Beoordelingen Sibbing Schilderwerken B.V.

• Kwaliteit 9,4
  • Advies 9,5
  • Professionaliteit 9,3
  • Vakkundigheid 9,4

Bengt uit: Den Haag

06-01-2019

Duidelijke afspraken. Uitvoering conform afspraken.
Medewerkers vriendelijk, vakbekwaam en communicatief.

Richard uit: Voorschoten

25-12-2018

Vakkundige mensen, hebben in een relatief korte tijd onze showroom een mooie nieuwe uitstraling gegeven.

Caroline uit: Den Haag

18-12-2018
9,6

Het offerte traject duurde wat lang maar het eindresultaat was het wachten meer dan waard. Echt vakmanschap! En niet onbelangrijk betrouwbare schilders.

Carel Jan uit: Den Haag

17-12-2018

steeds een plezierig contact. Precies op het afgesproken tijdstip begonnen. Ervaren, deskundig en plezierig personeel. Ook steeds bereid nog iets te komen afwerken, wat vergeten was.

Herman C uit: den Haag

21-10-2018

Otto uit: Den Haag

16-10-2018

Ik ben zeer tevreden. Schilderwerk is heel mooi geworden, contact met Sibbing ws heel prettig. Schilders werkten heel netjes en waren heel aardig.

Karen uit: Den Haag

16-10-2018

Ik ken Sibbing Schilderwerken sinds 1985 en ga het liefst met al mijn schilderwerk naar hen toe. De kwaliteit, service, betrouwbaarheid - ook wat de kosten betreft is afspraak gewoon afspraak - maakt dat ik steeds weer bij Sibbing aanklop als er geschilderd moet worden.

Laetitia uit: Den Haag

16-10-2018

Keurig werk afgeleverd voor buitenschilderwerk, geen rommel achtergelaten en aardige bescheiden schilders.

Kim uit: Den Haag

12-09-2018

Deskundig advies en zeer prettige vaklieden. Ze hebben me verrast met de grondige aanpak.

Lo uit: Den Haag

29-08-2017
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: om de kwaliteit te waarborgen

Wij zijn zeer tevreden over de professionaliteit van Sibbing, er wordt metvakmensen gewerkt en het is ook een hele fijn ploeg schilders geweest.