Beoordelingen Seats and Sofas Heerlen

Dominique uit: Geleen

16-07-2018

Recentelijk bij jullie een bank gekocht geholpen door een van jullie medewerkers dit verliep heel fijn, was vriendelijk in omgang, kreeg duidelijke professionele uitleg & genoeg ruimte in het beslismoment omtrent aankoop van de bank zelf.
Er werden verschillende opties qua kleuren & stoffen voorgesteld en tentoongesteld. Vervolgens na groen licht betreft de aankoop werd ik doorverwezen na een andere medewerker waarbij ik de betaling rond kon maken. Dit verliep ook fijn en duidelijk. En nu wacht ik in spanning af totdat ik mijn nieuwe aankoop mag komen ophalen bij jullie filiaal.
Het zelf ophalen en de langere levertijd vind ik persoonlijk wel een klein puntje maar over het algemeen zeer tevreden hoe het tot nu toe verlopen is .

O.M uit: Heerlen

03-07-2018

Ruime keuze. Snelle bediening en goede hulp bij advies. Prijsstelling gunstig

Priscilla uit: Roermond

05-06-2018

maria uit: heerlen

29-05-2018

jullie zijn echt klant vriendelijk maar een ding vind ik niet eerlijk en dat is omdat dit bankstel uit de reclame was kreeg ik niet het huishoud pakket terwijl ik het in eenkeer contant heb betaal en als we eerlijk is dit niet eerlijk
met vriendelijke groeten m.e schendelaar

J uit: Geleen

06-05-2018

Zeer vriendelijk personeel niet opdringerig meteen vragen voor koffie toppie

huub uit: kelpen-oler

04-05-2018

klantvriendelijk en nemen de tijd om met raad en daad de klant te woord te staan en te adviseren.

Dimitri uit: Riemst

04-05-2018

Nette afhandeling van al onze vragen en tot een correcte prijs kunnen komen voor het zitmeubel. Kortom een aanrader voor wie veel bank voor een goede prijs wil.

Chelsy uit: Heerlen

09-04-2018

Fijne service, niet te opdringerig maar denken goed met je mee.

Inge uit: Sittard

03-04-2018

Nadat door een fout een verkeerde kleur bank werd geleverd, heeft mevr. Virgilia mij snel en accuraat geholpen om dit in orde te maken. De verkeerde bank konden we zelfs gewoon blijven gebruiken, totdat de nieuwe werd gebracht en de 'oude' mee terug ging. Mooie bankstellen krijg je op meerdere plaatsen, maar de wetenschap dat als er iets misgaat, een goede service wordt geleverd is veel belangrijker!!
Ons volgende bankstel, hopenlijk duurt dat weer een tijd, zullen we zeker weer daar gaan uitzoeken!

T uit: Maastricht

14-03-2018

Mooie deal gemaakt!En van goede kwaliteit banken!
Erg klantvriendlijk.