Beoordelingen Select Windows Bijster

Frans uit: Hillegom

28-11-2017
7,8

Positieve ervaring:
Glaswerk en schuifpui zien er goed uit. Personeel doet goed zijn best om het zo goed mogelijk te laten verlopen. Offerte was duidelijk en netjes. Wij zijn heel blij dat het werk, (buiten de opmerkingen onder neg. ervaring) goed gegaan is. Het was een hele klus en als de onderstaande adviezen worden opgevolgd is Bijster een aanrader voor ons.

Negatieve ervaring:
Bij het verwijderen van oude glaslatten behoorlijk wat beschadiging aan de kozijnen, door gebruik van verkeerd gereedschap (schrobzaag gebruikt i.p.v. klein type cirkelzaag om kitlaag door te halen). Nieuwe glaslatten zijn niet mooi. Zijn vierkant i.p.v. met een afgeschuinde rand. Glaslatten schuifpui te dik, moesten weer verwijderd worden en daarmee beschadiging bij plaatsen zonder nietpistool,vmaar met een hamer en spijkers. Schuifpui aangevoerd op aanhanger met spanriemen die onbeschermd over de schuifpui zaten en dus indrukken achter hebben gelaten in het hout. Isolerend glas beneden etage moest H+ zijn, is toch H++ geleverd. Gelukkig gaat het goed (geen condensatie), maar dit risico was niet nodig als er een goede bestel en uitlever controle wordt gedaan.

J uit: Hoofddorp

22-11-2017
7,3

W uit: Hillegom

Positieve ervaring:
Werk netjes gedaan en afgeleverd

Laura uit: Lisse

9,5

Positieve ervaring:
Ik heb verschillende dingen gemaakt: twee dakkapellen geplaatst, twee dubbel glas, een achterdeur, een kozijn verandering in de voorkant van mijn huis. Mijn ervaring met Bijster is totaal positieve. Bob en Wendy hebben me constanten geassisteerd in productselectie en geduldig alle bureaucratische procedures uitgelegd (bijvoorbeeld voor het maat wijzigen van de raamkozijn). Alle producten zijn top kwaliteit. Ik ga zeker nog bij Bijster in de toekomst. Ze lijken misschien duur, maar de kwaliteit en service zijn onberispelijk. Alle Bijster-medewerkers doen hun werk goed. Kwaliteit en passie typeren de Bijster. De wachttijden zijn misschien wat lang, maar voor een zo goed werk is het beter om te wachten en niet elders te gaan.

Michael uit: Hoofddoro

Prachtig werk geleverd!

René uit: Sassenheim

7,5

Positieve ervaring:
Prima kwaliteit, goede onderhandeling mogelijkheden, bekwaam en net personeel, prima afwerking.

Negatieve ervaring:
Moet telkens achter offertes aanbellen, ook nu weer voor extra lamellengordijn, die afspraken/communicatie kan wat beter.

M.A.v.d. uit: Vogelenzang

Positieve ervaring:
Goed en netjes werken, geven goede tips

Negatieve ervaring:
Er zou nog contact opgenomen worden om het houtwerk onder de kozijnen ook eventueel met kunststof te bekleden. Hierop heb ik niets meer gehoord.

sandra uit: Hillegom

9,7

Positieve ervaring:
het bedrijf werd door meerdere mensen in onze wijk aanbevolen. We zijn in hun showroom zeer goed voorgelicht door mevrouw Bijster, daarna een offerte gekregen en uiteindelijk hebben wij hun de opdracht gegeven. We zijn zeer blij met onze nieuwe ramen en deuren en beveel ze zeer zeker aan. We zullen zeker nog een keer terugkomen voor een dakkapel!

geen

Willem uit: Hoofddorp

Positieve ervaring:
Alleen maar goeds over dit bedrijf

Mart uit: Hillegom

19-11-2017

Positieve ervaring:
wij zijn prettig te woord gestaan en d.m.v reclamefolders
en de showroom hebben we een goede keuze kunnen maken. We zullen Select Windows ook bij anderen aanbevelen.