Beoordelingen Seats and Sofas Alkmaar

Jan uit: Haarlem

22-06-2018

Hennie uit: Heiloo

15-06-2018

Klant vriendelijk goed geholpen en geslaagd nu nog wachten tot de bank er is

Dennis uit: OUDKARSPEL

13-06-2018

niet opdringerig . netje behandeld door de verkoper

Mark uit: Amsterdam

13-06-2018
1,0

Er werd ons beloofd dat de bank binnen 4 weken geleverd zou worden! We zijn nu al 10weken aan het wachten, en de bank is er nog steeds niet! Meerdere keren contact opgenomen maar helaas is er tegen ons gelogen dat het om een spoedbestelling ging. NOOIT MEER NAAR SEATS AND SOFAS!

Chantal uit: Noord-Scharwoude

08-06-2018
1,0

Op een vrijdag avond net voor sluitingstijd een bank besteld met een prijs van 3500 euro. Toen ik thuis kwam hoorde ik van iedereen om me heen en de recensies op internet dat ik daar niet had moeten kopen. Uit angst dat de negatieve verhalen mij ook zouden overkomen heb ik de bestelling de volgende dag meteen geannuleerd. En ja hoor, 30% annuleringskosten omdat de bank al in bestelling is genomen en de fabriek al onnodige kosten zou hebben gemaakt. Dat in nog geen eens 24 uur, niet te geloven. Dat ik iets moet betalen oké, maar ruim 1000. Ik snap dat als de bank al gemaakt is dat je dat moet betalen maar in 24 uur kan de bank echt niet al gemaakt zijn. Na meerdere pogingen voor kwijtschelding toch uiteindelijk de annileringskosten moeten betalen. Echt belachelijk.

Anne-Marie uit: Schagen

04-06-2018

Goede informatie, zeer klantvriendelijke benadering. Hebben 4 jaar geleden al 2 banken en 2 fauteuils afgenomen. Goede service!