Beoordelingen Seats and Sofas Capelle a/d IJssel

Mevr uit: Spijkenisse

21-01-2018

Wij zijn geweldig geholpen door een lieve dame. Geen opdringerig gedrag liet ons keurig in onze waarde en waar wij een vragen hadden kon zij die keurig beantwoorden. Zeer tevreden!

11-01-2018

Vriendelijk personeel en meedenkend

Bert uit: Ouderkerk aan den ijssel

04-01-2018

Rene uit: Rotterdam

03-12-2017

Ben goed geholpen alleen 1 puntje van kritiek vind ik de vrij hoge bezorgkosten naar verhouding van de kosten van het artikel bv ik kocht een bank van 700 euro en het koste 140 om hem te laten bezorgen dus als ik een artikel van 2000 euro koop is dit zelfde bij lage bedragen vind ik de kosten vrij duur juist omdat jullie leuke banken hebben in een redelijke prijs maak t de bezorg kosten weer duur vind ik maar super blij met mijn bank
Mvg rene riel

José uit: Rotterdam

29-11-2017

Wij zijn op een leuke manier ontvangen.
De verkoopster is niet opdringerig.
De dame wist op de juiste momenten onze vragen te beantwoorden en dat heeft geleid tot de bestelling.

anja uit: Rotterdam

12-11-2017

hele vriendelijke verkoper. bood koffie aan en stelt je op je gemak, ook kregen wij ruim de tijd om na te denken voor wij tot aankoop overgingen.

Petra uit: Nieuwerkerk aan de ijssel

04-11-2017

Goed geholpen in de winkel. Alleen de dame achter de balie mag wel een cursus vriendelijkheid volgen.

Barbara uit: Bleiswijk

04-11-2017

hartelijke ontvangst, hulpvaardig, zeer klantvriendelijk

Nuh uit: Rotterdam

04-10-2017
6,0

Bert-Jan uit: Rotterdam

24-09-2017

Goede service en alles werd duidelijk uitgelegd. Er was een miscommunicatie maar door alles goed op een rijtje te zetten werd dit snel opgelost.