Beoordelingen Ska Kinderopvang

07-05-2018
7,8

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Een heel fijn kinderdagverblijf voor mijn dochter van 2. Wat ik fijn vind aan Villa Blanca is dat deze locatie niet zo groot is. Wat mijn dochter fijn vindt aan Ska is haar 2 vaste leidsters, waar zij dol op is. Ze kennen haar door en door, waardoor ik haar met een prettig gevoel 'achterlaat'.

Bart uit: Amersfoort

14-10-2017
7,5

Vestiging: De Ridderzaal

Ervaring met: BSO

Ervaring: Fijne BSO voor onze kids. Ze hebben het er goed naar hun zin en het is erg fijn dat er een vast team op deze locatie zit. Wat ik mis is dat deze lokatie niet vijf dagen in de week open is terwijl er wel een continu rooster wordt gehanteerd. Hierdoor is wisselen in dagen niet mogelijk wat wel wenselijk zou zijn onder andere om meer flexibel zou zijn op mijn werk.

Juli uit: Amersfoort

11-10-2017
7,2

Vestiging: Bubbels

Ervaring met: Kinderdagverblijf, Peuterwerkplaats / voorschool, BSO

Ervaring: De communicatie omtrent personele wisselingen op het KDV is regelmatig erg (te) laat. Daarnaast zouden er met de oudere kindjes van het KDV wat meer uitstapjes gedaan kunnen worden. Wat ik voor de BSO opvang mis is een passende opvang tijdens studiedagen. Er zijn maar een paar kinderen van de Berkenschool en die gaan meestal niet naar de opvang als er een studiedag is. In plaats van dat jullie een leuke activiteit met haar gaan doen, kan ze terecht op een locatie in een hele andere wijk waar ze niemand kent. Dat is dus geen geschikt aanbod.

Stijn uit: Amersfoort

09-10-2017

Vestiging: De Ukkenburg

Ervaring: Top.

Stefanie uit: Amersfoort

09-10-2017

Vestiging: De Krakeling

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Erg betrokken leidsters en mijn kinderen voelen zich erg op hun gemak.

Bas uit: Amersfoort

19-09-2017
7,7

Vestiging: Spetter

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Toegewijde medewerkers, leuke locatie met mooie buitenruimte en ontdektuin

Caro uit: Amersfoort

18-09-2017
8,5

Vestiging: De Puntmuts

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Fijne, veilige omgeving met, kundige, geduldige, lieve begeleiders!

uit: Leusden

Ervaring: Fijne peuterspeelzaal!

Marion uit: Leusden

15-09-2017

Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Fijne peuterwerkplaats met top leidsters