Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,5

Jonathan uit: Nijkerk

16-10-2017

Uw ervaring:
Tot nu toe zeer tevreden. De techniek is even wennen maar zodra je gewend bent aan de indeling en opties etc. is het heerlijk werken.
Klantenservice goed bereikbaar en snelle reacties.

Paulien uit: Oudega swf

11-10-2017

Uw ervaring:
Ik ben blij met shoptrader, de communicatie gaat goed en snel als ik een kleine vraag heb.
backoffice vind ik niet altijd even duidelijk en soms is het even zoeken waar ik iets kan vinden. De vraagtekens die er achter staan als uitleg geven niet altijd antwoord op mijn vraag maar dan vul ik een ticket in..Wel zou ik het leuk vinden als er misschien wat vaker tips&tricks langskomen van experts waar je op moet letten om je shop nog beter in te richten.
Prijs (betaal natuurlijk het liefst zo min mogelijk voor zoveel mogelijk..blijf een nederlander

Eugene uit: Purmerend

03-10-2017

Uw ervaring:
Wij zijn al jaren klant van shoptrader en tot op heden zeer tevreden, we kunnen ze altijd bereiken als er iets is En voor vragen en tips zijn ze altijd bereid deze te beantwoorden.

Maurits uit: Hellevoetsluis

28-09-2017

Uw ervaring:
Nemen de tijd! superservice!

D. uit: Breda

27-09-2017

Uw ervaring:
Prima software met voldoende mogelijkheden. Daarnaast erg prettige support. Fijne helpdesk en developers die bij iedere vraag meteen helpen. Aanrader!

Didier uit: Izegem

26-09-2017

Uw ervaring:
Prachtig systeem om mee te werken, support is TOP!!!!

Tim

21-09-2017

Uw ervaring:
Wij zitten zelf al een aantal jaar bij Shoptrader met meerdere webshops, en kunnen eigenlijk alleen maar positief zijn. De personalisatiemogelijkheden van de webshops zijn groot, daarnaast de support altijd vriendelijk en behulpzaam.

Kubilay uit: Den Haag

20-09-2017

Groetjes aan Yuri!

Pieter uit: Den haag

20-09-2017

Uw ervaring:
Top ervaring! Met grote groeten aan Yuri van de klantenservice!

D uit: Wassenaar

15-09-2017

Uw ervaring:
ik ben heel tevreden over de werkwijze van Shoptrader, deskundig, snelle respons op vragen, gebruiksvriendelijk. Top!