Beoordelingen Sibbing Schilderwerken B.V.

• Kwaliteit 9,6
  • Advies 9,6
  • Professionaliteit 9,6
  • Vakkundigheid 9,6

Herman C uit: den Haag

21-10-2018

Otto uit: Den Haag

16-10-2018

Ik ben zeer tevreden. Schilderwerk is heel mooi geworden, contact met Sibbing ws heel prettig. Schilders werkten heel netjes en waren heel aardig.

Karen uit: Den Haag

16-10-2018

Ik ken Sibbing Schilderwerken sinds 1985 en ga het liefst met al mijn schilderwerk naar hen toe. De kwaliteit, service, betrouwbaarheid - ook wat de kosten betreft is afspraak gewoon afspraak - maakt dat ik steeds weer bij Sibbing aanklop als er geschilderd moet worden.

Laetitia uit: Den Haag

16-10-2018

Keurig werk afgeleverd voor buitenschilderwerk, geen rommel achtergelaten en aardige bescheiden schilders.

Kim uit: Den Haag

12-09-2018

Deskundig advies en zeer prettige vaklieden. Ze hebben me verrast met de grondige aanpak.

Lo uit: Den Haag

29-08-2017
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: om de kwaliteit te waarborgen

Wij zijn zeer tevreden over de professionaliteit van Sibbing, er wordt metvakmensen gewerkt en het is ook een hele fijn ploeg schilders geweest.

Wim uit: Den Haag

18-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede verf

Er is uitstekend werk geleverd. Aardige en sympathieke schilders die vakwerk afleveren. Het zijn medewerkers die eer in hun werk stellen en het mooi vinden om bij (oude) panden het beste werk af te leveren.

Menno uit: Den Haag

05-06-2017

De heren van Sibbing hebben onze vergaderlocatie in zeven dag weer in oude glorie hersteld. Ze leveren prachtig werk, werken netjes en overleggen goed met de klant. Daarnaast zijn het aardig mensen die plezier in hun werk hebben en die je goed over de vloer kan hebben. Mevrouw Sibbing heeft ons (gratis) geadviseerd over de kleuren en wij zijn erg blij met het resultaat.

Frank uit: Leiden

30-05-2017

Bas uit: Den Haag

08-04-2016
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: na advies van de schilders

Erg prettige ervaring. Keurig aan de afspraken gehouden en het resultaat is wonderbaarlijk