Beoordelingen Shoptrader BV

• Betrouwbaarheid 8,6

Peter uit: Dongen

18-05-2018

Snelle webwinkelsoftware
Goede communicatie vanuit support en sales
Waar voor je geld

Judith uit: Tilburg

16-05-2018

Uw ervaring:
Gebruiksvriendelijke tools om je webwinkel in te richten met slimme optimalisaties. Met fraaie templates als beginpunt kun je je shop zonder technische kennis helemaal naar je eigen hand zetten. Je krijgt echt het gevoel dat je wordt ontzorgd met software die voor jou het werk doet (bijhouden voorraad, aanmaken verzendlabels, etc.). Voor de klant wordt het hele proces van 'even neuzen' t/m overgaan tot bestellen zo soepel en aantrekkelijk mogelijk gemaakt. Goede en snelle service bij helpdeskvragen maken het plaatje compleet. We zijn met www.speeltak.nl erg tevreden met onze keuze voor Shoptrader.

Achmed uit: Rotterdam

Uw ervaring:
Hele goeie webwinkelprovder Mijn ervaring met support wordt ik heel blij van. Ze helpen snel geen wachtrijen!

Sjoerd uit: Maasstricht

Uw ervaring:
Geweldige service en uitmuntende software!

Natalia uit: Oudheusden

Uw ervaring:
Shoptrader heeft me altijd goed geholpen. De service is super! Aardig en behulpzaam.

Martijn uit: Doetinchem

03-05-2018

Uw ervaring:
Betrouwbaar webshop pakket. Goede en snelle ondersteuning.

Raf uit: Antwerpen

03-05-2018

Uw ervaring:
Supersnelle service. Bedankt jongens!

Luc uit: Dordrecht

www.retone.nl

Thierry uit: Oostburg

23-03-2018

Uw ervaring:
Wij hebben met meerdere shops bij externe partijen gezeten en waar na overname wij het gevoel kregen, dat we van klant een nummer waren geworden, hebben wij besloten op zoek te gaan naar een andere partij. Bij toeval zijn wij terechtgekomen bij Shoptrader en vanaf dag 1 tot heden kunnen wij niet anders zeggen als dat Shoptrader een super partij is om zaken mee te mogen doen. Niks wat je vraagt is teveel en alles wordt super snel opgepakt en opgelost. wij zijn dan ook zeer blij te mogen zeggen, dat wij shoptrader voor de komende jaren zullen behouden en wellicht als de ontwikkelingen niet stil blijven staan en alles persoonlijk blijft zoals het is, dan zullen we mogelijk nooit meer een overstap nemen. Want wij zeggen maar zo, Goed is goed en daar staan wij als schoonmaakbedrijf ook voor.

Ilse uit: Overijse

02-03-2018

Uw ervaring:
Ben al jaren tevreden klant! een goede prijs, degelijke support, en vrij veel flexibiliteit in templates!
Ook regelmatig relevante updates!