Beoordelingen Sickman Personenvervoer

• Prijs/kwaliteitverhouding 8,7

Popke uit: Stadskanaal

25-07-2018

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Goede communicatie. Veel en passend overleg. Zelfs bij vertraging van de vlucht bleef de chauffeur op ons wachten en was uitermate vriendelijk.

Arie en Karin uit: Vroomshoop

15-07-2018

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Leuke reis met gezelschap naar Andre Rieu in Maastricht gehad. Prachtige nieuwe bus met fantastische service aan boord. Zelfs de directeur voorziet je van van broodjes, koffie en thee! Kortom: super geregeld!

Jessica uit: Elsloo

08-07-2018

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Wij hebben het bijzondere genoegen had om Edwin van Grondelle als chauffeur te hebben.
Door omstandigheden de eerste nacht in het ziekenhuis in Parijs belandt waarbij we aan Edwin een enorme steun hebben gehad en we hem als een buitengewoon betrokken en behulpzaam mensen mens hebben mogen ervaren, waarvoor nogmaals grote dank.
De woorden kwaliteit, betrokken en betrouwbaar gelden zeker voor Sickman Personenvervoer en Edwin in het bijzonder.

Met vriendelijke groeten, Jessica en Maurice.

Joyce uit: Zwolle

30-06-2018
9,7

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

De schoolreis met Sickman naar Praag is heel goed verlopen. Onze chauffeur Edwin dacht voortdurend met ons mee. Ook in de omgang met de leerlingen verliep het allemaal goed: duidelijk en gezellig!

Gerrit uit: Enschede

30-06-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Edwin van Grondelle : uitstekend chauffeur en gaat heel goed om met pubers! Tevens goede gastheer.

Gerdien uit: Winterswijk

9,5

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Hele fijne ervaring met Sickman. Edwin (onze chauffeur) dacht heel goed met ons mee. De communicatie was top en door de flexibiliteit van Edwin konden we naar wens wat eerder aan onze terugreis beginnen. De bus was comfortabel en er waren zelfs usb-poorten om mobiels op te laden. De koffie/thee service was erg prettig en mede door deze algehele service een hele goede werkweek gehad met mijn collega’s en onze leerlingen. Zeker de volgende keer weer.

Stephen uit: Almelo

8,2

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Chauffeur en bus geweldig!

Bertus uit: Geerdijk

29-06-2018

Ondanks dat de bus, iets te laat was, toch goed geregeld verder.

Renate uit: Den Ham

24-06-2018