Beoordelingen Seats and Sofas Oosterhout

8,2

g uit: nieuwendijk

19-11-2017

vriendelijk, wordt goed en kundig geholpen op deze manier houd je bestaande en nieuwe klanten in je
winkel . als de levering net zo vlot en kundig verloopt als de aankoop dan word dat weer een prachtige revieuw gr g.veth

19-11-2017

Claudia uit: Kalmthout

14-11-2017

Zeer klantvriendelijk.
Heel snel de perfecte zetel gevonden.
Zeker een aanrader!

Bianca uit: Zundert

06-11-2017

In de ochtend was ik super goed geholpen door Mario ik had aangegeven dat ik er nog even over na wilde denken en dat ik later op de dag erop terug kwam. Vervolgens kwam ik terug om de aankoop van de bank te gaan doen ook weer goed geholpen. Het jammere aan toen ik af ging rekenen is dat de dame achter de kassa best wel geïrriteerd reageerde omdat ik blijkbaar iets niet goed begrepen had vervolgens kwam een andere collega ook nog naar beneden en die zei ik ben nu echt een kutwijf aan het helpen terwijl ik alles kon horen dit vond ik heel jammer gaf wel een soort keerzijde aan mijn bezoekje aan jullie zaak wie weet wat ze straks over mij zeggen dacht ik gelijk. Ik ben goed geholpen met de aankoop van de bank maar helaas bij de kassa een minder leuke ervaring gehad.

J uit: oosterhout

30-10-2017

deskundige behandeling prima service

Jolanda uit: Sprang-Capelle

30-10-2017

Zeer klantvriendelijk geholpen en deed erg z'n best om met ons 'n bankstel te zoeken die bij onze wensen aansloot en tegelijk rekening houdend met ons budget. Een 8 gegeven omdat er uiteraard altijd wel ruimte is voor verbetering maar tot op heden, bankstel nog niet opgehaald ivm levertijd, zijn we zeer tevreden!

ECJ uit: Oud Gastel

28-10-2017

Ans uit: Tilburg

23-10-2017

Zeer vriendelijk geholpen duidelijk over levertijd. Zeer sympathieke mensen. Nu hopen dat de bestelling ook zo goed gaat

Joke uit: Ulicoten

20-10-2017

Goed advies van vriendelijke verkoper.

Hopen dat het eindresultaat van onze bestelling mooi is.

Janneke uit: Wagenberg

28-09-2017

Zeer klantvriendelijk, namen goed de tijd voor je, waren bereid mee te denken, goede behandeling.