Beoordelingen Senior Service

henk uit: enschede

13-08-2017
5,0

service was okay maar discussie over de eindafrekening vlot niet.

Marga uit: Rotterdam

03-08-2017

Op 2-8-17 voor het eerst kennisgemaakt met Seniorservice, héél goed bevallen, van mijn kant een prettig gevoel er aan overgehouden en ik hoop dat dat wederzijds is. Prettig dat er mensen zijn waar je een beroep op kunt doen als familie of vrienden niet dichtbij zijn.

Pauline uit: Ede

27-07-2017

Top service, staan altijd klaar voor ouderen. Vriendelijk en betrouwbaar.

Joyce uit: Amsterdam

07-07-2017

Goede ervaringen gehad. Hele verademing als de oudere net buiten de verschillende hokjes van zorg valt en je als mantelzorger zelf net niet alles kan invullen. Veel lof voor de medewerkers die ik in dat verband heb leren kennen.

Marion uit: Arnhem

27-06-2017

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers!

Henk uit: Noordwolde, Groningen

15-06-2017

Moeder woont in Enschede, ik als zoon in Groningen. Ineens was 's nachts ook zorgbijdehand nodig. Senior Service heeft dat geweldig snel, adequaat en goed geregeld. Moeder slaapt beneden en ik heb een slaapbank in de kamer gezet. Flexibel konden we overdracht regelen. Het ontzorgde vele betrokkenen en het was ronduit een uitkomst. Een aanrader!

Frida uit: Dieren

06-06-2017

Goeie service, denken en voelen met je mee. Weten waar ze het over hebben.

Ria uit: Huissen

03-05-2017

Ik heb al diverse medewerkers aan Huissen gehad en allemaal mensen die met plezier het problem konden oplossen.
Ook de regelmatige info via mail vind ik erg fijn.
Ik geef het als het uitkomt graag door aan anderen!

Gerrie uit: Malden

01-05-2017

mijn man die in een verpleeghuis woont i.v.m. vasculaire dementie en frontaal temporale, kan niet alleen zijn heeft min of meer een moeilijk gedrag daardoor kan vooral niet alleen zijn vandaar dat we de senior service voor hem hebben ingeschakeld, er is nu een mevrouw bij hem in de avonden door de week van 18.00 tot 20.00 uur en dat bevalt uitstekend, ben heel tevreden en de verzorging in het huis ook, mijn man vind haat gezelschap ook fijn en daar is het op de eerste plaats om begonnen,alleen jammer dat ik haar niet ken dat zou ik wel fijn hebben gevonden maar oke misschien gebeurt dat nog eens.

Rosalind uit: Ouderkerk a/d Amstel

01-05-2017

er wordt goed gekeken of degene die de oudere gaat begeleiden bij diegene past.
Degene die mijn moeder begeleidt is vriendelijk, geduldig en heeft begrip