Beoordelingen Sensitif / Spa-beauty

• Service/klantvriendelijkheid 9,2

08-11-2018
9,6

Ervaring met: Rug & schouders ontharen

Mijn ervaring met sensitif is zeer positief. Ik ben goed geïnformeerd en in slechts 5 behandeling van storende beharing op mijn rug, schouders, armen en tepels. Service en dienstverlening is professioneel en contact is zeer prettig. Absolute aanrader!

15-09-2018

Ervaring met: Permanente make-up

Ik had een intake voor permanente make-up. Ik wist niet of het iets voor mij was, maar zij heeft mij uitleg gegeven en de tijd voor mij genomen. Uiteindelijk kwamen wij tot de conclusie dat ik eigenlijk geen permanente make-up nodig heb!

Ik vind Spa beauty echt een aanrader. Zij geven eerlijk advies aan de hand van je gezicht en wenkbrauwen in plaats van zomaar een nieuwe klant aannemen!

04-08-2018

Heel professioneel, prettig en met een mooi resultaat!

Klant uit: Leiden

24-05-2018

Ervaring met: Borst & buik ontharen

Ik was erg benieuwd hoe effectief de behandeling zou zijn , maar ik ben absolutt positief verrast. Uiteraard is het haar nooit 100% verdwenen, maar het komt zeker in de buurt. Van tevoren ben ik met de juiste verwachtingen ingelicht en de behandelingen waren 'gevoelig', maar professioneel en duidelijk met resultaat.

Klant uit: Zaandam

19-05-2018

Ervaring met: Gezicht ontharen

Goede ervaring en top resultaat!

03-05-2018

Ervaring met: Benen ontharen

Zeer klantvriendelijke professionele effectieve bahandeling

30-04-2018

Heel professioneel. Goede voorlichting. Heel tevreden met resultaat

Amstelveen

26-04-2018
9,5

Experience with: Facial depilate

experience:
Fast results. The overral experience is very good.

Uithoorn

27-03-2018

Experience with: Bikini wax

experience:
Prima uitleg over de behandeling. Wat wel en niet mogelijk is wordt duidelijk aan gegeven.

01-03-2018

Ervaring met: Benen ontharen

Heel goed en prettig advies, bijzonder klantvriendelijk en behandeling in goede sfeer. Uitleg bij de behandeling is top. Heel goed resultaat dus ik ben een tevreden klant.