Beoordelingen Sens Gezondheidszorg

• Klantvriendelijkheid 9,2
  • Effectiviteit 8,8

Dirk uit: Reusel

21-09-2017

Deskundig en effectief behandeld door Harm. Direct tijdens/na de behandeling al resultaat!

Ineke uit: Loon op zand

10-09-2017

Prettige meelevende en deskundig personeel, ben nog niet van mijn klachten af.
Verwacht wel dat het goed komt

thea uit: loon op zand

30-08-2017

Ben zeer tevreden.

joris uit: loon op zand

22-08-2017
9,5

ik ben al enige tijd onder behandeling bij ruben en deze doet het erg goed.
ik kende hem al via uno animo en als er blesures bij uno worden opgelopen stuur ik deze meestal door naar ruben.

Claudia uit: Loon op Zand

21-08-2017

carla uit: loon op zand

21-08-2017

Therapie 1 op 1 . Zeer betrokken en deskundig en erg klantvriendelijk. Aan te bevelen voor iedereen die het nodig heeft!

angelique uit: loon op zand

01-08-2017

Met bekkenklachten bij Jori Vromans in Loon op Zand terecht gekomen. Ik ben zeer professioneel geholpen. Jori kijkt naar het geheel en niet alleen het stukje waar ik in eerste instantie voor kwam. In het verleden wel eens anders meegemaakt bij andere praktijken. Wat ze zelf aangeven bij Sens over persoonlijke en cliëntgerichte aanpak als ook dat er naar lichamelijke en geestelijke aspecten wordt gekeken klopt helemaal. Ik ben zeer tevreden over de behandeling en over Jori.

Miel uit: Hilvarenbeek

24-07-2017
8,5

Vakmensen die je op een professionele en deskundige wijze de juiste en effectieve behandeling bieden.
Gelukkig hoef ik nooit te lang te wachten voordat ik geholpen kan worden.

Thea

18-07-2017

Het kijken naar het totaalplaatje van het functioneren van je lichaam is heel goed. Meerdere kleine klachtjes zijn ook behandeld . De weg is vrij voor herstel, de tijd zal het laten zien. Dank voor de met zorg uitgevoerde behandeling.

Annemarie uit: Tilburg

14-07-2017

Voor mijn 2e kindje ook weer naar sense gegaan.
Veel mensen vragen aan min: maar wat doen ze dan? Ik kan het nog steeds niet beschrijven, maar voor mij zijn het wonder mensen! Ik ben met beide kindjes ongeveer 7/8 keer geweest en alle klachten waren weg!