Beoordelingen Ska Kinderopvang

16-05-2019
6,8

Vestiging: Villa Blanca, speelleergroep

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Veel wisselingen gehad het afgelopen jaar op de speelleergroep. Soms twee invallers op 1 groep, die beide de namen van de kinderen niet kent.
Slechte communicatie mbt de meivakantie.

Jammer dat juf Linda weg is. Zij was echt super!

Mariƫlle uit: Utrecht

14-03-2019
8,5

Vestiging: LEF, bso

Ervaring met: BSO

Ervaring: Onze kinderen kunnen echt even thuiskomen in een gezellige huiskamersetting op de BSO en dat waardeer ik enorm. Ze worden beiden gezien, ook als er iets aan de hand is.

Hugo uit: Amersfoort

11-03-2019

Vestiging: Puntmuts de

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Meiden zijn toppers. Wel gedoe met twee kinderen op twee verschillende groepen als je een extra dag aan wil vragen. Lukt zelden.

Susan uit: Leusden

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Fijne, persoonlijke, gezellige en veilige omgeving om je kind naartoe te brengen. Contact met de medewerkers is heel prettig. Organisatie is goed bereikbaar

Pandora uit: Amersfoort

7,3

Vestiging: Zilverberg de, slg

Ervaring met: BSO

Ervaring: Zijn tevreden over de opvang. Wel hebben wij war ideeen betreft een digitaal ruilingssysteem. Nu is als ouder niet inzichtelijk wanneer er plek is en sta je soms lang op een wachtlijst dir uiteindelijk geen plek geeft. Op het kdv (andere organisatie) werken we met een online systeem waar ouders zelf kunnen schuiven met het dagdeel en meteen zien of deze beschikbaar is. Veel klantgerichter!

T uit: Amersfoort

Vestiging: Jonkvrouw de

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: De jonkvrouw is voor onze kinderen een tweede thuis! Geweldige plek!

Linda uit: Hoogland

18-12-2018

Vestiging: Bubbels

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: De pedagogisch medewerkers kennen mijn dochter echt. Ze gaat er met plezier naar toe. Er is altijd perdoonlijke aandacht

Patricia uit: Amersfoort

18-12-2018
5,6

Vestiging: Lange Jan

Ervaring met: BSO

Ervaring: De kwaliteit van de Lange Jan vind ik achteruit gegaan. Dit heeft wellicht te maken met veel wisselingen in begeleiding. De locatie zelf mag ook wel een opknapbeurt gebruiken.

Rogier uit: Amersfoort

30-11-2018

Vestiging: De Tovertriangel

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Onze dochter vindt het ontzettend leuk bij de opvang. De begeleiders zijn professioneel en altijd enthousiast. Ook wij vinden de buitentuin echt een pre. Communicatie gaat via mail en de portal prima.

Anneke uit: Amersfoort

15-11-2018

Vestiging: Plons

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Mijn zoon heeft een hele fijne tijd gehad bij het kinderdagverblijf. De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig! Ieder kind is echt een individu waar rekening mee gehouden wordt. De begeleiding is professioneel en er wordt proactief meegedacht. De natuurspeeltuin is ook een groot pluspunt. Ik kan dit kinderdagverblijf absoluut aanraden.