Beoordelingen Ska Kinderopvang

• Activiteitenaanbod 8,3

Esther uit: Amersfoort

Vestiging: De Jonkvrouw

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Prettige opvang met alle aandacht voor je kind.

Sarah uit: Amersfoort

Vestiging: De Zilverberg

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Gezellige sfeer. Leuke berschillende activiteiten.

Heidy uit: Leusden

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Zeer vriendelijke begeleiding die een positieve uitwerking heeft op mijn kind. Leerzame activiteiten in een warme sfeer qua omgeving. Zeer positief dus.

Janaina uit: Amersfoort

Vestiging: Bso Lange Jan

Ervaring met: BSO

Ervaring: Top!! Super vriendelijk personeel en werk met liefde kinderen worden met liefde en passie voor gezorgd!! Ben heel tevreden mee

Suzan uit: Hooglanderveen

25-06-2018

Vestiging: Binnenstebuiten

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Hele prettige medewerkers met veel passie en liefde voor de kinderen. Ruilsysteem niet prettig. Geen ruimte om ruildagen in te zetten en dan verlopen ze te snel.

Marieke uit: Amersfoort

11-06-2018

Vestiging: De Jungle Spinetpad

Ervaring met: BSO

Ervaring: Onze dochter komt vrolijk thuis van de Bso. Ze krijgt leuke activiteiten aangeboden, maar ook de ruimte om lekker bij te komen van een drukke schooldag.

Evita uit: Amersfoort

10-06-2018
7,0

Vestiging: De Puntmuts

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Kyan gaat bijvoorbeeld naar de TamTam en we kwamen er achter dat hij een tijd niet was geweest. Het is goed als daarover gelijk gecommuniceerd wordt waarom hij niet gaat. Een stukje communicatie zou wel fijn zijn.

Astrid uit: Leusden

05-06-2018

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Er is veel aandacht voor de kinderen. De medewerkers zijn betrokken. Denken mee. Stellen vragen.
Er wordt iedere keer met zorg een verslag gemaakt en de foto's zijn ook erg leuk om te bekijken. Daar kijk ik echt naar uit!

simone uit: amersfoort

27-05-2018

Vestiging: Elmo

Ervaring met: BSO

Ervaring: Mijn kinderen gaan met plezier naar de BSO en naar de tienergroep binnen de BSO.
Mijn jongste heeft beneden een prettige locatie, met een leuke tuin maar er wordt ook wel buiten de tuin gespeeld. Er is een goed ritme door ophalen, spelen, fruit eten, spelen, groente eten. Er is ruimte voor eigen spel, eigenaardigheden van elk kind en veel creativiteit.
Mijn oudste dochter kent veel vrijheden met buitenspelen, iets waar we samen met de BSO goede afspraken over hebben gemaakt.
Beide dochters genieten van de 'juffen' op de BSO.

Danielle uit: Leusden

26-05-2018
6,6

Vestiging: 't Vliet

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Wat ik een nadeel vind is de gewijzigde regeling wanneer je afmeld, dat je die uren gewoon kwijt bent. Je kan dan wel kiezen op korte termijn voor een ruildag maar meestal wordt dit geweigerd omdat er geen plek is.