Beoordelingen Sensitif / Spa-beauty

• Resultaat 9,0
  • Service/klantvriendelijkheid 9,3

18-03-2019

Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Ik ben heel erg tevreden met het laseren en met de keuze van Sensitif. Je word erg goed behandeld, ze nemen de tijd voor je en kijken echt naar wat jouw huid type nodig heeft. Ik zie na drie behandelingen bij mijzelf al erg veel resultaat. Naast bikinilijn laser ik ook mijn oksels en benen. Ook hierbij is het resultaat goed. Ik raad laseren en Sensitif aan iedereen aan.

16-03-2019
9,5

Ervaring met: Gezicht ontharen

Heel erg tevreden: Met het resultaat maar ook met de service!

09-03-2019

Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Professionele begeleiding, voortgang wordt goed gemonitord. Door haar/huidskleur helaas niet alle haartjes verdwenen maar wel duidelijk zichtbaar resultaat.

Klant uit: Nieuw-Vennep

07-03-2019

Ervaring met: Benen ontharen

Ze hebben heel veel kennis.
Behandelingen zijn kort, maar heel efficiënt.
Prettig contact.
Ik heb oksels, bikini, benen laten ontharen. Kan niet altijd op hetzelfde moment ivm verschil in groei. Dit betekent dat je meerdere keren langs moet voor verschillende gebieden.
Aantal behandelingen per gebied verschilt. Met 3-8 behandelingen was ik klaar.
Aan de rand van de stad. Parkeren is gemakkelijk.

18-02-2019

Ervaring met: Borst & buik ontharen

Na goede verhalen van mijn vriendin ook behandeld. Intake zeer uitgebreid en informatief. Lokatie mooi gelegen en voldoende parkeerruimte. Behandelingen professioneel zonder klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. Aurora bedankt nog!
Had meer pijn verwacht. Viel alleszins mee, en dat voor een man...

Klant uit: Nijmegen

16-02-2019
9,8

Een aanrader!!

Klant uit: amsterdam

16-02-2019

Ervaring met: Overige

over mij gène heen gestapt en mijn billen laten behandelen. Had ik het maar eerder gedaan! Naast snel en goed resultaat volledig op mijn gemak gesteld gedurende intake en behandelingen. Top

14-02-2019
9,9

Ervaring met: Benen ontharen

Ik heb een behandeling gevolgd voor de bikinilijn, voeten, ondernemen en oksel. De team is heel vriendelijk en geeft goed advisen. Ik vond het ontzetten fijn dat ik goed geïnformeerd werd bij het begin van de behandeling. Het wordt gezorg dat je ook geen onbenodig sessie doet en dat is heel fijn!

Klant uit: Utrecht

28-01-2019

Ervaring met: Benen ontharen

Na mijn bovenlip en oksels, ook mijn benen laten ontharen. Zeer mooi resultaat, weinig resthaartjes en geheel pijnvrij. Personeel is vriendelijk en denkt mee. Omdat er bij de laatste behandeling nog maar weinig haar was, korting gekregen op deze laatste behandeling. En nog een paar resthaartjes meenemen van de oksel was ook geen probleem. Ik sluit af als tevreden klant, laat de zomer maar komen!

07-01-2019
9,8

Ervaring met: Bikinilijn ontharen

Fijn en professioneel personeel. En het resultaat is fantastisch. Zeer tevreden!