Beoordelingen Sickman Personenvervoer

• Prijs/kwaliteitverhouding 8,7

Timme uit: Enschede

23-02-2019

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Van de week zijn wij met onze studie vereniging Atlantis met Sickman reizen naar Slovenië geweest. Luuk heeft ons het eerste stuk gereden en Jan is de hele week met ons mee gereisd.
De chauffeurs waren allemaal heel vriendelijk, flexibel en dachten met ons mee over wat de beste oplossingen waren.
Op de heenweg waren er wat problemen met de tolbox waardoor we wat vertraging opliepen. Dat had misschien beter gekund, maar het was geen ramp.
Verder was het fijn geweest als wij vooraf hadden geweten wie de chauffeurs zouden zijn, of belangrijker dat wij hun telefoonnummer vooraf al hadden gekregen. Dat was op verschillende momenten handig geweest.

Over het algemeen hartstikke gevreden. Jan was een erg fijne chauffeur. Robbert en Luuk hebben ons maar een klein stukje gereden, maar over dat stuk heb ik niets te klagen.

Marc uit: Vroomshoop

10-02-2019

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Wij (Supercoop Vroomshoop) zijn zeer tevreden met de service die er geboden is tijdens het vervoeren naar de finale feest van Coop Supermarkten. Complimenten aan de Chauffeur Edwin van Grondelle. Hij las de groep goed en maakte er een feestje van.
Vriendelijke groet,

Marc Olsman
Supermarktmanager
Supercoop Vroomshoop

Adri uit: Enter

09-02-2019

Ik heb ervaring met: Evenementen

Alles geregeld zoals afgesproken,perfect.

Ben uit: Alteveer

04-02-2019

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Betrokken chauffeur
Rijvaardig
Gezellig
Kantoormensen zeer klantvriendelijk. Bereid tot in gesprek te gaan. Positief.

Alphons uit: Ootmarsum

04-02-2019

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Zondag 3 februari zijn we met een gezelschap van de Ootmarsumse Lopers Club met een bus van Sickman van Ootmarsum naar Apeldoorn gebracht en weer terug. Perfecte reis en een perfecte chauffeur, zijn naam was Robbert. Vriendelijk, hulpvaardig, gevoel voor humor en vooral vakbekwaam. Complimenten.

Berend uit: Hardenberg

12-01-2019

Ik heb ervaring met: Evenementen

24 december 2018 met mannenkoor 't Vechtdal met chauffeur Edwin naar Urk geweest voor kerstconcert.
Naast het chauffeuren was er voldoende gelegenheid voor een social talk. Als erg prettig ervaren.

Wim uit: Utrecht

10-01-2019
9,5

Ik heb ervaring met: Meerdaagse arrangementen

Zeer kundige en leuke chauffeur(s) die erg goed meedachten en zeer flexibel waren, zoals de hele organisatie, toen er door de bakken sneeuw die er gevallen waren problemen dreigden met de terugreis. Robbert en Edwin (Cor en ?) hebben ons op zeer prettige wijze en veilig thuisgebracht. Volgend jaar weer als t ff kan!

Ariane uit: Hardenberg

22-12-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Degene die de bus georganiseerd heeft, is weer een ander dan degene die nu de enquete invult. En beide personen waren ook niet met de bus, maar apart. Dus ik kon het niet helemaal goed beoordelen, maar gezien de reactie van de dag: geen klachten. En chauffeur deed super mee!!!

Peter uit: Arnhemn

20-12-2018

Ik heb ervaring met: Evenementen

De Klapband is met de bus naar Keulen geweest. De busreis was prima verzorgd met tevens heerlijke koffie aan boord. Edwin van Grondelle was onze chauffeur erg vriendelijk en correct.

Yasemin uit: Almelo

11-12-2018