Beoordelingen Sijbrants & van Olst Optiek

sietske uit: uithoorn

02-05-2018

Ervaring met: contactlenscontrole

Positieve ervaring:
op alle fronten werd ik zoals altijd perfect geholpen.

geen.

Stijnie uit: Uithoorn

21-04-2018

alles is top

Leon uit: Uithoorn

20-04-2018

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Uitstekende optometristen en ook voor contactlenzen prima. Als extra: ook een lijn met oogarts,

Verbeterpunten/ tips:
Grote monturen op voorraad. Ik heb een groot hoofd.

19-04-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
na Tops zijn we bij de opvolgers zijnde Sijbrands en van Olst gebleven. Ook al wonen we nu al weer 30 kilometer verderop gedurende 27 jaar

Iris uit: Nes aan de Amstel

19-04-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, zonnebril

Positieve ervaring:
Zeer kundige mensen en mooie collectie voor iedereen. Ik stuur vaak mensen naar deze zaak omdat mijn ervaring al die jaren zeer positief is

Marieke uit: Uithoorn

01-04-2018

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Prina

01-04-2018

Positieve ervaring:
in het verleden: aankoop complete brillen
recent: service en optometrie in overgangsperiode tussen oogoperaties

J.M. uit: Uithoorn

31-03-2018
9,9

Positieve ervaring:
blijkt wel ui boivenstaande beoordelingen.

Verbeterpunten/ tips:
adressering enquĂȘte met "vrouw" is afschuwelijk. Het is mevrouw. Wel de normale beleefdheidsformules handhaven en niet aan allerlei moderniteiten mee doen, omdat een zeer kleine minderheid dit eist.

Anja uit: Wilnis

29-03-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Heel goed geholpen bij problemen met lenzen en bij last van de ogen. En nu met heel veel plezier en gemak dragen van lenzen .

Theo uit: Burgemeester Kootlaan

29-03-2018
8,5

Positieve ervaring:
Zeer professionele bediening en goede service.

Geen