Beoordelingen Advocatenkantoor Seegers & Lebouille

Boudriqa Med Anouar from Amsterdam

14-02-2019

Helped by J. (Job) Nijssen

Experience:
I was happy to work with Mr Nijssen.

I am grateful for him. he has been committed since the beginning to have all necessary elements, the relevant questions to properly carry out my request, and to succeed to achieve the objective that we have drawn.
We have had a favourable result.

Recommend: ja

Claudia uit: Pijnacker

14-02-2019

Geholpen door: J. (Job) Nijssen

Een zeer professionele advocaat, waar je ook op kan vertrouwen.

Paul uit: Amsterdam

09-02-2019
7,8

Geholpen door: D.H. (Danusia) Bialkowski

Zoals te zien aan de cijfers ben ik erg tevreden. In het begin hadden we nogal wat opstartproblemen en moest ik erg wennen aan een nieuwe advocaat. Ondertussen gaat het erg goed.
Paul

7,7

M. van Gasteren uit: Naarden

Geholpen door: E. (Emma) Swart

Beste Emma , en collega's ,

Ik ben wat jou betreft erg tevreden. je hebt mij altijd goed en fijn geholpen . Ik raad bij mijn kennissen altijd jullie kantoor aan. De rest van de medewerkers, secretariaat nemen snel de telefoon op. Als client die belt is dat heel erg prettig .Je voelt bij jullie als je binnen komt dat je al snel op je gemak. Iedere client is bij jullie welkom en dat merk je. Het lijkt wel een grote familie haha . :) Geen poeha !

Toch heb ik ook een min punt:
Verder wil ik je wel laten weten dat ik niet tevreden ben over jullie collega de heer Mr .Offreins naar wie jij mij hebt doorgestuurd 1.5 jaar geleden .
Hij maakte op mij geen goeie indruk. Ik wil dat best toelichten maar ik denk dat dat hier niet op zijn plaats is.
Ik heb in ieder geval niets meer van hem vernomen zowel schriftelijk als telefonisch. Mijn inziens niet correct.
Als je wilt dat ik dat verder toelicht dan hoor ik dat wel.

Ook hoop ik dat jullie ECHT als sociale advocaten kunnen blijven , Het zou echt te gek voor worden zijn als jullie (sociale advocaten ) weg worden bezuinigd . Die staatsecretaris is niet goed bij zijn hoofd.
En natuurlijk moeten jullie daarvoor naar behoren voor worden betaald . Niet zoals je collega' advocaat die niet kan leven en haar eigen kantoor moest verlaten .
Ze was in het journaal een paar maanden geleden.

Fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Mardou van Gasteren

H.Madsoleh uit: Amsterdam

Geholpen door: L. (Lieselotte) Hellinga

Deskundig, betrouwbaar en snel en makkelijk communicatie.

Iliass uit: Amsterdam

1,0

Geholpen door: D.H. (Danusia) Bialkowski

Totaal geen begrip voor me situatie totaal geen bereikbaarheid ik ben slecht geholpen totaal geen resultaat en totaal geen uitleg en verkeerder uitleg zo slecht zelfs dat ik anderen advocaat om uitleg moest vragen

marcel van tilburg

Hanane uit: Amsterdam

06-02-2019
6,8

Geholpen door: D.H. (Danusia) Bialkowski

Ik werd goed geholpen door Danusia, en ben tevreden over haar werkzaamheden en ik zal iedereen aan haar bevelen.