Beoordelingen Seats and Sofas Den Haag

24-07-2017

mary uit: den haag

20-07-2017
n.v.t.

Zeer tevreden over de verkoper vriendelijk beleefd en gezellig,verder wil ik nog even wachten met het rapport cijfer hebben een keer pech gehad met saets en sofas,toch nog een keer een kans gegeven dus nu even afwachten.
mvg. mary.

Christian uit: Blaricumseplein 26

13-07-2017

I was given good attention and assisted to select the product that matched my taste and financial strength.

E uit: Delft

09-06-2017

Ik werd zeer fijn geholpen. De medewerker luisterde goed naar mijn wensen en nam de tijd. Wat betreft de levering en de verdere afhandeling kan ik nog geen oordeel geven, vandaar geen 10.
Ik heb wel bezwaar als ik door het invullen van deze enquete bestookt wordt met reclame mails van jullie.

Roshni uit: Den Haag

08-06-2017

Service was perfect. Wij zijn heel goed geholpen. De verkoopster was heel erg vriendelijk en heel erg aardig. Ik zal Seats en Sofa's( Den Haag ) zeker aanraden aan vrienden en kennissen

Marco uit: Den haag

26-05-2017
7,0

Goed geholpen met de opstelling kamer indeling waar wijziging nog mogelijk bleek

Perwien uit: Den Haag

02-05-2017

We werden vriendelijk en goed geholpen, de medewerker legde alles goed uit en kwam met verschillende mogelijkheden. Hij gaf ons rustig de tijd om erover na te denken.

Jan uit: Den Haag

25-04-2017

Zijn in de Megastore in Den Haag door verkoper op een vriendelijke manier te woord gestaan en de aankoop is daarom positief afgerond.
Helaas vonden wij het niet leuk dat we de stoelen en de bank zelf in elkaar moesten zetten, dat was ons van tevoren niet verteld. Misschien een punt van aandacht voor jullie.

David uit: Den haag

11-03-2017