Beoordelingen Senior Service

Inge uit: Zutphen

11-10-2017

Ik ben sinds januari werkzaam geweest binnen senior service als vrijwilliger. De reden dat ik nu stop als vrijwilliger heeft te maken met mij huidige baan.

Ik heb altijd met erg veel plezier en voldoening voor senior service gewerkt en de laagdrempelighied met de coordinator als zeer prettig ervaren.

ik zal altijd in mijn huidige werk jullie organisatie aanbevelen.

Met vr gr
Inge Huitema Haafkes

Marianne uit: Chania Griekenland

21-09-2017

Ik ben erg blij met het uitgebreide verslag van Conny Slenders van haar bezoek aan mijn ouders( meneer en mevrouw Ackerman in Pieter Pauw Wageningen).Het zou fijn zijn om van Lyke...? ook zo'n verslag te krijgen.Ik zie mn ouders nl.niet zo vaak.Nu pas weer eind november.

Nel uit: Assen

19-09-2017

Goed, Vriendelijk, Volhouden tot men contact met je heeft: 't zij via telefoon of mail...... Het doorgeven aan een dichterbij - wonende coördinator.
Zelfs een aanbod om tegen het einde van het jaar mij nog eens te bellen : HOE HET NU GAAT !! : DAT NOEM IK :
M E E L E V E N M E T D E A N D E R !!
DANK JULLIE WEL : in het bijzonder Tessa en Siegrid !

Hetty uit: Velp

24-08-2017

Aardige vrouwen,die de nodige steun geven

Hetty uit: Velp

23-08-2017

Aardige, positieve vrouwen.

henk uit: enschede

13-08-2017
5,0

service was okay maar discussie over de eindafrekening vlot niet.

Marga uit: Rotterdam

03-08-2017

Op 2-8-17 voor het eerst kennisgemaakt met Seniorservice, héél goed bevallen, van mijn kant een prettig gevoel er aan overgehouden en ik hoop dat dat wederzijds is. Prettig dat er mensen zijn waar je een beroep op kunt doen als familie of vrienden niet dichtbij zijn.

Pauline uit: Ede

27-07-2017

Top service, staan altijd klaar voor ouderen. Vriendelijk en betrouwbaar.

Joyce uit: Amsterdam

07-07-2017

Goede ervaringen gehad. Hele verademing als de oudere net buiten de verschillende hokjes van zorg valt en je als mantelzorger zelf net niet alles kan invullen. Veel lof voor de medewerkers die ik in dat verband heb leren kennen.

Marion uit: Arnhem

27-06-2017

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers!