Beoordelingen Seats and Sofas Oosterhout

peter uit: tilburg

19-08-2017

heel fijn geholpen en te woord gestaan een duidelijk advies gekregen

Thea uit: Tholen

09-08-2017

Wij zijn verwelkomd bij het binnenkomen; de tijd en ruimte gekregen om rond te kijken. Daarna geholpen door een vriendelijke medewerker die met ons meedacht over de mogelijkheden. Uiteindelijk tevreden en blij de winkel uit gegaan. Nu maar hopen dat de bank echt bevalt wanneer deze binnen komt maar de verwachting is positief.

M uit: Oosterhout

05-08-2017
1,0

Na 1,5 maand was de bank van mijn ouders al gescheurd en ingezakt. Verkooppraatjes houden kunnen ze goed maar service bieden totaal niet. Mijn ouders moesten het maar uitzoeken. Toen veel geld betaald voor niks! Wij zijn helaas niet de enige die zo' n slechte bank hebben gekocht daar maar ik lees overal verhalen van mensen op internet die gewoon opgelicht zijn! Op dat moment erg onbeschoft behandeld door het personeel.
Oplichters dat zijn het!

31-07-2017

snel vriendelijk goed geholpen

Marianne uit: Breda

15-07-2017

Kwamen alleen maar even kijken, maar door de doortastende en zeer bekwame verkoopster toch overstag gegaan om een bankstel wat helemaal onze smaak was te kopen, ons vorige bankstel van jullie was goed bevallen, hopelijk zal dit bankstel ons ook weer goed bevallen!!

Corrie uit: Sint Willebrord

01-07-2017

Wij zijn leuk en fijn en goed geholpen !!!!

Marcel uit: Hank

23-06-2017

Aankoop en bestelling prettig verlopen. Goede afspraken kunnen maken over leverweek.

Bij het afhalen mochten we het bankstel uitgebreid vooraf controleren op kleur, samenstelling en de speciale aanpassing die we hadden besteld. Dit was allemaal keurig in orde

Het inladen was netjes, we werden goed meegeholpen.

Aandachtspunt: het ophalen kwam dwingend over. We MOESTEN binnen 2 dagen ophalen want daar hadden we voor getekend. Dit terwijl de bank te vroeg binnen was en wij duidelijk op de bon hebben laten vastleggen dat eerder ophalen in overleg / na goedkeur met ons kon plaatsvinden.

jp uit: breda

16-06-2017

Maya uit: Kaatsheuvel

06-06-2017

Wij hebben een hoekbank besteld en zijn over alles zeer tevreden! Nadat we de bank hadden gekocht waren we beetje bang door de negatieve geluiden, maar dit is totaal onterecht geweest! De bank is netjes op tijd geleverd en ook die service was goed. De bank werd netjes op zijn plaats gezet en waren erg vriendelijk. Over de bank zijn we ook heel tevreden..hij is supermooi en krijg er veel complimenten over.
Ik raad dus iedereen Seats and Sofas aan.
En de klagers laten meestal een beoordeling achter dus niet naar luisteren.