Beoordelingen Shoptrader BV

Megan uit: Maastricht

23-08-2018
9,6

Uw ervaring:
GE-WEL-DIGE KLANTEN SERVICE! Heel blij mee!

J uit: Zeewolde

09-08-2018
9,9

Uw ervaring:
in 1 woord prima, hebben alles voor elkaar!

marieke uit: Haarlem

Uw ervaring:
Door mijn geweldige actie voor het instellen van de vakantiemelding voor de mailboxen kwam ik op de black list terecht. Matthew was een rots in de branding en heeft me, ondanks de tropische temperaturen, doorheen geloodst. Bleef vriendelijk, zelfs bij mijn zesde telefoontje.

Angelique uit: Beuningen (Holland)

Uw ervaring:
Matthew van support is zoals altijd super snel met oplossen van simpele en moeilijke vragen. Mijn rots in de branding op vrijdagmiddag toen mijn mail niet goed werkte, Matthew had het binnen enkele minuten weer werkbaar, kortom een topper bij Shoptrader!

Motordempers.nl uit: Enschede

Uw ervaring:
Goede, complete, betaalbare en gebruiksvriendelijke webshopsoftware voor zowel beginnende als gevestigde MKB'er. Veel ontwikkelingen en telkens worden verbeteringen en uitbreidingen toegepast. Helpdesk is bij vragen en problemen snel bereikbaar en over het algemeen worden deze snel beantwoordt en opgelost. Men is ook altijd bereid te luisteren naar evt. aanpassingen / verbeteringen (op maat).

Evt. verbeterpunten:

-Soms worden zaken in de backend c.q. software aangepast waar we niet altijd van op de hoogte zijn en die soms als een verrassing komen. Betere communicatie hierover zou denk ik goed zijn.
- Ben je soms iets meer bewust van het feit dat klanten niet allemaal de "technische" taal spreken die jullie spreken. Wij zijn zelf behoorlijke leken op dit gebied en onze technische kennis en niveau m.b.t. software reiken niet zo ver als die van jullie. Dat is af en toe lastig communiceren.

Wij zijn al jaren een tevreden klant en zullen dit waarschijnlijk nog lang blijven als men op deze voet verder gaat. Wij kunnen Shoptrader bij iedere MKB'er van harte aanbevelen! Shoptrader team....... ga zo door!!

www.motordempers.nl

Roland

20-07-2018

Uw ervaring:
Gewoon zeer tevreden, zeer behulpzaam

Vanessa uit: Apeldoorn

08-07-2018

Uw ervaring:
Van "ontzorgen" weten ze alles af bij Shoptrader. Eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk zijn de keuzes op welke manier je je webshop wilt voeren. Kortom een professionele webshop voor de starter maar zeker ook voor de grote webshops.

Yvonne uit: Nieuwegein

06-07-2018
9,7

Uw ervaring:
Fijn bedrijf om mee te werken. Reageren altijd snel op vragen cq. problemen en het wordt altijd z.s.m. opgelost. En niet te vergeten..... ze zijn allemaal even vriendelijk :-)

Amy uit: Amsterdam

04-07-2018