Beoordelingen Senior Service

wil uit: den hoorn

10-07-2018
5,0

mensen die mijn moeder helpen zijn erg goed enkel wil ik graag de mensen die de administratie meer haar best doen waar vaak fouten voorkomt .

Tony uit: Utrecht

20-06-2018
n.v.t.

Ik heb er nog geen ervaring mee

Patrick

05-06-2018

Handige organisatie die de klus snel en goed oppakt.

Hanneke uit: Hellendoorn

26-05-2018

Vlotte, prettige begeleiding bij intake. Vervolgens prima flexibele en professionele begeleiding voor onze moeder.

Kiek Snel uit: Oegstgeest

05-05-2018

Liever geen reclame

jannie uit: leersum

10-04-2018

Uitstekende begeleiding, vanaf het moment van aanvraag hulp, zowel administratief als de begeleiding van mijn zwager van en naar het ziekenhuis.
De deskundigheid en het inlevingsvermogen van de begeleider heeft mij zeer goed gedaan.

Hanna uit: Rhoon

01-04-2018

Pure verwennerij noemt mijn schoonmoeder Senior Service met zulke behulpzame lieve en nette mensen. Mijn schoonmoeder ( 89 jaar ) had een behoorlijke ontsteking opgelopen en moest bed houden, langzaam herstellen en aansterken Vooral de nachten waren lastig maar dankzij de aanwezigheid van Senior Service is zij prima de avonden en nachten doorgekomen en goed hersteld. Mijn schoonmoeder ( evenals haar kinderen) zijn razend enthousiast over de geboden service en mogelijkheden.

Elise uit: Den Bosch

27-03-2018

Wij hebben voor onze tante Seniorenservice ingeschakeld. Dit vond plaats in het weekend. Er werd meteen gereageerd en gezocht naar 24 uurs service. Perfect geregeld. Er kon meteen vanaf de volgende dag al iemand komen. Alles werd meteen ingevuld voor een hele week. Persoonlijke kennismaking en een gesprek. We werden ook van alles op de hoogte gehouden. Bij vragen konden we meteen kontakt opnemen. Prima. We zijn ontzettend blij en tevreden met de geboden hulp en snelheid van handelen.

Flora uit: Kapellen /Belgie

26-03-2018

Wat zijn we blij met Senior Service. Ik woon als dochter zelf in Belgie. Mijn moeder heeft een ondersteuning voor de nacht gekregen en noemde de dames zo liefdevol . Ze vond het een wonder om zo verzorgd te worden.

Margreeth uit: Dronten 8251 TN/33

24-03-2018
4,0

JA ,mits men zich aan de voorwaarden houdt.
Medewerker heeft zich schandelijk telefonisch gedragen. Nooit meer die SS
Ik had nadrukkelijk om Utrecht gevraagd, daar hebben wij als familie onze banden