Beoordelingen Sibbing Schilderwerken B.V.

• Kwaliteit 10,0
  • Advies 10,0
  • Professionaliteit 10,0
  • Vakkundigheid 10,0

Kim uit: Den Haag

12-09-2018

Deskundig advies en zeer prettige vaklieden. Ze hebben me verrast met de grondige aanpak.

Lo uit: Den Haag

29-08-2017
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: om de kwaliteit te waarborgen

Wij zijn zeer tevreden over de professionaliteit van Sibbing, er wordt metvakmensen gewerkt en het is ook een hele fijn ploeg schilders geweest.

Wim uit: Den Haag

18-08-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede verf

Er is uitstekend werk geleverd. Aardige en sympathieke schilders die vakwerk afleveren. Het zijn medewerkers die eer in hun werk stellen en het mooi vinden om bij (oude) panden het beste werk af te leveren.

Menno uit: Den Haag

05-06-2017

De heren van Sibbing hebben onze vergaderlocatie in zeven dag weer in oude glorie hersteld. Ze leveren prachtig werk, werken netjes en overleggen goed met de klant. Daarnaast zijn het aardig mensen die plezier in hun werk hebben en die je goed over de vloer kan hebben. Mevrouw Sibbing heeft ons (gratis) geadviseerd over de kleuren en wij zijn erg blij met het resultaat.

Frank uit: Leiden

30-05-2017

Bas uit: Den Haag

08-04-2016
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: na advies van de schilders

Erg prettige ervaring. Keurig aan de afspraken gehouden en het resultaat is wonderbaarlijk

Eric uit: Den Haag

08-12-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit

Zeer tevreden. Vakmanschap staat bij Sibbing hoog in het vaandel.

Rob uit: Den Haag

04-12-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede beoordelingen en website waardoor vertrouwen in vakmanschap

Snelle reactie op offerte-aanvraag, zeer prettig contact, deskundigheid/vakmanschap, geeft ruime gelegenheid voor kleurbepaling, flexibiliteit en begrip voor wensen, goede prijs/kwaliteit-verhouding

Sander uit: Den Haag

28-11-2015
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede kwaliteit

Sibbing Schilderwerken is een uitstekend bedrijf dat al decennialang uitblinkt in vakmanschap, transparantie en oprechtheid! De bevlogen leiding blinkt met name uit in passie voor het schildersvak en service voor de klant.

Matthijs uit: Den Haag

27-11-2015
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede referenties op internet

Zeer nette en beleefde schilders. Resultaat ziet er strak uit. Goed telefonisch contact met kantoor. Offerte duurde wel lang, maar dat was vooraf gecommuniceerd. Na afronding bleek factuur van timmerman niet te kloppen: teveel uren. Door Sibbing direct gecorrigeerd.