Beoordelingen Ska Kinderopvang

Mireille uit: Amersfoort

18-08-2017

Vestiging: De Jonkvrouw

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Onze zoon heeft het hier fantastisch gehad! Lieve leidsters, huiselijke sfeer en er word altijd meegedacht in het belang van het kind. Hij is geweldig goed en leuk begeleid van peuter naar kleuter. Omdat de BSO in hetzelfde gebouw zit, maakt dat de overstap kleiner en vertrouwd. Dat is heel waardevol.

Hanneke uit: Amersfoort

30-06-2017
6,7

Vestiging: Harlekijn (pwp)

Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Lieve leidsters met het hart op de juiste plek.
Ik laat mijn dochter met een gerust hart achter.

Lesley uit: Hooglanderveen

30-06-2017

Vestiging: Binnenstebuiten

Ervaring met: Kinderdagverblijf

Ervaring: Ik ben zeer tevreden over kdv Binnenste Buiten. Mijn dochter June doet het zo goed en je wordt zo goed geïnformeerd hoe het gaat. Ik heb er een zeer goed gevoel bij en laat mijn dochter met een gerustgesteld gevoel achter. Het is er erg liefdevol en men heeft plezier in hun vak. Ga zo door. Kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat onze dochter het zo goed doet. Ze ontwikkelt zich goed en heeft het erg naar haar zin. Helemaal top!!

Henriët uit: Leusden

09-05-2017

Vestiging: Peuterwerkplaats ’t Vliet

Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Mijn dochter gaat met heel erg veel plezier naar de peuterwerkplaats. Erg lieve leidsters en ze doen veel leuke activiteiten.

Wilfred uit: Amersfoort

21-04-2017
7,0

Vestiging: De Mammoet

Ervaring met: Kinderdagverblijf, Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Ahavah heeft een hele fijne tijd gehad op de Mammoet en we hebben haar altijd met een gerust hart weggebracht. Verbeterpunten wat mij betreft zijn: gebruik van digitale communicatie (hetgeen sinds de komst van Louise en Mark een stuk is verbeterd), betere 1-op-1 communicatie met ouders (hoe communiceer je met ouders, wat vinden ze belangrijk en wat vindt de PW'er belangrijk om over te brengen), vaker terugkoppeling over de ontwikkeling van je kind (kan op een bijvoorbeeld 2 wekelijkse basis via het ouderportaal)

Laurie uit: Amersfoort

18-04-2017
4,3

Ervaring met: Kinderdagverblijf, BSO

Ervaring: Wij zijn niet tevreden over kinderdagverblijf de mammoet, wij Hebben een ander kdv gezocht!
Wij hebben helaas geen goede ervaringen met de leidsters, de zorg, kwaliteit en de communicatie, dit is ook aangegeven en besproken met de locatiemanager.
Wij wilden destijds graag een klein label, echter doordat er te weinig andere ouders waren kon dit niet doorgaan.
Over de bso zijn wij gelukkig wel tevreden, zij zit daar nu een half jaar.

Melanie uit: Amersfoort

06-04-2017
7,7

Vestiging: De Pruttelhoek

Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Onze dochter vind het leuk alleen jammer dat het maar 2 ochtende is. Maar hele fijne locatie en medewerkers!

Anouska uit: Amersfoort

Vestiging: Paal 8

Ervaring met: BSO

Ervaring: Fijne overdracht en prettige sfeer. Onze dochter heeft het altijd erg naar haar zin. De ouderavond over de ontwikkeling van de brein is net dat beetje extra.

Ilonka uit: Leusden

Vestiging: Peuterwerkplaats ’t Vliet

Ervaring met: Peuterwerkplaats / voorschool

Ervaring: Fijne psz, onze dochter gaat er met zeer veel plezier naar toe.
Communicatie verloopt zeer prettig. Fijne groepsleiding. Ook geïnteresseerd in de ouders hun verhaal of vragen.

Barbette uit: Amersfoort

7,6

Vestiging: Paal 8

Ervaring met: BSO

Ervaring: Leuke medewerker, gezellig. Er kan veel. Enige nadeel is dat er geen grasveld bij het pand is.