Beoordelingen Seats and Sofas Capelle a/d IJssel

Patty

10-07-2017

Ontzettend netjes een enthousiast geholpen die de verkoopster

Warziena uit: Krimpen aan den IJssel

25-06-2017

Verkoper is heel klantvriendelijk, goede uitleg over verschillende manieren van betalen.
Ook de rest van het personeel was vriendelijk

Michael uit: Capelle aan den ijssel

23-06-2017
2,0

Wij kopen hier NOOIT meer een bank. De verkoopmethode werkt middels onder druk zetten. Dit is nog te handelen. Maar als er dan iets fout gaat, is de nazorg en klantvriendelijkheid ver te zoeken!
Waar zijn ze wel goed in?
-Beloven dat ze terug bellen. Wel 20 keer! En maar 3 keer doen.
-Beloven dat ze het probleem oplossen, maar hoe daar moet je naar raden.
-Beloven dat de fout herstellen voor een bepaalde datum! En dan daar natuurlijk niet aan houden.
-Eisen dat ze het reeds voldane bedrag houden en de bank terug moeten hebben voordat ze het probleem gaan oplossen. Dat dan natuurlijk wel.
-Eisen dat jezelf de bank moet terug brengen ipv op komen halen. Pas na veel tegengas wel de bank komen halen.
-Een klant 5,5 maanden op een bank laten wachten.
-En als dan de juiste bank bij het distributiecentrum staat, natuurlijk aangeven dat niet seat and sofa, maar een onderaanneming gebeld moet worden voor het regelen van de levering.
-Arrogant management die wel duidelijk aangeeft dat een particulier niet op kan tegen een miljoenen bedrijf.

Kortom, ze doen er alles aan om de centen binnen te krijgen en hierna niets meer! Lekkere klantenbinding...dus nooit meer. Trap er aub niet in kopers!

Na 1 maand laten zelfs de stiksels los!

Lydia uit: Rotterdam

23-06-2017

Ik werd erg goed geholpen door de medewerkers. en een mooi bank voor een niet te veel prijs.

ed uit: rook

16-06-2017

wij zijn goed geholpen en de verkoper was vriendelijk en niet op dringerig

sylvia uit: kotterdam

lorenzo uit: Rotterdam

01-06-2017

José uit: Rotterdam

30-05-2017

Wij zijn hartelijk begroet en voelden ons daardoor gelijk welkom.
De verkoopster heeft ons goed door de mogelijkheden geleid en uiteindelijk door de verkoopster hebben wij besloten de bank te kopen.

Muruvet uit: Rotterdam

16-05-2017

We zijn goed geholpen en geadviseerd. Ze zijn ook heel klantvriendelijk. Nu nog de levering