14-11-2018

Vestiging: Plons

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: als wij nieuwe opvangdagen nodig hadden (voor vast), werd er snel gereageerd en kon het bijna altijd of op een korte termijn. alleen als je last minute opvang nodig hebt, is de kans groot dat het niet kan. dit is echter niet anders dan bij andere kinderdagverblijven, vermoed ik. persoonlijk vind ik het jammer dat de punten die je spaart door je kind een keer niet te brengen wegens vakantie bijv tegenwoordig vervallen binnen de termijn van 8 weken. voorheen waren zij een jaar geldig. maar ook dit is volgens mij bij veel andere opvang ook de regel. over het algemeen ben ik heel tevreden en nu 3,5 jaar (met 2 kinderen) klant bij SKA.

Lizzy uit: Leusden

14-11-2018
8,2

Vestiging: Villa Blanca (kdv)

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Lieve meiden, die met veel passie en zorg voor de kinderen zorgen. Ze letten echt op het individu en denken altijd met je mee. Het is een fijne plek om je kinderen te brengen en ze met een glimlach weer op te halen.

Barbara uit: Leusden

23-10-2018

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Wij zijn enorm tevreden over Ska! Een fijne locatie van Villa Blanca waar onze dochter het goed naar haar zin heeft mede dankzij de lieve pedagogische medewerkers!

Jolanda uit: Amersfoort

7,5

Vestiging: Domino

Ervaring met: BSO

Ervaring: Dochter verblijft twee ochtenden in de voorschoolse. Wij zijn erg tevreden over de juf. Een toppertje is ze. Dat onze dochter met veel plezier naar de juf gaat, is voor ons het belangrijkste. De rest is moeilijk te beoordelen. Communicatie en informatie is ook goed met ska.

Nagihan uit: Amersfoort

7,7

Vestiging: De Kleine Vlinder

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Tot nu te vreden met alles.

M uit: Leusden

9,5

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Ben heel tevreden over de vaste medewerkers en stagiaires. Mijn zoontje gaat er heel graag heen. Hij is gek op zijn juffen!! Vind het jammer dat in zomer periode er veel verschillende flexmedewerkers zijn(waarom geen vaste) dit is voor de vaste medewerkers ook niet prettig en voor de kinderen al helemaal niet. Kan met vragen altijd terecht bij de vaste medewerkers zij doen aan alle kanten erg hun best en zijn gek op de kinderen. Vind dat vanuit hoofdkantoor wel eens wat beter geregeld mag worden.