Beoordelingen Sickman Reizen

• Prijs/kwaliteitverhouding 8,9

D.B. uit: Kropswolde

13-07-2017

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

6-daagse werkweek naar Barcelona met 45 leerlingen van 3 VMBO. We hadden een heel vol programma, maar door de goede communicatie met Edwin en Martin, is alles geweldig verlopen. Niets ontbrak, zelfs werden we in de bus voorzien van koffie!
Zeker aan te raden !!!

D.B. Vos (docente Ubbo Emmius Veendam)

Jenine uit: Kloosterhaar

12-07-2017
8,5

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Het was goed geregeld ondanks het gemis van de koffie op de heen weg haha maar ook dat is opgelost.

Andrea uit: Gronau

02-07-2017

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Wij hebben een geweldige week gehad met onze leerlingen in Praag. Alles was mogelijk dmv de goed communicatie met de chauffeur. TOP! Ik kan dit zeker verder aanbevelen.

Theo uit: Borne

27-06-2017
9,5

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Chauffeur Henk Dogger was toffe chauffeur die ons veilig en vertrouwd heeft gereden! Gezellige man, prima rijstijl!!!

Kees uit: Hardenberg

27-06-2017

Ik heb ervaring met: Schoolreizen

Een prettig contact. Snelle beantwoording van vragen. Een prima chauffeur in een prachtige bus. Wat mij betreft: WIJ KIEZEN VOOR SICKMAN!

Jeanet uit: Den Ham

26-06-2017
6,5

Nadieh en Gerben uit: Hardenberg

24-06-2017

Ik heb ervaring met: Evenementen

Wij hadden een touringcar geboekt bij Sickman voor het vervoeren van onze daggasten tijdens onze bruiloft! Binnen een dag wisten wij wat de kosten zouden zijn, dat is heel fijn als je iets moet plannen! Communicatie verliep snel en efficiënt via mail! Ook fijn! De bus chauffeur was echt super leuk en liet ons meerdere malen weten dat het onze dag was, en was hem dus niks te gek! :) Heel toff!

Roelie uit: Kloosterhaar

24-06-2017

Ik heb ervaring met: Dagtochten

Gisteren met een groep collega's van het Vechtdal College naar Amsterdam geweest, eerst naar Microsoft (Schiphol) en 's middags naar Apple.
Alle complimenten voor de organisatie. Het was een fraaie bus, voorzien van gezellige tafeltjes.
Maar zeker ook een dikke pluim voor onze gezellige chauffeur Martin.
De koffie stond al klaar, de drankjes waren goed gekoeld en er waren heerlijke hapjes voor op de terugweg.
Hij dacht voortdurend mee, bood waarnodig een helpende hand, maar hij heeft ons ook veilig en rustig door het immens drukke verkeer van Amsterdam geloodst. Ondanks alle wegomleggingen kwamen we op tijd aan en vertrokken we ook weer op tijd vanaf het Leidscheplein.
Zeker de volgende keer weer met Sickman Reizen dus!

Eimink uit: Hengelo

23-06-2017
n.v.t.

Op een hele warme dag met chauffeur Martin en 68 kinderen richting Holwerd en op donderdag weer terug. Het was warm en de koffers heel groot. Kan alles wel in de dubbeldekker? Martin bleef maar pakken en wij aangeven, Martin had telkens een goede oplossing met als resultaat dat alles in de bus paste. Top. Dat er bij de start een verkeersbord in de weg stond was jammer maar ook niet helemaal te voorkomen.
De terugweg verliep helemaal vlekkeloos. Alles op tijd geregeld. Alleen jammer dat de microfoon in de bus het niet deed. Zo was het lastig om de kinderen te voorzien van de goede aanwijzing. Volgend jaar weer met Sickman en Martin maar dan moet de microfoon wel werken:)

Kim uit: Enschede

16-06-2017