Beoordelingen Shoestring NL

Patricia uit: Nieuw Vennep

7,3

U bent: Vaste klant

Positieve ervaring:
Ik heb 2 reizen positieve reizen gehad, namelijk Indonesie en Vietnam & Cambodja. Mede door de goede keuze van reisleider. Deze beide heren maakte het voor heel makkelijk. Werd duidelijk verteld wat de bedoeling was en er werd overlegd.

Tips & Verbeterpunten:
Ik heb een reis naar Sri Lanka gedaan en daar kregen we op eens een andere reisleider. Dit was niet goed gecommuniceerd en na contact op te hebben genomen met Shoestring werd er weinig mee gedaan. Op dit soort momenten vind ik dat Shoestring daar wat mee moet doen. Dit kan tijdens de reis of na de reis. Al was er maar contact met ons opgenomen en waren wij serieuzer genomen dan had iedereen positiever geweest over Shoestring. Ik denk toch dat jullie het van de positieve reclame moeten hebben.

Janet uit: Emmen

Positieve ervaring:
De 2 reizen die wij met Shoestring hebben gemaakt hadden allebei een geweldige reisleider, die ons kennis hebben laten maken met allerlei aspecten van het land, de cultuur, het eten, etc. Dit is voor ons het grote argument om voor Shoestring te kiezen.

Tips & Verbeterpunten:
Wegens ernstige reisziekte zou het prettig zijn om rechtstreekse vluchten tegen een geringe vergoeding vast te kunnen leggen / te garanderen, zonder dat de prijs-kwaliteitverhouding zo veranderd dat we bij een concurrent beter af zijn.

Merlijn uit: Wateringen

8,1

Anouk uit: Raamsdonksveer

25-06-2018

U bent: Vaste klant

Positieve ervaring:
Mooie reizen, nette hotels, goede reisbegeleiding en zo niet dan wordt het op adequate manier opgelost.

Tips & Verbeterpunten:
Ik mis wel eens bestemmingen en van sommige verre reizen mag er naast een 10-16 dagen ook wel een 3 weken variant zijn.

Vanessa uit: Amsterdam

24-06-2018
7,4

Goede reizen en personeel

Tips & Verbeterpunten:
Website gebruiksvriendelijkheid en aantal landen kan nog uitgebreider :)

R uit: Muiden

15-06-2018

Ineke uit: Alkmaar

10-06-2018

Positieve ervaring:
Een topreisleider en een fijne kleine groep.
Mogelijkheid daardoor tot aanpassingen in het programma en meerdere stopplekken

Tips & Verbeterpunten:
De start was door uitvallen vliegtuig niet oké; wel telefonisch contact maar op dat moment geen realistische ondersteuning (ander vliegtuigtickets boeken of contact met easy-jet; later wel maar juist het eerste moment had zeker een busreiziger en een dag eerder op start vakantiepunt betekend. De afhandeling is wel opgenomen met easy jet maar nog geen resultaat of update naar ons toe= bijna maand later