Beoordelingen Showmagazijn

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,5

Hans Borne

10-11-2017

Mijn ervaring:
Rondkijkend op internet kwamen wij ook bij Showmagazijn terecht. Kwalitatief goede merken en scherpe prijzen waren fijn, maar het was uiteindelijk de werkwijze die ons over de streep heeft getrokken.
Met 1 hoofduitvoerder en zzp'ers die stuk voor stuk hun vak goed verstaan, leek kwaliteit ons gegarandeerd. En zo is het ook uitgevoerd.
Alles verliep volgens afspraak, de planning was duidelijk en is nagekomen, meerwerk werd vooraf goed overlegd, compleet met het daaraan vast zittende kostenplaatje en de paar kleine dingetjes die nog verbeterd moeten worden, zoals we in gebruik hebben ontdekt, worden binnenkort ook uitgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden over het werk en heel trots op het resultaat. Het is een feest om iedere dag in deze nieuwe badkamer te beginnen...

Gerrit Vriezenveen

11-05-2017

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Vanaf het eerste moment werden we vriendelijk ontvangen en er werd een driedimensionaal ontwerp gemaakt. We stonden er likkebaardend naar te kijken. Nooit geweten dat onze badkamer zo mooi kon worden. De service is beregoed. Verkeerd materiaal kon verwisseld/omgeruild worden. Debbie heeft een magnifiek ontwerp gemaakt en de installateur en tegelzetter hebben het subliem afgemaakt. We zijn diktevreden!!!

marco hardenberg

09-02-2017
7,7

Mijn ervaring:
werkelijk waar al vanaf het ontwerp een geweldige badkamer.echter bij het plaatsen is niet duidelijk waar en op welke plek e.e.a gemonteerd moet worden en op welke hoogte!.daarin is de communicatie echt niet goed.
vervolgens als iets niet functioneert in de badkamer niet 4 keer er achteraan moeten bellen,dus afterservice moet beter!

Sheurly Assen

01-02-2017
8,1

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

prettig ervaring, klantvriendelijk
Complete ontzorging deskundige service en het maken van gratis 3D ontwerp en redelijke prijs,

J Hemgelo

vriendelijke en meedenkende monteurs

Jannet Almelo

30-01-2017

Mijn ervaring:
Complimenten voor de goede adviezen, service en montage.

Bert Vriezenveen

29-01-2017

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
We hebben een goede ervaring met showmagazijn !!

Udo Assen

28-01-2017

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Tevreden

Gerrit Vriezenveen

28-01-2017

Mijn ervaring:
Prettige ontvangst. Kundige Debbie. Gaf waardevolle adviezen. Het 3D model was verrassend.