Beoordelingen SenZup

• Deskundigheid personeel 8,8
  • Kwaliteit van uw aankoop 8,6

Henk uit: Den Haag

08-12-2017

Ervaring: Alles zeer goed afgehandeld.

Jan uit: Apeldoorn

07-12-2017
7,3

Ervaring: Een correct bedrijf dat de afspraken na komt.

Cor uit: Buren

05-12-2017

Ervaring: Prettig eerste kontakt met deskundige om te overleggen veranderen van bad naar inloopdouche met prima advies en voorstellen.
Ook goede en fijne vakmensen bij het veranderen van bad naar inloopdouche. Keurig werk geleverd! Bedankt.

05-12-2017

Ervaring: correct

uit: Rotterdam

29-11-2017
9,8

Ervaring: Heel positief. Er werd ook meegedacht. Ben ook zeer tevreden over de monteur. Zou deze bij iedereen aanbevelen.

Kitty uit: Amstelveen

24-11-2017

Ervaring: Wij wilden in ons bestaande en nog mooie bad een lage instap, zonder deur, maar met alleen een frame. Snel antwoord gekregen op telefonische vragen, zorgvuldig verrichten van metingen in thuissituatie, redelijke wachttijd, prima prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende uitvoering van opdracht. Ziet er uit als nieuw-aangeschaft. Bovendien een bijzonder plezierige, geduldige en open houding naar ons als klant door de medewerkers. Absoluut door ons aanbevolen.

Alice uit: Amstelveen

19-11-2017

Ervaring: Ik ben heel tevreden over SenZup. Alle medewerkers met wie wij contact hadden waren deskundig en vriendelijk. Het baddeurtje is ook heel kundig en snel gemonteerd en ik ben blij met de overige aanpassingen in mijn badkamer.

Henny uit: Naaldwijk

13-11-2017

A.P. uit: Schiedam

27-10-2017

Cor uit: Ravenstein

12-10-2017

Ervaring: Zeer vriendelijk en snelle levering nette montage kan SenZup aanbevelen erg tervreden.