Beoordelingen Sickman Personenvervoer

• Prijs/kwaliteitverhouding 8,7

Michel uit: Zutphen

14-06-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

De chauffeur is meedenkend, vriendelijk, duidelijk en snapt de doelgroep!

Tirza uit: De krim

13-06-2018
7,7

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Kees uit: Hardenberg

11-06-2018
9,8

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Een prima bus. Keurig op tijd. Netjes en schoon.

Jan uit: Hoogeveen

10-06-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

In de aanloop naar deze week is de communicatie met Sickman uitstekend verlopen: vragen over de offerte, over de bus en overige relevante zaken, werden correct en snel beantwoord. De lange reis naar Martin/Slowakije is soepel verlopen. De studieweek is mede goed verlopen door de pro-actieve houding van Robbert Westerneng, onze chauffeur. Hij verbleef op dezelfde lokatie als wij en heeft aan bijna alle activiteiten, bezoeken en presentaties deelgenomen. Hij werd door onze studenten dan ook snel geaccepteerd, waardoor hij in no-time een lid werd van onze gehele groep. Robbert gaf ook direct aan hoe de voorlaatste dag moest worden ingevuld i.v.m. de verplichte rust en rijtijden. Wij konden daar m.b.v. de gemeente Martin direct op inspringen, zodat vervoer op de donderdag geen probleem werd. Complimenten voor Robbert dus.
Ook de beide andere chauffeurs, die vanwege de afstand maar een gedeelte de reis verzorgden (Edwin op de heenreis en Luc op de terugreis) straalden een rustige en betrouwbare ervaring uit.
De bus was relaxed en prettig:toilet, koffie en ruime plekken
Wij zien terug op een tevreden topweek wat de aandeel van Sickman betreft. Wat mijn collega en mij betreft: voor herhaling vatbaar

Mientje Flim uit: Diffelen

28-05-2018

Ik heb ervaring met: Arrangementen

een Top dag gehad naar Hindeloopen, met een topper van een chauffeur.
Jammer dat de microfoon van de chauffeur het niet deed hij kon hierdoor niets vertellen onderweg wat wel de afspraak was.

Jolanda uit: Almelo

23-05-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Prima reis gehad! Zeer kundig chauffeur wat rijden betreft, maar ook zeker in omgang met de groep. Voor herhaling vatbaar!

Jenny uit: Stegeren

22-05-2018
2,2

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

De communicatie was slecht.
Lang wachten op een maul of telefoon .
De dag was niet goed verZorgd.
Hier hadden jullie geen navraag naar gedaan.
We gingen naar een kaasmakerij die niet meer bestond, dan maar ipv een ijsje eten onderweg.
Belachelijk.
Dit kan toch niet.
En daar betalen wij 60 euro voor.
Ik ben erg teleurgesteld.
Volgende keer geen sickman reis.

Simon uit: Leiden

11-05-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Met ons studentenorkest gaan wij elke twee jaar op concertreis naar het buitenland. Na ongelukkige ervaringen in het verleden bij andere maatschappijen, kwamen wij dit jaar bij Sickman uit. Deze keuze is uitermate positief bevallen. Vanaf het begin heeft Sickman onze aanvraag uiterst professioneel en grondig aangepakt: Routes werden uitgespit op parkeermogelijkheden en verwachte rijtijden, die met ons werden gecommmuniceerd voor onze planning. De touringcars waren in goede staat, met speciale ruimtes voor de instrumenten. Door de gehele reis heen zijn onze instrumenten met zorg behandeld door de chauffeurs, erg fijn! De chauffeurs waren vrolijk en gedreven, en deden goed mee met de groepsdynamiek. Halverwege de reis ontstond een klein technisch mankement aan een bus. Bij eerdere tournees leidde dit tot grote problemen voor de organisatie; niet bij Sickman. Zij hebben dit probleem onmiddelijk zelf aangepakt en vervangend vervoer geregeld tijdens de reparatieduur; bijzonder professioneel! Al met al krijg je bij Sickman meer dan waar voor je geld, een echte aanrader.

Gerard uit: Bornerbroek

04-05-2018