Beoordelingen Ska Kinderopvang

X uit: Amersfoort

19-09-2018

Vestiging: De Boshut

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Prettige sfeer, leuk contact met aanwezige medewerkers bij de kinderen.
Onhandig systeem mbt vakanties: ik heb een volledige pakket (incl vakantie opvang) maar moet me AANmelden ipv AFmelden in de vakantie. Ik heb dat pakket niet voor niets.
Al paar jaar op rij geen mogelijkheden voor brengen/halen naar hobby.
Zwemles via ska is heel fijn.

Pedram uit: Amersfoort

13-09-2018
7,2

Vestiging: De Zilverberg

Ervaring met: Kinderdagverblijf, Speelleergroep

Ervaring: Goed, Gezellig, Jammer dat zo vaak de medewerkers worden verwisseld en vervangen.

Cristel uit: Amersfoort

12-09-2018

Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Ik vind het heel sfeervol ingericht. Het enige dat ik moeilijk vind is dat ik vaak nieuwe gezichten zie en Owen dan steeds opnieuw moet wennen. Ik snap dat het lastig is, maar voor nieuwe kindjes is het zo extra lastig. Nog ee klein verzoekje, kunnen jullie hem een slap omdoen als hij eet? Bedankt! Ik vind het trouwens wel heel mooi te zien dat jullie echt om de kindjes geven. Dat is het allerbelangrijkste.

Petra uit: Amersfoort

Vestiging: Paal 8

Ervaring met: BSO

Ervaring: Een hele prettige bso, waar de kinderen zich zelf kunnen zijn, goed op ze wordt gelet, er leuke activiteiten zijn en ze ook kunnen chillen. Prettig contact met de `juffen` en een duidelijke terugkoppeling aan het eind van de dag.

Evelinda uit: Amersfoort

7,8

Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Mijn dochter voelde zich heel snel thuis en ze zijn lief voor haar.
Als ik haar ophaal heeft ze grote verhalen.
Leuk is ook elke keer een ander thema op de Groep.

Anne

7,5

Vestiging: KrisKras

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Over het algemeen tevreden de medewerkers zijn allemaal ontzettend lief en de meeste ook extreem kundig, minder tevreden met het beleid rondom kinderen die 4 dagen opvang genieten, hier zou aparte regeling voor moeten komen. Het is nooit mogelijk om opgenomen dagen te ruilen. Een contract voor bijvoorbeeld 49 weken zou mooie compromis zijn, dan maakt ska nog steeds winst

Caroline uit: Amersfoort

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Opvang met een lief en goed opgeleid team waar je met een gerust hart je kind achterlaat.

Dana uit: Amersfoort

Vestiging: De Puntmuts

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Heel fijne locatie. De juffen denken heel goed mee.
Er is af en toe wel heel veel inhuur en wisseling. Toch proberen ze ook dit soort dingen waar weinig aan te doen is op te lossen door bijvoorbeeld tenminste 1 vast gezicht te hebben ed.

Esther uit: Amersfoort

03-07-2018

Vestiging: De Jonkvrouw

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Prettige opvang met alle aandacht voor je kind.

Sarah uit: Amersfoort

03-07-2018

Vestiging: De Zilverberg

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Gezellige sfeer. Leuke berschillende activiteiten.