Beoordelingen Seats and Sofas Capelle a/d IJssel

8,4
36 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,4
1 t/m 10 van 36 beoordelingen

Nuh uit: Rotterdam

04-10-2017
6,0
Aanbeveling: ja

Bert-Jan uit: Rotterdam

24-09-2017
9,0

Ervaring:
Goede service en alles werd duidelijk uitgelegd. Er was een miscommunicatie maar door alles goed op een rijtje te zetten werd dit snel opgelost.

Aanbeveling: ja

Ingrid uit: Capelle a/d IJssel

19-09-2017
9,0

Ervaring:
Werd heel prettig geholpen.

Aanbeveling: ja

marjolein uit: Capelle aan Den ijssel

13-09-2017
8,0

Ervaring:
prima geholpen

Aanbeveling: ja

Jamila uit: Bergambacht

07-09-2017
8,0

Ervaring:
Mooie collectie, goed bereikbaar. Prima geholpen. Met een prijslijst door de winkel lopen vind ik minder plezierig en het overdreven duidelijk verkooptraininggehalte (niet alleen deze vestiging) is wat jammer. Maar de leuke collectie maakt het goed.

Aanbeveling: ja

K. uit: Rotterdam

06-09-2017
8,0
Aanbeveling: ja

C.A. uit: Rotterdam

02-09-2017
8,0

Ervaring:
Vriendelijk personeel. Nu nog afwachten hoe de rest verloopt

Aanbeveling: ja

Patty

10-07-2017
9,0

Ervaring:
Ontzettend netjes een enthousiast geholpen die de verkoopster

Aanbeveling: ja

Warziena uit: Krimpen aan den IJssel

25-06-2017
9,0

Ervaring:
Verkoper is heel klantvriendelijk, goede uitleg over verschillende manieren van betalen.
Ook de rest van het personeel was vriendelijk

Aanbeveling: ja

Michael uit: Capelle aan den ijssel

23-06-2017
2,0

Ervaring:
Wij kopen hier NOOIT meer een bank. De verkoopmethode werkt middels onder druk zetten. Dit is nog te handelen. Maar als er dan iets fout gaat, is de nazorg en klantvriendelijkheid ver te zoeken!
Waar zijn ze wel goed in?
-Beloven dat ze terug bellen. Wel 20 keer! En maar 3 keer doen.
-Beloven dat ze het probleem oplossen, maar hoe daar moet je naar raden.
-Beloven dat de fout herstellen voor een bepaalde datum! En dan daar natuurlijk niet aan houden.
-Eisen dat ze het reeds voldane bedrag houden en de bank terug moeten hebben voordat ze het probleem gaan oplossen. Dat dan natuurlijk wel.
-Eisen dat jezelf de bank moet terug brengen ipv op komen halen. Pas na veel tegengas wel de bank komen halen.
-Een klant 5,5 maanden op een bank laten wachten.
-En als dan de juiste bank bij het distributiecentrum staat, natuurlijk aangeven dat niet seat and sofa, maar een onderaanneming gebeld moet worden voor het regelen van de levering.
-Arrogant management die wel duidelijk aangeeft dat een particulier niet op kan tegen een miljoenen bedrijf.

Kortom, ze doen er alles aan om de centen binnen te krijgen en hierna niets meer! Lekkere klantenbinding...dus nooit meer. Trap er aub niet in kopers!

Na 1 maand laten zelfs de stiksels los!

Aanbeveling: nee