Beoordelingen Seats and Sofas Zoeterwoude

8,5

yaite uit: alphen aan den rijn

16-07-2018

The team is very profesional and friendly.

José uit: Bodegraven

13-07-2018

Heel goed geholpen door een aardige meneer.
Alle voors en tegens besproken.omdat ik nogal aarzelde.
Nu nog afwachten of het juiste bankstel met toebehoren klaarstaat morgen.
Ik hoop het !!!

Gülpembe uit: Amsterdam

22-06-2018

Goedendag,

Zeer vriendelijk personeel!
Wij voelde gelijk bij binnenkomst het goede sfeer. Want werden niet op de wacht gezet maar we werden gelijk geholpen met een kopje koffie erbij. Verder zijn wij heel erg tevreden over de klantgericht werking. We hebben hele mooie bank gekocht.
Mijn grote dank aan dhr. Riza, de turkse dhr. (Weet niet meer hoe dhr. heet) en aan alle andere medewerkers die op die dag aanwezig waren op Zoeterwoude.
Nogmaals bedankt!
Met vriendelijke groet,
Gül Yasar

Theo uit: Oude Wetering

12-05-2018

Goed en vriendelijke bediening

Nel uit: Woerden

30-04-2018

Vriendelijk ontvangen, goede uitleg over verschillende soorten en bekleding

H uit: LEIDEN

25-04-2018

W uit: Zoetermeer

22-04-2018

Ik vertelde over mijn ervaring met me vorige bank van Seats and Sofas, ik had wat problemen maar ben nooit terug gegaan. De verkoper zei meneer mocht u weer bij ons een bank kopen dan zal ik dat in me achterhoofd houden want wij zien alleen maar een tevreden klant. Wij zijn goed geholpen en hebben ook een mooie voorstel gekregen op de bank die wij voorogen hadden.
Superrrrrrrrrrrr kan niet anders zeggen ga zo door

marco uit: heemstede

03-04-2018

vriendelijk geholpen alleen de manager wilde eerst niet overstag om een set bankstel te splitsen. gelukkig toch gelukt en tevreden

Margo uit: Noordwijk

03-04-2018
7,0

Leuke winkel. Groot assortiment. Maar na het uitzoeken van de bank nog wel heel lang bezig geweest met het afronden van de bestelling.

G. uit: Voorschoten

27-03-2018

Een behoorlijk minpunt is dat dit filiaal telefonisch onbereikbaar is. De telefoon word niet opgenomen. Moest er naar toe rijden om een antwoord te krijgen.
Voor de rest dik tevreden.