Beoordelingen Senzup

• Deskundigheid personeel 8,8
  • Kwaliteit van uw aankoop 8,7

Coby uit: Den Hoorn

19-03-2019

Ervaring: zeer tevreden. personeel keurig gewerkt bijna geen rommel. ik geef dit door aan familie en bekenden

Jaap M.S. uit: Krimpen aan den IJssel

14-03-2019

Ervaring: Voorgesprek prettig uitstekend en deels besparende adviezen.De 2 vakmensen verrichten hun werk vakkundig op vlotte wijze en af en toe was het zelfs gezellig.Het gebruik van de douche is een openbaring en bovenal praktisch.Geen rommel en prima afvoer van overtollig materiaal.Na enkele weken gebruik telefonisch gesprek met adviseur of alles naar wens was?
Daar past slechts een kort antwoord op : aanbevelenswaardig

Willem uit: Rotterdam

06-03-2019

Ervaring: Vriendelijke en deskundige monteurs die de badkamervernieuwing hebben geinstalleerd. Keurig opgeruimd na het werk.

Hans uit: Hilversum

01-03-2019

Ervaring: We hebben een deurtje laten maken in het bad, gericht op de toekomst. Het ziet er mooi uit en past goed bij de vormgeving van het bad.En het werkt!

J.J.H. uit: Noordwijk

19-02-2019
7,3

Ervaring: Ik heb een scooter-trike gekocht bij Senzuo, op aanraden van mijn neuroloog, en hij bevalt prima! Behalve dat het licht telkens uitvalt, ik de ophanging ven het slot zeer matig vind.
Hans.

Buiten

Paul uit: Spijkenisse

08-02-2019
7,5

Ervaring: Een dag voor de plaatsing zou een belletje om te vertellen hoe laat de monteurs komen welkom zijn. Nu moesten wij zelf bellen.
Helaas voldoet het handvat niet aan de verwachtingen. Binnenzijde bestaat uit 2 staafjes ipv een handvat. Verkoper gaf toe dat hier al eerder klachten over had gehad en ons niet goed had geïnformeerd. Hij gaat alsnog op zoek .....
Monteur vergat eendekker op te hangen en moest later terugkomen.

Henk en Marijke uit: Breda

04-01-2019

Ervaring: Enige tijd geleden een inloopdouche laten plaatsen door SenZup. Montage perfect gedaan. Afgelopen week gebeld ivm defecte termostaatkraan.Nog dezelfde dag heeft een monteur op deskundige wijze deze vervangen. De communicatie is heel prettig ervaren Dat is service en geeft vertrouwen!

Eileen uit: Den Haag

14-12-2018

Ervaring: Erg tevreden , ook bijna 2 jaar na plaatsing inloopdouche. Contact met Senzup immer plezierig. En de monteurs verdienen ook zeker een compliment voor hun schone, snelle, vakkundige en vriendelijke manier van werken. Even iets doen wat buiten ‘ het bestek’/ opdrachtbon valt,: geen probleem, bijvoorbeeld. Mijn buurman is nu ook aan de inloopdouche via Senzup.

14-12-2018
7,8

Ria uit: Dordrecht

05-12-2018

Ervaring: Een onderhoudsbeurt en twee nieuwe achterbanden voor mijn scootmobiel. Een fijne jongeman en mijn scooter staat er weer keurig op. Ik kom zeker terug bij jullie. Ik ben een zeer tevreden klant!

Anders