Beoordelingen ScriptieMaster

• Deskundigheid 8,8

Mechteld

31-08-2016

Communicatie

Zeer professionele en effectieve begeleiding gehad. Je krijgt waar voor je geld. Fijn dat er meegedacht wordt, veel aanwijzingen krijgt en het idee hebt dat je het hierdoor wel gaat halen. Door Snelafstuderen heb ik hoop gehouden.

Dafne

31-08-2016

Integrale Veiligheidskunde

In de afgelopen 2 maanden heeft Yannick mij begeleid in het verbeteren van mijn scriptie en met het voorbereiden van mijn eindgesprek.

Door al de feedback van school zag ik niet meer in wat er van mij verwacht werd gelukkig kon Yannick mij stap voor stap op weg helpen!

Vandaag ben ik geslaagd voor mijn opleiding en ik weet dat ik het zelf gedaan heb maar zonder Yannick was ik niet zo ver gekomen, waarvoor mijn dank!

Arda

02-08-2016

MCC

IK heb de begeleiding van Frieda als prettig en heel kundig ervaren!

Annabeth

19-07-2016

Communicatie

David heeft mij geweldig begeleid! Ik wist echt niet waar ik moest beginnen en hij gaf gelijk structuur aan m'n scriptie. Dit geeft rust en hierdoor weet je precies wat er van je verwacht word. Hij was daarnaast ook mijn stuk achter de deur (anders had ik nu nog steeds niks gedaan...). En dankzij hem heb ik een 7 voor mijn scriptie!

Heleen

06-07-2016

Bestuurskunde

Met dank aan Job (ook al weet ik dat ik het zelf gedaan heb), had ik dit afstudeertraject niet in een half jaar afgerond. Dankzij de kritische vragen die hij stelde en de scherpe feedback die hij gaf, is het mij gelukt.
Dank!
In de communicatie zie ik verbeteringen m.n. over nota's. Om soms onbegrijpelijke redenen werkte de automatische betaling niet. Vragen mijnerzijds bleven door snelafstuderen.nl onbeantwoord.
Succes met Snelafstuderen.nl.

Hidde

01-07-2016

Prettig samengewerkt met Job. Hij nam altijd goed de tijd en hielp mij altijd heel rustig, gaf goede tips en was oprecht geïnteresseerd.

Rosan

01-07-2016

Fijne, duidelijke en vriendelijke bejegening