Beoordelingen Seats and Sofas Veenendaal

12-08-2017

Vriendelijke behandeling. Goede service. Aandacht voor de klant

Adriaan uit: Driebergen-Rijsenburg

27-07-2017

De tijd moet het leren hoe enthousiast we zijn over de twee bestelde stoelen. Wij vonden ze én lekker zitten, én mooi om te zien. Daarbij nog eens spotgoedkoop.
Hoe de bekleding zich houd na enkele jaren, P.U. moet de tijd leren.
De ingang ligt aan de achterkant en moesten als 2 ouderen toch wel wat lang lopen eer de ingang bereikt was. Nu we het weten is dit natuurlijk geen probleem meer

Riek uit: Wageningen

22-07-2017

Word vriendelijk geholpen goed adies is aan te bevelen bij vrienden en kennissen

Kasia uit: Veenendaal

20-07-2017

Dik uit: Veenendaal

18-07-2017

de verkoper voelde aan wat wij nodig hadden en adviseerde ons op een goede manier, ook liet hij ruimte om te onderhandelen. Wij hadden vooraf besloten om niet direct een bankstel aan te schaffen maar gingen er wel met één naar huis!

dineke uit: leersum

04-07-2017

zeer prettig geholpen; er werd goed opgelet en zeker niet te veel aangeboden. Goede voorlichting en er werd moeite gedaan om onze vragen zo zorgvuldig mogelijk te beantwoorden (en dat met humor!).

johan uit: lunteren

03-07-2017

Diana uit: Renswoude

27-04-2017

Top geholpen vroeger waren de verkopers opdringend en daar door bijna niet gegaan maar nu alle tijd . Geweldig

John uit: Ede

30-03-2017

Goed geholpen bij de verkoop en een prima prijs afgesproken. Ik hoop dat nu ook de levertijd goed is en de te leveren zithoek in goede staat wordt bezorgd. Dat weet ik pas over maximaal 12 weken!

Willy uit: renswoude

27-03-2017

wij zijn keurig behandeld .knden met de verkoper goed praten. hij wist het bankstel goed te verkopen met een mooie prijs voor ons. nu nog wachten of de bestelling ook zo perfect wordt gedaan . en voor ons dat wij er thuis ook veel plezier van mogen genieten