Beoordelingen Senzup

• Deskundigheid personeel 8,8
  • Kwaliteit van uw aankoop 8,7

Jack uit: Groot Ammers

19-04-2019

Ervaring: Na zo'n 10 tal keren uw radiospot op de streekradio te hebben gehoord ben ik van mening om bij u een catalogi aan te vragen via de mail.

Ik zie deze graag te gemoed.

Hartelijk dank.

J den Besten.

Marijke uit: Sittard

17-04-2019

Ervaring: Deurtje van zeer mooie kwaliteit in bad, aangepast aan de vorm van het bad en de lijn van de tegels, zodat we nu een comfortabele lage instap hebben. Zeer precies opgemeten door Willem en deskundig geplaatst door Izak! We hebben kennisgemaakt met vriendelijke en deskundige vakmensen. Senzup kan trots op hen zijn!

Mirjam uit: Rotterdam

06-04-2019

Ervaring: Persoonlijke en servicegerichte contacten door de medewerkers en ee wordt goed geluisterd naar en rekening gehouden met de persoonlijke wensen.

Ada uit: Heerhugowaard

29-03-2019

Ervaring: Klantvriendelijk ,deskundig,alles netjes achtergelaten.

28-03-2019

Coby uit: Den Hoorn

19-03-2019

Ervaring: zeer tevreden. personeel keurig gewerkt bijna geen rommel. ik geef dit door aan familie en bekenden

Jaap M.S. uit: Krimpen aan den IJssel

14-03-2019

Ervaring: Voorgesprek prettig uitstekend en deels besparende adviezen.De 2 vakmensen verrichten hun werk vakkundig op vlotte wijze en af en toe was het zelfs gezellig.Het gebruik van de douche is een openbaring en bovenal praktisch.Geen rommel en prima afvoer van overtollig materiaal.Na enkele weken gebruik telefonisch gesprek met adviseur of alles naar wens was?
Daar past slechts een kort antwoord op : aanbevelenswaardig

Willem uit: Rotterdam

06-03-2019

Ervaring: Vriendelijke en deskundige monteurs die de badkamervernieuwing hebben geinstalleerd. Keurig opgeruimd na het werk.

Hans uit: Hilversum

01-03-2019

Ervaring: We hebben een deurtje laten maken in het bad, gericht op de toekomst. Het ziet er mooi uit en past goed bij de vormgeving van het bad.En het werkt!

J.J.H. uit: Noordwijk

19-02-2019
7,3

Ervaring: Ik heb een scooter-trike gekocht bij Senzuo, op aanraden van mijn neuroloog, en hij bevalt prima! Behalve dat het licht telkens uitvalt, ik de ophanging ven het slot zeer matig vind.
Hans.

Buiten