Beoordelingen Seats and Sofas Veenendaal

Wik

15-10-2017

Gisteren onze bank opgehaald bij Seats and Sofas Veenendaal.
Na bestellen was hij na de afgesproken levertijd op tijd binnen.
Netjes verpakt in dozen konden wij de bank meenemen.
We hadden geen aanbetaling gedaan, dus op dat moment is de bank netjes betaald.
Omdat wij "korting" hadden gekregen was er geen huishoudpakket voor ons, we zagen wel een tijdje geleden deze zelfde bank in een aanbieding folder staan,behoorlijk goedkoper dan dat wij betaald hebben, daar worden we nog over terug gebeld hoe dat kan.
Misschien dat de stof het verschil maakt?, Maar dat zou wel groot verschil zijn dan...Misschien krijgen we ter compensatie nog wel het gratis pakket. :-)
In ieder geval na uitpakken thuis, ziet de bank er prima uit! precies wat wat we besteld hebben. ZIt heerlijk.
Nu begint de duurtest.
Maar tot zover zijn we zeer tevreden over S&S Veenendaal.

uit: Scherpenzeel

05-10-2017

Goed geholpen en ook gerust de tijd voor jezelf

Woutina uit: Zwartebroek

12-08-2017

Vriendelijke behandeling. Goede service. Aandacht voor de klant

Adriaan uit: Driebergen-Rijsenburg

27-07-2017

De tijd moet het leren hoe enthousiast we zijn over de twee bestelde stoelen. Wij vonden ze én lekker zitten, én mooi om te zien. Daarbij nog eens spotgoedkoop.
Hoe de bekleding zich houd na enkele jaren, P.U. moet de tijd leren.
De ingang ligt aan de achterkant en moesten als 2 ouderen toch wel wat lang lopen eer de ingang bereikt was. Nu we het weten is dit natuurlijk geen probleem meer

Riek uit: Wageningen

22-07-2017

Word vriendelijk geholpen goed adies is aan te bevelen bij vrienden en kennissen

Kasia uit: Veenendaal

20-07-2017

Dik uit: Veenendaal

18-07-2017

de verkoper voelde aan wat wij nodig hadden en adviseerde ons op een goede manier, ook liet hij ruimte om te onderhandelen. Wij hadden vooraf besloten om niet direct een bankstel aan te schaffen maar gingen er wel met één naar huis!

dineke uit: leersum

04-07-2017

zeer prettig geholpen; er werd goed opgelet en zeker niet te veel aangeboden. Goede voorlichting en er werd moeite gedaan om onze vragen zo zorgvuldig mogelijk te beantwoorden (en dat met humor!).

johan uit: lunteren

03-07-2017

Diana uit: Renswoude

27-04-2017

Top geholpen vroeger waren de verkopers opdringend en daar door bijna niet gegaan maar nu alle tijd . Geweldig