Beoordelingen Serviceburo Verschoor

• Nazorg en garantie 8,4

Dave uit: Zwijndrecht

17-02-2017
1,0

Ik heb ervaring met: Reparatie van witgoed

Wat een slecht bedrijf.
Koelkast kapot en gebeld met Verschoor.
Uitgelegd dat de koelkast niet meer koelt en daarbij vermeld dat het niet te veel moet gaan kosten omdat wij binnen 2 weken gaan verhuizen. Daarop antwoordde de medewerker: wij proberen de kosten ALTIJD zo laag mogelijk te houden en zullen een monteur langs sturen omdat wij dit zo niet kunnen beoordelen. Monteur kon pas 2 dagen later langskomen maar kan gebeuren. Deze zou tussen 8 en 10 uur sochtend komen en kwam vervolgens 10 0ver 10 aan, te laat dus. Geen probleem kan gebeuren. Maar de monteur is vervolgens 1 minuut binnen en komt tot de conclusie dat de koelkast kapot is en niet te repareren valt en of ik even 55 euro kan betalen. Er is nooit gesproken over een starttarief wat ze wel beweren maar nergens op hun site vermeld staat.
Kortom, ik voel me dus behoorlijk opgelicht door deze firma. En als ik ze daar op wijs dat het niet de normale gang van zaken is, zeggen ze dat ze dat meerdere malen telefonisch aan mij hebben door gegeven wat grote onzin is.

Arthur uit: Zwijndrecht

25-01-2017
9,8

Ik heb ervaring met: Overige

Afzuigkap besteld, snelle levering en vakkundige montage. De afzuigkap werkt (alhoewel, wij moeten nog gaan koken zodadelijk.......), hangt en ziet er goed uit. Wij zijn er blij mee.

Complimenten aan de mannen van Verschoor die de klus hebben geklaard. Vrolijk, enthousiast, op tijd, tonen vakmanschap, drive en pit. Dikke 10.

Wij hebben nu inmiddels bijna de hele keuken (gasfornuis, koelkast, vaatwasser, afzuigkap) door Verschoor laten vervangen en mocht er weer een apparaat aan het einde van het leven zijn beland, wij melden ons weer...bij Verschoor!

J uit: Zwijndrecht

04-10-2016

Prettig geholpen
Er werd met ons mee gedacht
Er werd naar een bevredigende plossing gezocht
Er werd netjes gewerkt

Anca uit: Ridderketk

12-07-2016

J uit: H I Ambacht

23-06-2016
9,9

Sinds 1979 goede ervaring met Serviceburo Vetschoor:
Vakmensen , betaalbaar, vertrouwd, snelle levering, prima service.

Willem uit: Hendrik ido Ambacht

28-04-2016

Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Gewoon een perfecte service en een heel snelle levering op mijn verzoek, en niet geheel onbelangrijk een zeer goed en helder advies ontvangen

Sandra uit: H.I. Ambacht

09-04-2016

Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Zeer kundige en snelle installatie van onze nieuwe vaatwasser en goed advies over al dan niet vervangen van onze oude vaatwasser.

Tim uit: Zwijndrecht

07-03-2016
9,8

Evelyn uit: Hendrik ido Ambacht

07-03-2016
7,9

Ik heb ervaring met: Overige

Nazorg en garantie op dit moment niet aan de orde.
Vriendelijke installateurs, wordt goed meegedacht om een passende oplossing te verkrijgen.

uit: Zwijndrecht

04-03-2016