Beoordelingen Seats and Sofas Den Haag

j.h uit: den haag

13-02-2018

levertijd zeker niet zo snel als in de folders staat,verder mooie 3 en 2 zitter gekocht.

Patricia uit: Den Haag

28-01-2018

Bij binnenkomst in winkel direct vriendelijk ontvangen. Na wat rondkijken aangesproken of ik hulp wensde, totaal vrijblijvend aanbod en zeker niet opdringerig.
Er is goed geluisterd naar mijn wensen en eisen en hierop is perfect geanticipeerd.
Na wat onderhandeling koop gesloten tot mijn volle tevredenheid. Levertijd marktconform en zelfs mogelijkheid om later te laten leveren zonder extra opslagkosten/problemen (bieden ze zelf aan!). Financieel is qua betaling ook nog van alles mogelijk. Maak hier geen gebruik van dus kan hier ook niet over oordelen.

Anneke uit: Nootdorp

22-01-2018

Je kan rustig alles bekijken,maar als je info wil krijg je dit uitvoerig.

jOAN

17-01-2018

I had already made my research but the salesman helped me greatly with the eventual decision by giving me the pros and cons. I got a completely different sofa from the one I at first wanted. I couldn't have made a better decision. We are super Happy our sofa.

Pauline uit: Den Haag

10-01-2018

Super vriendelijk ontvangen luisteren goed naar de klant en snelle service

Bram uit: Den Haag

30-12-2017

Zeer vriendelijk geholpen. Kundig advies!

E uit: Den haag

11-12-2017

Goed geholpen, vriendelijk personeel. En nou wachten op de bestelde bank :-)

Ilona uit: Delft

09-12-2017

We zijn zeer correct geholpen

Frans uit: Voorburg

08-12-2017

We werden meteen, maar niet opdringerig geholpen en op al onze vragen werd naar tevredenheid geantwoord. We zijn redelijk vlot geslaagd met onze aankoop en we hopen er nog lang plezier van te hebben.

paul uit: zoetermeer

18-11-2017

hele grote ruime zaak met vriendelijk personeel.
Maar een 10 geef ik niet want er moet altijd een verbetering mogelijk zijn.