Beoordelingen Serre Bouw Brabant

Robert uit: Waalre

27-09-2017

Ervaring met: serres, lichtstraten

Positieve ervaring:
Wij hebben geen standaard kozijn. Op advies van Serrebouw hebben we eerst het stelkozijn geplaatst en heeft Serrebouw het daarna ingemeten.
Vooraf waren wij hier wat sceptisch over omdat we daarmee 4 weken moesten overbruggen alvorens het kozijn werd geleverd en geplaatst. Achteraf gezien zijn wij heel blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Het kozijn is daardoor extra strak geplaatst, Zonder extra opvulprofiel, zeker omdat we hebben gekozen voor een extra smal profiel (Reynaers) is dit een grote meerwaarde.
Er waren wat plaatsingsproblemen maar deze zijn meer dan goed hersteld met meer dan voldoende aandacht.
Alle afspraken zijn zonder problemen nagekomen.
Vriendelijke groet,
Robert B.

Pieter uit: Opheusden

28-08-2017

Ervaring met: serres, vouwwanden

Positieve ervaring:
Alles nar tevredenheid geleverd en gemonteerd

Geen

herman uit: steensel

25-08-2017
9,8

Positieve ervaring:
deskundigheid en vakmanschap gaan hier samen met betrouwbaarheid en nazorg.

Roger uit: Gemert

24-08-2017
7,7

Ervaring met: lichtstraten, vouwwanden

Perfecte prijs/kwaliteit-verhouding

Negatieve ervaring:
Inplannen van nazorg zou iets strakker kunnen

uit: 's-hertogenbosch

24-08-2017

Ervaring met: serres, zonwering

Positieve ervaring:
Fijne, zorgvuldige werknemers die zeer vakkundig werk leveren. Het kan maar op één manier: 100% goed. Er wordt heel erg hard gewerkt.
In de ontwerpfase is bijna alles mogelijk.Duidelijke adviezen en desnoods wordt het ontwerp helemaal aangepast. Prachtige materialen en ondanks dat de keuken en de vloer er nog in moeten, genieten we al met volle teugen van de serre.

Negatieve ervaring:
Afspraak was dat er een elektriciteitskabel door de legger zou komen en dat we tijdens het installeren even aan zouden geven waar we die precies wilden hebben.
Het plaatsen van de glasplaten met en grote kraan over het huis was zo spectaculair dat wij er niet meer aan gedacht hebben; wij hadden de vraag van Serrebouw verwacht:"waar wilt u de kabels hebben"?
Na het plaatsen van het glas bleek dat niet meer mogelijk.

Rex uit: Veghel

05-04-2017
9,5

Positieve ervaring:
Wij hebben al enkele jaren een serre van Serre Bouw Brabant. De garantie was verlopen en toen ontdekten we in twee glazen ramen van het dak dat hier barsten in zaten. Het is veiligheidsglas dus geen gevaar maar Serre Bouw Brabant is komen kijken en heeft de ramen in het dak kosteloos vervangen. Dit noem ik nog eens service!!!! Een pluim voor Serre Bouw Brabant

j uit: haaren

03-12-2016

Ervaring met: verandas

Positieve ervaring:
Er is goed mee gedacht met onze wensen en mogelijkheden, daarmee tot een mooi resultaat gekomen.

HENNIE uit: De Mortel

03-12-2016

Ervaring met: serres, lichtstraten

Positieve ervaring:
Maar mijn mening duidelijk goede informatie . Eerlijke antwoorden op de vragen. Mee denkend .naar alle tevredenheid sere met lichtsraat. geplaatst , gekozen voor trippelglas . Serre op de noordekant gebouwd, zie daar voor delen van .In de zomer niet de volle zon in de serre. In de winter door trippelglas goed isolerend . Zéér tevreden over de werknemers . Kan de serre bouw brabant ieders aanbevelen succes.

Geen