Beoordelingen Seats and Sofas Zevenaar

Fj uit: Velp

08-07-2018

We zijn echt goed geholpen gisteren door een operatie kan ik niet echt zitten alles voelde dan ook kei hard aan dus we wilde al weer naar huis gaan totdat we met 1 van dé kopers een praatje maakte en tegen mij zij ga eens op deze bank zitten want ik heb u net op deze zien zitten maar dan in het bruin ik zeg ja klopt maar te hard voor mij nou ga eens op deze dan en ik ging erop zitten en ja hoor hij zat voor mij echt goed ik dacht hoe kan het toch dat de bruine pijn doet en de blauwe heerlijk zit nou dat lag aan de vuling ik krijg nu mijn bankstel en ben zo blij ff nog een weken wachten en dan kan ik hem ophalen

Britt en Jack uit: Varsseveld

05-07-2018

Bank uitgezocht vorig jaar we wilden eigenlijk alleen kijken dat kijken heeft van 2 tot sluitingstijd tijd geduurd wij zijn ook niet de makkelijkste wat we kopen moet goed zijn ! Mijn dochter had al bank gekocht niet onze smaak maar zij was er blij mee. Ik zag zoveel mooie banken stoelen ect moeilijk kiezen
Maar we vonden meerdere mooi maar uiteindelijk hoekbank gekozen mooie bank en medewerker nam alle tijd ook bekeek hij onze kamer op de tekening die we bij ons hadden en wat we wilden , hij had zelf een iedee on 1 zitting anders te maken zodat hij dan precies in de hoek paste .en die zitting kwam op langste gedeelte erbij aan .
Geef eerlijk toe dat ik ook mijn bedenkingen had na alle revieuws via Facebook ect , wij moeten lang sparen voor zo,n bank . We hebben aanbetaling gedaan rest elke maand wat overgemaakt . Door omstandigheden moesten we wat later ophalen dan was gezegd geen probleem ze waren vriendelijk en behulpzaam !
Bank opgehaald vorige week we vonden hem nog mooier dan toen en waren helemaal in de gloria kussens wat harder opgevuld omdat we dat fijner vinden , we hebben hem nu in de kamer en we vinden het geweldig prachtige bank oogt mooi zit nog wat hard maar word al beter nu na week zitten . Vaak gebeld en geappt tussen door met vragen ect steeds vriendelijk mailden terug en of belden ons en ik wil niet veel zeggen maar onze bank is stevig en goed zit heerlijk tot nu toe en met levering was er een doek aan onderkant gescheurd maar dat was een deel wat je niet zag gelijk gemeld foto erbij en er word netjes afgewikkeld we willen nog een stoel ooit hebben ze kortings code aangeboden voor de overlast voor de volgende aankoop een Fauteuil willen we nog .
Moet wel zeggen onze bank is geen bank van 300/400 eu
Dat hebben wij nooit gehad ook !
Net als met alles kwaliteit betaal je dat is ook met kleding en ook met levensmiddelen en dat betaal je dan voor . Lange review maar erg positief en we komen zeker nog een keer terug , koffie gehad ook nog dus prima zaak voor ons was het 👍en geloof me ik werk er niet ben best moeilijk met kopen voor ik besluit . We hebben een top bank !
Bedankt voor alle medewerking !

11-05-2018

Goede service , klantvriendelijk en doelgericht.

Sandra uit: Nijmegen

05-05-2018

Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed met me meegedacht. Ook kreeg ik een sympathiek prijsaanbod.
Er was veel keuze aan verschillende stoffen voor de bank en dat vond ik erg prettig. Ik heb precies de bank gevonden die ik wilde!

A uit: Arnhem

05-04-2018

Heel klantvriendelijk,en samen kom je altijd uit wat je zoekt

Herman uit: Duiven

25-03-2018

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en goed advies gekregen

05-03-2018

Sebastiaan uit: Rheden

26-02-2018

Werd goed geholpen en een goede service

Camilo uit: Lelystad

23-02-2018
5,0

Tijdens aankoop prima geholpen door de verkoopster.
naderhand verrast door de melding dat we zelf voor transport moeten zorgen. ( concept van S&S was ons niet bekend)
Had zelf verwacht dat een 3 en 2 zits bankstel met de aanschafprijs van € 3864,- wel bezorgt zou worden.

Op de site staat een aanbieding van gratis cadeau artikel bij een bankstel of hoekcombi.
bij telefonisch contact kregen wij de melding dat wij een duurdere bank krijgen en daardoor niet voor een cadeau artikel in aanmerking komen.
het artikel wordt alleen meegegeven bij een goedkopere bank zonder elektrische bediening ?? VREEMD.

wacht wel vol verwachting op de nieuwe bank.

Claudia uit: Bocholt

20-02-2018

De verkop was goed en leuk voor de klant. Super gedaan.