Beoordelingen SecretStays

• Algemene indruk 8,6

Anne-Linde uit: Heerde

10-01-2019

Brussel

Op pad met de aanwijzingen en op een parkeerplaats de bestemming ontdekken. Wij vonden het super leuk! Voor één nachtje vonden we Brussel wel een behoorlijk eindje rijden. Maar de stad is een echte aanrader en ons hotel was prima en centraal gelegen. Volgend jaar boeken we weer!

Lieke uit: Nederweert

02-12-2018

Groningen

Wat een leuke ervaring! Heel tof om niet te weten waar je naar toe gaat en steeds een nieuwe tip te krijgen om zo dichter bij je bestemming te komen. Ik zou het zeker aanraden, erg leuk! XX

Odette uit: Coevorden

23-11-2018

Brussel

Alles was mega goed geregeld. Het hotel dat geboekt was, was een 4 sterren hotel en zat echt in hartje centrum van Brussel. De heenreis was maar 2 uurtjes en was dus niet erg lang, maar de bestemming Brussel was toch wel heel leuk. Even naar een ander land voor een weekendje. Ik zou het zeker nog eens doen!

Alissa uit: Oss

13-11-2018

Leeuwarden

Hele leuke ervaring, je wordt van de ene hint naar de andere verwezen om naar je bestemming te komen. Heb 't mijn vriend cadeau gedaan voor zijn verjaardag en daarover gecommuniceerd met secret stays voor wat aanpassingen en echt supergoed geholpen! Hele fijne communicatie. We waren in Leeuwarden beland, leuk om er een keer geweest te zijn, maar we vonden dat je er wel snel doorheen bent. Verder het hotel, was echt supernetjes en op loopafstand van het centrum. Alles goed geregeld!

Sabrine

15-10-2018

Groningen

Een leuke grappige manier om achter je bestemming te komen. Wij hebben ontzettend gelachen, en het was een prima hotelkamer. We hebben al uitgesproken dit vaker te willen doen!
De zon deed het weekend lekker met ons mee, al met al super!

Onze complimenten naar secretstays!

Marleen en Rogier uit: Zwolle

25-09-2018

Brussel

Wij hebben enorm genoten van onze surprise trip! Super leuk in elkaar gezet, duidelijke website en zeker niet overbodig, het reisgidsje! Je weet immers niet waar je terecht komt! 😉 Wat een tof weekend hebben wij in Brussel gehad. De grote markt, janneke pis, de striproute, het atomium, de lekkere biertjes! Allemaal gedaan in een weekend. Ons hotel lag centraal in het centrum. Heel fijn, alles lag op loopafstand. Wij boeken in de toekomst zeker nog een keer!

Ella & Tom uit: Amsterdam

24-09-2018
7,0

Brussel

Spannend om van tevoren niet te weten waar je naartoe gaat. Dit hebben we ook met veel enthousiasme aan anderen verteld. Lekker weekendje weg naar een stad waar we zelf niet zo snel naartoe waren gegaan. Als tip, misschien moet Secretstays het niet perse bij steden houden, maar meer variatie toevoegen. Bijvoorbeeld, een huisje op de hei of aan zee. Bijzondere verblijven -> secretstays. Tot slot, het was een leuk weekend! We raden het aan! Ook leuk als cadeau ;)

TOM & ANNELIES uit: Zwolle

20-09-2018

Antwerpen

Superleuke trip naar Antwerpen, locatie bij het Centraal Station. Leuk om vooraf je bestemming niet te weten en je te laten verrassen. Handige hints en goed geregeld. Kortom een aanrader.