Beoordelingen ShopX.nl

Goed geholpen

Connie uit: Utrecht

30-11-2017

Ervaring met: Fauteuils

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ik ben tevreden. De Joy fauteuils zien er goed uit en de kleur is zoals verwacht. Kan, zeker wat betreft zitcomfort, natuurlijk pas over een lange termijn écht beoordelen hoe de fauteuils bevallen

Alex uit: Amsterdam

29-11-2017

Ervaring met: Fauteuils

Al enige tijd was ik op zoek naar een fijne lederen fauteuil voor mijn werkkamer. Maar nooit echt dat kunnen vinden waar ik zou gaan. Tot ik op de website van ShopX terecht kwam. Daar stond die.....prachtig leer en het juiste formaat. Bezorging was geen probleem, werd keurig vooraf gebeld en op het afgesproken tijdstip stond de stoel in mijn werkkamer. En, heel belangrijk, elk contact heel vriendelijk en bijzonder klantgericht. Ik geniet elke dag als ik in mijn werkkamer zit. Met alle stukken naast mij zit ik prinsheerlijk op mijn prachtige fauteuil te genieten. Als ik aan mijn bureau zit kruipt de poes graag even op de stoel. Jammer dat ik daarvan geen foto kan toevoegen....
ik weet dat veel mensen twijfelen aan een webshop maar geloof mij....aan ShopX hoef je geen seconde te twijfelen.

Agnes uit: Amstelveen

29-11-2017

Ervaring met: Eetkamerstoelen

Ik ben heel tevreden over de advisering en aflevering van mijn eetkamerstoelen. Gekocht in de webshop en niet uitgeprobeerd, was best een beetje een risico. Maar ze zijn top.

A uit: Bergen

7,8

Ervaring met: Eetkamerstoelen

mooie eetkamerstoelen voor een goede prijs.
Netjes afgeleverd.

Astrid en Hans uit: Amsterdam

Ervaring met: Eetkamerstoelen

Vriendelijk en goede service.
Goede mensen die het kwamen leveren.
En de eetkamer stoelen zijn perfect.

Marlies uit: Maastricht

Ervaring met: Eetkamerstoelen

Mooie stoelen. Goede afwerking.

Petra uit: Leidschendam

25-11-2017

Ervaring met: Eetkamerstoelen

Na verschillende winkels bezocht te hebben, best aardige stoelen gezien, vond ik op internet de stoelen van ShopX.nl. Wonende bij Den Haag toch wel een afstandje naar Drunen om een paar stoelen te bekijken. Maar eenmaal daar bleken de stoelen prachtig. Gijs hielp ons heel prettig. Gezien de prijs kwaliteit verhouding (vergelijkend met eerder gevonden stoelen) waren deze stoelen echt veel mooier en goedkoper. Toen Gijs er 4 op voorraad bleek te hebben en ze snel bij ons kon bezorgen, waren we dubbelblij. Ze staan prachtig en zitten heerlijk. Kortom een echte aanrader voor mensen die betaalbare, mooie leren meubelen zoeken.

marianne uit: Breda

23-11-2017
9,8

Ervaring met: Fauteuils

Persoonlijk advies, ruime keuzemogelijkheden mbt verschillende ledersoorten, poten, en wieltjes.
Prijs is zeer goed.
Als we een bankstel gaan kopen is ShopX de eerste waar wij gaan kijken.
Afleverservice top, vriendelijke nette mensen.

J.W. uit: Vlijmen

23-11-2017
9,5

Ervaring met: Fauteuils

vriendelijke en ervaren verkoper die de tijd voor je heeft