Beoordelingen Ska Kinderopvang

Anneke uit: Amersfoort

15-11-2018

Vestiging: Plons

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Mijn zoon heeft een hele fijne tijd gehad bij het kinderdagverblijf. De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig! Ieder kind is echt een individu waar rekening mee gehouden wordt. De begeleiding is professioneel en er wordt proactief meegedacht. De natuurspeeltuin is ook een groot pluspunt. Ik kan dit kinderdagverblijf absoluut aanraden.

A uit: Amersfoort

14-11-2018

Vestiging: Plons

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: als wij nieuwe opvangdagen nodig hadden (voor vast), werd er snel gereageerd en kon het bijna altijd of op een korte termijn. alleen als je last minute opvang nodig hebt, is de kans groot dat het niet kan. dit is echter niet anders dan bij andere kinderdagverblijven, vermoed ik. persoonlijk vind ik het jammer dat de punten die je spaart door je kind een keer niet te brengen wegens vakantie bijv tegenwoordig vervallen binnen de termijn van 8 weken. voorheen waren zij een jaar geldig. maar ook dit is volgens mij bij veel andere opvang ook de regel. over het algemeen ben ik heel tevreden en nu 3,5 jaar (met 2 kinderen) klant bij SKA.

Lizzy uit: Leusden

14-11-2018
8,2

Vestiging: Villa Blanca (kdv)

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Lieve meiden, die met veel passie en zorg voor de kinderen zorgen. Ze letten echt op het individu en denken altijd met je mee. Het is een fijne plek om je kinderen te brengen en ze met een glimlach weer op te halen.

Barbara uit: Leusden

23-10-2018

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Wij zijn enorm tevreden over Ska! Een fijne locatie van Villa Blanca waar onze dochter het goed naar haar zin heeft mede dankzij de lieve pedagogische medewerkers!

Jolanda uit: Amersfoort

7,5

Vestiging: Domino

Ervaring met: BSO

Ervaring: Dochter verblijft twee ochtenden in de voorschoolse. Wij zijn erg tevreden over de juf. Een toppertje is ze. Dat onze dochter met veel plezier naar de juf gaat, is voor ons het belangrijkste. De rest is moeilijk te beoordelen. Communicatie en informatie is ook goed met ska.

Nagihan uit: Amersfoort

7,7

Vestiging: De Kleine Vlinder

Ervaring met: Speelleergroep

Ervaring: Tot nu te vreden met alles.

M uit: Leusden

9,5

Vestiging: Villa Blanca

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Ben heel tevreden over de vaste medewerkers en stagiaires. Mijn zoontje gaat er heel graag heen. Hij is gek op zijn juffen!! Vind het jammer dat in zomer periode er veel verschillende flexmedewerkers zijn(waarom geen vaste) dit is voor de vaste medewerkers ook niet prettig en voor de kinderen al helemaal niet. Kan met vragen altijd terecht bij de vaste medewerkers zij doen aan alle kanten erg hun best en zijn gek op de kinderen. Vind dat vanuit hoofdkantoor wel eens wat beter geregeld mag worden.

X uit: Amersfoort

19-09-2018

Vestiging: De Boshut

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Prettige sfeer, leuk contact met aanwezige medewerkers bij de kinderen.
Onhandig systeem mbt vakanties: ik heb een volledige pakket (incl vakantie opvang) maar moet me AANmelden ipv AFmelden in de vakantie. Ik heb dat pakket niet voor niets.
Al paar jaar op rij geen mogelijkheden voor brengen/halen naar hobby.
Zwemles via ska is heel fijn.

Pedram uit: Amersfoort

13-09-2018
7,2

Vestiging: De Zilverberg

Ervaring met: Kinderdagverblijf, Speelleergroep

Ervaring: Goed, Gezellig, Jammer dat zo vaak de medewerkers worden verwisseld en vervangen.

Cristel uit: Amersfoort

12-09-2018

Vestiging: De Dobbelsteen (kdv)

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Ik vind het heel sfeervol ingericht. Het enige dat ik moeilijk vind is dat ik vaak nieuwe gezichten zie en Owen dan steeds opnieuw moet wennen. Ik snap dat het lastig is, maar voor nieuwe kindjes is het zo extra lastig. Nog ee klein verzoekje, kunnen jullie hem een slap omdoen als hij eet? Bedankt! Ik vind het trouwens wel heel mooi te zien dat jullie echt om de kindjes geven. Dat is het allerbelangrijkste.