Beoordelingen Showmagazijn

28-02-2018
8,2

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Tussen het uitzoeken van het materiaal, het maken van het 3D ontwerp en de aanvang van de verbouwing zaten 5 maanden wachttijd, voor ons kwam dat goed uit i.v.m. vakantie.
Tijdens de bouw werd al snel duidelijk dat b.v het fonteintje in het toilet te groot was, dat is zonder probleem vervangen door een kleinere ( het duurde alleen wel erg lang) ook een andere, luxere douche in de badkamer werd zo omgeruild.
Het uiteindelijke resultaat mag er zijn! We zijn heel tevreden over het geheel, zowel de samenwerking met het personeel van Showmagazijn als met de gebroeders Smit die het project uitgevoerd hebben, was prima.
Mochten er meer mensen uit onze flat willen verbouwen, dan mogen ze bij ons komen kijken hoe het kan worden met goed materiaal en vakmanschap.
De foto’s die door Dorien zijn genomen in onze flat zullen ons nog toegestuurd worden, die zullen we met plezier aan ons netwerk showen.

Met vriendelijke groet,
Anneke en Rijk Esser

Cees & Gerry Wierden

13-02-2018

Mijn ervaring:
Bij het eerste oriënterend bezoek direct goed en met aandacht ontvangen. Troffen al snel een ons aansprekende opstelling aan, mooie gave combinatie van tegels. Afspraak gemaakt voor ontwerp en daarbij goed en helpend advies, niet opgedrongen! Direct gemeld dat het erg druk bezet was en levertijd wat langer zou duren. Dat is perfect ingeroosterd en stipt uitgevoerd, geen verrassingen met uitstel. Keurige vakmensen en correct uitgevoerd werk. Wij zijn enthousiast en blij met deze keuze.

Jan Assen

09-01-2018
6,6

Mijn ervaring:
positief het plaatsingsteam is zeer vakkundig
Negatief de offerte na controle aannemer was aanzienlijk hoger dan de offerte die de verkoper gaf
Positief uiteindelijk zijn wij er uitgekomen mbt het verschil in offertes
Negatief de verkoper en de aannemer garandeerde ons dat het plaatsen niet meer dan 2 weken zou duren helaas is men 2,5 weken bezig geweest.
een tip beter communiceren wanneer en hoe laat een werknemer komt om zijn werkzaamheden uit te voeren zo voorkom je onduidelijkheden

H Hoogeveen

28-11-2017

Mijn ervaring:
In 2 weken tijd badkamer gesloopt en weer volledig opgebouwd.Leuke ploeg mensen die prima werk afgeleverd hebben, wij zijn er heel blij mee !

Hans Borne

10-11-2017

Mijn ervaring:
Rondkijkend op internet kwamen wij ook bij Showmagazijn terecht. Kwalitatief goede merken en scherpe prijzen waren fijn, maar het was uiteindelijk de werkwijze die ons over de streep heeft getrokken.
Met 1 hoofduitvoerder en zzp'ers die stuk voor stuk hun vak goed verstaan, leek kwaliteit ons gegarandeerd. En zo is het ook uitgevoerd.
Alles verliep volgens afspraak, de planning was duidelijk en is nagekomen, meerwerk werd vooraf goed overlegd, compleet met het daaraan vast zittende kostenplaatje en de paar kleine dingetjes die nog verbeterd moeten worden, zoals we in gebruik hebben ontdekt, worden binnenkort ook uitgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden over het werk en heel trots op het resultaat. Het is een feest om iedere dag in deze nieuwe badkamer te beginnen...

Gerrit Vriezenveen

11-05-2017

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Vanaf het eerste moment werden we vriendelijk ontvangen en er werd een driedimensionaal ontwerp gemaakt. We stonden er likkebaardend naar te kijken. Nooit geweten dat onze badkamer zo mooi kon worden. De service is beregoed. Verkeerd materiaal kon verwisseld/omgeruild worden. Debbie heeft een magnifiek ontwerp gemaakt en de installateur en tegelzetter hebben het subliem afgemaakt. We zijn diktevreden!!!

marco hardenberg

09-02-2017
7,7

Mijn ervaring:
werkelijk waar al vanaf het ontwerp een geweldige badkamer.echter bij het plaatsen is niet duidelijk waar en op welke plek e.e.a gemonteerd moet worden en op welke hoogte!.daarin is de communicatie echt niet goed.
vervolgens als iets niet functioneert in de badkamer niet 4 keer er achteraan moeten bellen,dus afterservice moet beter!

Sheurly Assen

01-02-2017
8,1

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

prettig ervaring, klantvriendelijk
Complete ontzorging deskundige service en het maken van gratis 3D ontwerp en redelijke prijs,

J Hemgelo

31-01-2017