Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,4

Jiri uit: NEER

18-08-2017

Uw ervaring:
Wij werken al heel veel jaren met volle tevredenheid samen met Shoptrader!

Didier uit: Sinaai

10-08-2017

Estrella uit: Almere

03-08-2017

Uw ervaring:
Ik had talloze vragen met betrekking tot het functioneren van de door mij gestarte demo webshop.
Na de klantenservice gebeld te hebben ben ik vakkundig, geduldig, vriendelijk en zeer professioneel geholpen door Matthew van Shoptrader.
De problemen die ik had zijn opgelost en het is duidelijk dat Matthew begrijpt waar klantenservice voor staat.
Thanks again, ik ben zeer tevreden!

Gerard uit: Breda

21-07-2017

Uw ervaring:
Intuïtieve software zoals Wordpress, Magento, Drupal etc. Voldoende mogelijkheden, ook om CSS aan te passen. Prettige helpdesk / snelle reacties!

Jeffrey uit: Zevenaar

18-07-2017

Uw ervaring:
Onlangs een wisseling doorgevoerd van een hoofddomein naar een nieuw hoofddomein met tal van zaken er omheen als Transip mail aanpassingen, doorverwijzingen, verhuizingen van domeinnamen en nog veel meer. Ik ontving altijd binnen 12 uur een reactie en alles is in een rap tempo afgehandeld. Groot compliment naar medewerker Jeffrey

Tu uit: Purmerend

17-07-2017
9,9

Uw ervaring:
Snelle afhandeling van vragen. Geen lange wachtijden! Vragen worden duidelijk beantwoord! Top service!

Rene

23-05-2017

Uw ervaring:
Mijn ervaring met Jeffrey van de supportafdeling is uitstekend. Gewoon helder en duidelijk. Topper!

Didier uit: izegem België

12-05-2017

Uw ervaring:
Tof om mee te werken. Zeer vlotte support! Een echte aanrader voor alle starters. Wij zijn alvast tevreden klanten.

Paulien uit: tijdelijk in Friesland ;)

10-05-2017

Uw ervaring:
Ik heb niet heel veel contact, vragen of mailwisselingen, maar als ik de helpdesk nodig hebben reageren ze snel en meestal is het probleem snel opgelost. Soms zou het fijn zijn om nog net een linkje meer te hebben met wat uitleg maar gelukkig heb ik een technische vriend die dan net het laatste stukje kan uitleggen/vinden

Jellie uit: Leeuwarden

18-04-2017

Uw ervaring:
De telefoon wordt altijd opgenomen. Als men mij iets beloofd, wordt het ook gedaan. Als ik vragen heb, kan ik er altijd terecht. Ik hoef nooit lang en vaak zelfs helemaal niet te wachten tot wijzigingen worden doorgevoerd. Erg blij mee!