Beoordelingen Kozijn & Zo

• Nazorg en garantie 8,6

johan uit: vlaardingeen

16-03-2018

Positieve ervaring:
Twee personeelsleden die het werk hebben uitgevoerd waren zeer correct en hebben netjes gewerkt en alles schoon achtergelaten. De jonge man verdient een extra pluim want op jonge leeftijd weet hij al heel goed hoe je met klanten om moet gaan en levert keurig werk; die jongen gaat nog ver komen. Het is fijn wanneer het werk wordt uitgevoerd door twee van dit soort fijne mensen: kom er tegenwoordig nog maar eens om. Ik hoop dat ze dit beseffen bij Kozijn & Zo en dit soort mensen goed belonen; zij zijn het visitekaartje van het bedrijf. Over de nazorg en garantie kan ik nog niets zeggen natuurlijk zo kort na de oplevering.

geen.

Janneke uit: ROZENBURG

13-03-2018

Positieve ervaring:
Super geholpen en geadviseerd voor het maken van de juiste keuze voor onze kozijnen. Supernette showroon met vriendelijk personeel. Het team wat de kozijnen heeft geplaatst was ook zeer netjes, toegankelijk en kundig. Een echte aanrader!

Dennis uit: Spijkenisse

Positieve ervaring:
Kozijn & Zo is zeker niet de goedkoopste maar in mijn optiek ook niet vreselijk duur. (dat is toch meestal het eerste waar iedereen naar kijkt.) Maar als je kijkt naar de prijs kwaliteit ... kan ik maar 1 ding zeggen! Geweldig. Voor traject: prima geïnformeerd, duidelijk uitleg en duidelijk verhaal. Geen mooie beloftes maar gewoon een nette degelijke uitleg. Werkzaamheden: Door de hoeveelheid aan werkzaamheden hadden we 6 dagen 2 man over de vloer. Deze werkte netjes en leveren een super kwaliteit af. Kleine dingetjes hoefde ik niet aan te wijzen, maar die werden uit hun zelf geregeld. Als van buiten en van binnen netjes afgewerkt. Communicatie tussendoor verliep prima net als het opleveren. Al met al zijn wij mmer dan tevreden en raden wij Kozijn & Zo zeker aan.

Nu 3 maanden verder nog steeds een hoop positieve reacties van mensen in de buurt/ familie. (en die zien het voor de 2e / 3e of zelfs 4e keer.

Gijs uit: Poortugaal

Positieve ervaring:
De iets hogere prijs dan die van de concurenten was zichtbaar bij de uitvoering. Men lette op details!

Leen uit: Rhoon

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
komt afspraken na, komt op tijd, personeel pos.ingesteld.
laat het schoon en opgeruimd achter.

geen.

roland uit: spijkenisse

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
kozijnen zijn netjes geplaatst. het duo wat het bij ons heeft gedaan was supervriendelijk, heel erg vakkundig en gaf ons een supergevoel. mensen in de showroom zijn ook zeer vakbekwaam en heel erg klantgericht bezig

Tjip uit: Hoogvliet

7,8

Positieve ervaring:
Van bezoek aan showroom tot aan plaatsen is allemaal zeer netjes en vriendelijk verlopen. Tijdens het plaatsen wordt er zeer netjes gewerkt en strak af gewerkt. Wij zijn overtuigd dat uiteindelijk het hele huis door jullie gedaan moet worden.

nvt

Timo uit: Schiedam

Positieve ervaring:
Hele snelle service goede afspraken

jean-luc uit: spijkenisse

05-02-2018

Positieve ervaring:
Snelheid van het werk en de onderlinge samenwerking.

Negatieve ervaring:
Raamstokje kamer beneden aan de verkeerde kant. Heb dit al telefonisch doorgegeven. Nog geen reactie terug gerkregen. Wel beloofd.

Tamar uit: Hellevoetsluis

31-01-2018
8,2

Positieve ervaring:
De kozijnen zijn op de afgesproken datum geplaatst door vaklui! Heel netjes gewerkt. Kozijn & zo kan ik iedereen aanraden.