Beoordelingen Setso

• Snelheid / reparatie-tijd 9,5
  • Klantvriendelijkheid 9,7

Gerda uit: Oldenzaal

23-03-2019

Het laden van mijn telefoon ging steeds moeilijker. De jongeman van Setso loste het probleem binnen een minuut op door er allerlei rotzooi uit te halen en ook nog eens zonder kosten. Geen kosten als het niet nodig is, fantastich!

Lidy uit: Oldenzaal

12-03-2019

N.a.v. totale uitval van mijn iPad, ben ik met de gedachte dat het apparaat mogelijk definitief dienst zou weigeren, te rade gegaan bij de heren van Setso. Ik mocht de iPad daar achterlaten en ná mijn boodschappen te hebben gedaan terug komen om te informeren. Bij mijn terugkomst bleek dat men het apparaat weer "aan de praat" had weten te krijgen en ben ik ook nog voorzien van een goed advies. Geweldig, dus....alle lof voor "de jongens" van Setso. Duidelijk een adres waarop niet ènkel een beroep moet worden gedaan m.b.t. reparaties, maar óók in het kader van aanschaf van apparatuur!!

Dennis uit: Ootmarsum

04-03-2019

Fantastische service!

Hennie/Riekie uit: Weerselo

15-02-2019
9,6

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
Goed advies.

M.A uit: Enschede

08-02-2019
9,8

Kennis van zaken. Snel & betrouwbaar. Betaalbaar, geweldige service.

Anna uit: Oldenzaal

23-01-2019

Desiree uit: Oldenzaal

12-09-2018

Carmen uit: Lonneker

12-09-2018

Mooie, nette winkel waar een leuke sfeer hangt. Ook snel het probleem gevonden en opgelost. Duimpje omhoog!

Wim uit: Oldenzaal

09-09-2018

Ik had een batterij nodig voor mijn Mobiel en deze kon jammer genoeg niet door Setso worden geleverd.
Maar de klantvriendelijkheid stond hoog in het vaandel bij Setso want ik kreeg per email een link van een firma, waar ik de batterij wel kon bestellen.
Fantastisch voor een goede klantenbinding.

Rene uit: Oldenzaal

05-09-2018

Accu kapot. Afspraak gemaakt en snel en vlot gerepareerd voor een betaalbare prijs. Prima service