Beoordelingen Senzup

• Kwaliteit van uw aankoop 8,7

Paul uit: Spijkenisse

08-02-2019
7,5

Ervaring: Een dag voor de plaatsing zou een belletje om te vertellen hoe laat de monteurs komen welkom zijn. Nu moesten wij zelf bellen.
Helaas voldoet het handvat niet aan de verwachtingen. Binnenzijde bestaat uit 2 staafjes ipv een handvat. Verkoper gaf toe dat hier al eerder klachten over had gehad en ons niet goed had geïnformeerd. Hij gaat alsnog op zoek .....
Monteur vergat eendekker op te hangen en moest later terugkomen.

Henk en Marijke uit: Breda

04-01-2019

Ervaring: Enige tijd geleden een inloopdouche laten plaatsen door SenZup. Montage perfect gedaan. Afgelopen week gebeld ivm defecte termostaatkraan.Nog dezelfde dag heeft een monteur op deskundige wijze deze vervangen. De communicatie is heel prettig ervaren Dat is service en geeft vertrouwen!

Eileen uit: Den Haag

14-12-2018

Ervaring: Erg tevreden , ook bijna 2 jaar na plaatsing inloopdouche. Contact met Senzup immer plezierig. En de monteurs verdienen ook zeker een compliment voor hun schone, snelle, vakkundige en vriendelijke manier van werken. Even iets doen wat buiten ‘ het bestek’/ opdrachtbon valt,: geen probleem, bijvoorbeeld. Mijn buurman is nu ook aan de inloopdouche via Senzup.

14-12-2018
7,8

Ria uit: Dordrecht

05-12-2018

Ervaring: Een onderhoudsbeurt en twee nieuwe achterbanden voor mijn scootmobiel. Een fijne jongeman en mijn scooter staat er weer keurig op. Ik kom zeker terug bij jullie. Ik ben een zeer tevreden klant!

Anders

antoine uit: Merelbeke/Munte

12-11-2018

Ervaring: Het baddeurtje is nog niet in gebruik daar de nieuwe badkraan nog moet geplaatst worden.
De Senzup technieker Izak was stipt op de afspraak die ochtend. Hij heeft uiterste zorg gedragen geen schade te maken. Niettegenstaande de dikke gietijzeren wand van de badkuip heeft hij alles volgens afspraak en wens afgewerkt. Het was al laat op de avond dat hij huiswaarts is kunnen rijden na alles netjes te hebben opgeruimd!
Een minpuntje: er is wat slijpstof van gietijzer op de betonnen terrastegels terecht gekomen. Paar dagen had het geregend en was het slijpstof aan het roesten gegaan en zichtbaar geworden.De paar pogingen die ik meteen deed om het verwijderen hebben tot nu toe geen resultaat gehad. Ik nam de vrijheid om het probleem aan Izak tel. te melden om hem raad te vragen hoe deze roestvlek zou kunnen verwijderd worden. Ook besprak ik met hem hoe dit zou kunnen voorkomen worden. Ik zal nog een paar pogingen doen met Karcher +roest-oplosmiddel.
Ook een roterende nylon borstel+oplosmiddel zou misschien effectief kunnen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Besluit: Proficiat voor de ganse "Crew van Senzup"
We hebben reeds een paar geïnteresseerden op bezoek gehad!
met vriendelijke groeten
Antoine&Marylou Van Hoorebeke

Joke uit: Voorburg

17-09-2018

Ervaring: Er is een inloopdouche geplaatst in ons vakantiehuisje. Een beperkte ruimte met een schuin plafond...geen standaard ruimte dus. Bij het verwijderen van het bad stuitte men op leidingen die moesten worden omgelegd en er werd aangegeven dat het karwei waarschijnlijk niet binnen de afgesproken tijd kon worden geklaard. Maar uiteindelijk was het eerder klaar dan verwacht en, belangrijker nog, het ziet er prachtig uit. We zijn er heel blij mee.

Robin uit: Dordrecht

11-09-2018
9,8

Ervaring: Altijd heb ik gedacht: "op een driewielfiets wil ik niet gezien worden" tot ik de advertentie van de Trizon tegenkwam. De vriendelijke ontvangst en de persoonlijke aandacht maakten dat ik snel aan de proefrit begon. Ik was meteen verkocht. De foto doet de fiets geen recht, want hij wordt in plaats van het afgebeelde rekje, met een supercomfortabele stoel / rugleuning geleverd. De aankoop was het wachten meer dan waard. Er gaat een wereld voor me open! Voor het eerst ben ik bestuurder in plaats van passagier. Voor de kwaliteit van de fiets geen tien maar een negen, puur vanwege de prijs die misschien een belemmering kan zijn.

Buiten

Piet uit: Montfoort

31-08-2018

Ervaring: Hoewel het deurtje in het bad nog maar kort geleden is aangebracht, dus veel ervaring hebben wij nog niet, zijn wij erg tevreden met het resultaat. De monteur die het deurtje heeft aangebracht heeft het erg netjes uitgevoerd.

hans uit: heerewaarden

30-08-2018

Ervaring: mijn oordeel is voorlopig; het product is nog maar net in gebruik genomen; maar vooralsnog zijn de ervaringen positief.