Beoordelingen Seats and Sofas Capelle a/d IJssel

8,5

leo uit: Rotterdam

17-05-2018

Vriendelijk personeel. Niets opdringen. Volledig vrij gelaten.
Wezen ons wel op een aanbieding. Tot nu toe heel tevreden.

A. uit: Vlaardingen

12-05-2018
5,0

Aan begin wilde ze me niet geven wat ik wilde pas nadat ik naar buiten liep kwam een turkse man naar mij toe en gaaf mij het hand voor de prijs die ik wilde super aardige gozer doe hem maar de groeten. Een als jullie meer willen verkopen zou ik zeker de prijzen verlagen ze zijn veel te hoog in de boekje zo jaag je klanten weg en krijg je allen maar irritaties zonde jullie hebben leuke producten en kunnen een betere bedrijf worden vind wel een ding jammer in de aanbieding staat dat ik een set moet krijgen van 12 elktra artikelen bij aankoop van een 5 zitbank maar die mocht ik niet nemen dat vind ik wel jammer vandaar zoon laag cijfer als jullie wat geven dan moeten jullie dat ook waar maken hij zei je hebt niet de volle prijs betaald wat een onzin met vriendelijke groeten alen

Joke uit: DELFT

11-05-2018

Gewoon om mijzelf te oriënteren, stapten wij uw showroom binnen en ongeveer 1.1/2 uur later had ik het gevoel de koning te rijk te zijn. Fantastisch geholpen en naar tevredenheid geslaagd en onwijs leuke mensen leren kennen. Ik kan niet wachten op mijn mooie aankopen.

h uit: barendrecht

01-05-2018

werden heel goed geholpen en vriendelijk

Agnes uit: Krimpen aan den IJssel

26-04-2018

wim uit: rotterdam

20-04-2018

Geweldig geholpen fijne mensen denken met je mee

14-04-2018

Hele vriendelijke team en neemt alle tijd voor de klanten. Veel soorten loungestoelen hadden ze op voorraad en ik kon meteen meenemen. De medewerkers brachten de stoel zelf voor me naar de auto en ook ingeladen voor me. Top service!

Dimitar uit: Rotterdam

12-04-2018

Ze gaan goed om met klanten

Leo uit: Schiedam

02-04-2018

Zeer goede service

Fred uit: Rotterdam

28-03-2018

gewoon goed en prettig geholpen , nu iav van de levering / leverings data