Beoordelingen Secretary Management Institute

Janet Hazenberg

09-05-2017

Training: Opleiding Psychologie voor de management assistent

De opleiding heeft mij veel opgeleverd,zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. De theorie was veelzijdig, op de laatste dag viel alles op zijn plaats.De trainer Manon Bongers is zowel professioneel als persoonlijk, waardoor de deelnemers zich uitgenodigd voelden om ervaringen te delen wat heel waardevol was voor de opleiding.

Maaike Renema

09-05-2017

Training: Opleiding Psychologie voor de management assistent

Blanco begonnen aan de opleiding Psychologie voor de management assistent. Zeer fijne docent Manon Bongers, locatie prima te bereiken de faciliteiten waren zeer goed.
Ik heb veel uit de training gehaald en hoop er nog lang voordeel van te hebben. Ik kan het iedereen aanraden die wat meer over zichzelf en zijn collega's te weten wilt komen.
Op sommige onderdelen een echte eyeopener.

Yvonne Boelhouwer

20-04-2017

Training: Cursus NLP voor secretaresses

De training was heel leerzaam en een goede investering in mijzelf. Bewustwording, daar begint het mee voor mij bij NLP. De trainster Astrid Kies heeft de bijeenkomsten op een bijzonder plezierige en uitdagende wijze gegeven.

Elene van der Wijk

06-04-2017

Training: Opleiding Hoger Management Support

Hoger Management Support: future proof & power boost!
Docente Titia Huisman beheerst de kunst om zaken positief om te buigen en het beste uit je zelf te halen. Zij doet dat op een eerlijke, doortastende, inspirerende manier dat mij persoonlijk krachtiger heeft gemaakt. De feedback van de cursisten en de opleiding was leerzaam en heeft mij met de gestelde leerdoelen nieuwe inzichten gegeven die toepasbaar zijn in mijn werk. Win-win.

Elene van der Wijk

Elvira Dijkhuizen

05-04-2017

Training: Cursus NLP voor secretaresses

Ik heb de training als erg inspirerend ervaren! NLP kun je eigenlijk in elke situatie toepassen, dus je hebt er in alle gevallen wat aan.
Astrid is een fijne trainer, die de tijd neemt om elke case in de training te behandelen.

Anita Berben

03-04-2017

Training: Opleiding Hoger Management Support

Hbo-opleiding Hoger Management Support afgerond. Ik kijk terug op een zeer geslaagde training om mijn persoonlijke effectiviteit te verhogen. Docente Titia Huisman was met haar treffende praktijkvoorbeelden erg inspirerend. De hele groep heeft met een lach en een traan mooie stappen gemaakt.

Fokelien Haije-Ploeg

28-03-2017

Training: Opleiding Senior Management Assistent

Beide trainsters (Astrid en Titia) toonden professionaliteit en hebben mij veel geleerd over mijzelf en hoe ik op de werkvloer sta. Inspirerend, leerzaam, herkenbaar en met humor en aandacht voor persoonlijke zaken.

Monique Bast

24-03-2017

Training: Opleiding HR Assistent

Inhoudelijk was de opleiding goed. Veel informatie gekregen en praktijkvoorbeelden gehad. Vragen klassikaal werden goed behandeld. Trainer kon boeiend vertellen. Groep was misschien iets te groot. Locatie was prima en goed bereikbaar.

Hanny de Reus

24-03-2017
7,0

Training: Opleiding HR Assistent

Opleiding had wat minder klassikaal gemogen. Wat meer interactie was prettig geweest. Groep was wel erg groot Inhoudelijk was de opleiding erg goed. Locatie is ook prima en makkelijk te bereiken.

Barbara Plomp

23-03-2017

Training: Opleiding HR Assistent

De inhoud van de cursus was heel goed. Een breed scala onderwerpen kwam aan bod, er was veel ruimte voor vragen en voorbeeldsituaties vanuit de groep. Ik paste goed in de doelgroep van de cursus zoals omschreven op de site van SMI en de cursus voldeed dan ook prima aan mijn verwachtingen. De locatie was prettig qua ligging en zeker ook lunchfaciliteiten, met als enige opmerking dat de airco erg hoog stond (met erg droge ogen als gevolg). De docent putte uit veel persoonlijke praktijkervaring, wat het vergemakkelijkte om naar zijn verhaal te luisteren. Wel was de persoonlijke mening van de docent vaak nadrukkelijk aanwezig. Ik zou deze cursus zeker aanraden aan vakgenoten!