Beoordelingen Select Windows Drachten

• Nazorg en garantie 8,8

B. uit: Dokkum

23-07-2017

Positieve ervaring:
Kozijnen zijn vakkundig en snel geplaatst. Men werkt toe naar een eindresultaat tot volle tevredenheid van de klant.

Negatieve ervaring:
Ook hier geldt 'tijd is geld'. Men werkt veelal onder tijdsdruk. In de afwerking moet dan achteraf wel eens een correctie plaats vinden. Geconstateerde foutjes worden dan ook vlot afgehandeld.

J.C. uit: DRACHTEN

16-03-2017

Positieve ervaring:
Uitermate correct, secuur in het werk.

Geen!

lh uit: Kollum

04-09-2015

Positieve ervaring:
zeer positieve ervaring ontvangst was zeer goed ondanks dat de winkel gesloten was werd de deur geopend en waren wij welkom om binnen te treden en werd er ruim tot zeer ruim informatie verstrekt over de kunststof materialen waar wij oog voor hadden.
en de levering was perfect op afspraak, en de installatie was ook in een woord geweldig als je iets wou weten hoe en of wat legden zij dat ook goed uit.
De klant is bij hun echt de Koning.

GEEN

Geen

Sebastiaan uit: Drachten

08-04-2015

Positieve ervaring:
Alles is in overleg mogelijk. Niets is te gek. Er word met een deskundige blik naar elke opdracht gekeken. personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Negatieve ervaring:
Klein verschil van mening met monteur die het kozijn plaatste ten aanzien van afwerking. Is na een goed gesprek als nog hersteld. Eind goed al goed.

Peter uit: Elsloo

27-03-2015
9,5

Positieve ervaring:
De uitleg over de kozijnen was zeer duidelijk en de vertegenwoordiger wist op alle vragen een bevredigend antwoord te geven. De kozijnen zijn zeer keurig geplaatst. Er is zelfs een keurmeester geweest van VKG keurmerk om te kijken of alles netjes is geplaatst. Dit was natuurlijk het geval. Als er nog eens kozijnen vervangen moeten worden dan zal ik dit waarschijnlijk door dit bedrijf laten uitvoeren.

Negatieve ervaring:
Enige nadeel was dat de oude vensterbanken eruit moesten, terwijl dit oorspronkelijk niet de bedoeling was. Dit is echter keurig opgelost door nieuwe vensterbanken die eigenlijk toch wel mooier zijn. Er stond ook nog een kerntrek beveiliging op de offerte welke niet geleverd is doordat het op deze voordeur niet mogelijk is. Dit had wat mij betreft beter van te voren gecommuniceerd moeten worden.
Levertijd was wel wat aan de lange kant, maar het was de moeite zeker waard.

uit: Drachten

24-03-2015

Positieve ervaring:
Alles is naar wens verlopen

Tjitske uit: Boornbergum

05-02-2015
7,8

Kwaliteit van het product
Meedenken met de mogelijkheden en onmogelijkheden van het product

Negatieve ervaring:
van te voren weinig verteld over wat we konden verwachten van de duur (tussen uithalen kozijn en plaatsen kozijn/ glas).
de hoeveelheid stof in huis na het plaatsen. wanneer we dit zouden weten, hadden we mogelijk spullen van te voren uit de kamer gehaald.

Ron uit: Groningen

16-04-2014
9,6

Positieve ervaring:
Geen grootse verhalen, maar open en eerlijk over prijs en kwaliteit. Geen addertjes achteraf.
Vakkundig personeel en soepel verlopen plaatsing van dakkapel

Niet echt

Siep uit: Aldeboarn

27-11-2013

Positieve ervaring:
Zeer gedreven, aardige mensen , die hun afspraken nakomen,
Zelfs op een aanvulling van onze kant werd zeer snel gereageerd,
Wij bevelen dit bedrijf van harte aan!