Beoordelingen Secretary Management Institute

Erika van den Bosch

08-12-2017

Training: Jaaropleiding Secretary Management Master

Wat een heerlijke opleiding was dit. Ontzettend veel geleerd, veel informatie gekregen. Een complete opleiding waar zowel ik persoonlijk als mijn leraar veel baat bij hebben. De trainster was zeer professioneel en kundig. Enig minpuntje was de vele lessen over de verschillende leiderschapsstijlen. Voor mij heel interessant, mijn manager vond het zelf iets teveel van het goede

Chérie Crins-Rijk

05-12-2017

Training: Opleiding Bestuurskunde voor de secretaresse

Een mooie cursus, gebracht door een inspirerende, kundige docente die de stof uitstekend en inspirerend brengt. Het hele spectrum van Openbaar Bestuur komt aan de orde. Meer diepgang dmv huiswerkopdrachten had ik fijn gevonden. Graag zou ik een vervolg van deze cursus zien; meer verdieping is gewenst.

Maris

04-12-2017

Training: Opleiding Bestuurskunde voor de secretaresse

Ik vond het een erg leerzame opleiding die gegevens werd een zeer kundige en goede trainer. Enige minpunt: de kosten van de opleiding. Het is wel erg aan de prijs!

Mirjam Bellingwout

16-11-2017

Training: Assistant Power Class 2017

Het was een leerzame en zeer inspirerende dag. Onder leiding van Pauline de Wilde kon er een vol, maar goed strak gehouden, programma worden afgewerkt. De tijd voor de workshop was tekort om dieper op inhoud in te gaan.

C Haagen - van Noort

20-09-2017

Training: Opleiding Senior Management Assistent

Een professioneel geleide opleiding voor professionals die meer uit hun werk, maar ook zichzelf willen halen. Juist dat laatste zie ik als toegevoegde waarde die je als mens/collega waardevoller maakt.

Helma Versteeg

19-09-2017

Training: Opleiding Hoger Management Support

Een training die zeer goed aansluit bij de praktijk van een senior managementondersteuner. Inspirerende trainer met een nuchtere inslag die aan iedereen evenveel tijd besteedde. Prachtig om te zien hoe zij zich snel in ieders case/situatie kon inleven en daar op kon coachen. Ze creëerde een veiligheid in de groep, waardoor iedereen zich open kon stellen en daardoor hebben wij ook veel van elkaar kunnen leren.

Barbara Prins-van Rijn

27-06-2017

Training: Opleiding Senior Management Assistent

Waardevolle opleiding voor de Management Assistant. Echte aandacht voor de ontwikkeling van je vak. Beinvloeden, ontwikkelen, kantoorpolitiek, het coachen van je manager en personal branding zijn alle 5 hoofdstukkn die je ervaring aanvullen.

Hanneke van Beveren

24-06-2017

Training: Cursus Meesterlijk Communiceren voor de senior assistent

Een prima praktijkgerichte communicatie training waarbij voldoende aandacht was voor een ieder. Bij een groep van 15 personen is het wel nodig dat er 2 trainers zijn. Dit was op 2 van de 3 dagen ook het geval. De training is zeker aan te bevelen, met name door de prima docent Manon Bongers!

Chianne Overduin

22-06-2017

Training: Cursus Meesterlijk Communiceren voor de senior assistent

Ik vond dit een zeer goede cursus, zowel voor wat betreft de theorie als de diverse oefeningen. De begeleiding vond ik goed, ook de wijze waarop de trainer de cursus gaf, was heel goed.

Monique Biemans

14-06-2017

Training: Opleiding Corporate Governance voor de assistant

Met veel plezier en enthousiasme ben ik alle lesdagen naar Utrecht vertrokken.

Ondanks dat het taaie stof is, werden de lessen op een leuke manier gebracht door docent Guus Koemans.

Theorie en praktijk werden afgewisseld met actie en interactie.

Leuk, leerzaam, interessant en zeer herkenbaar en meteen toepasbaar in de werksituatie van eenieder.