Beoordelingen ScriptieMaster

• Scriptiebegeleider 7,8

Mitchell

22-05-2018

Commerciële economie

Ruben heeft mij goed geholpen bij het verbeteren van mijn plan van aanpak. Met duidelijke feedback en heldere communicatie was het herschrijven van mijn pva een stuk makkelijker.

Noranchelo

21-05-2018
7,5

werktuigbouwkunde

Uitstekend. Zij hebben mij goed geholpen

Samira

26-04-2018

Media en Entertainment

Ik heb veel aan haar feedback gehad

You mai

21-04-2018

Vastgoed & Makelaardij

ScriptieMaster heeft mij heel goed geholpen. Met de deadline inzicht heeft mijn begeleider mij nog weten te helpen!

Ronaly

16-04-2018

IBMS

My begeleider is very attentive. When he hasn’t heard of me he contacts me to see how it’s going. He doesn’t tell me directly what should be changed (which is good, because it is not the point that he does everything for me) but he makes me think about it, really hard, and think about it from another perspective. He is also very quick to respond. I’m happy with the overall service.

Samantha

13-04-2018

Maatschappelijk werk en dienstverlening

Zonder mijn begeleider van scriptiemaster had ik mijn scriptie niet gehaald. Ze was mijn stok achter de deur om door te gaan. Ook wanneer ik niets van mij liet horen was zij de gene die contact zocht. Het fijne aan de begeleiding vind ik dat wanneer ik vast liep ik het kon opsturen voor feedback. Hierdoor heb ik altijd het gevoel gehouden dat ik verder zou komen ondanks dat ik het zelf niet meer wist. Als je alleen vanuit school begeleiding krijgt gaat er veel meer tijd overheen voor je verder kan.

Puck

13-04-2018
1,0

Economie

Mijn scriptiebegeleider moest veel statistiek vragen googlen en had zich niet goed voorbereid en mijn scriptie niet goed doorgelezen. Mijn vragen googlen kan ik zelf ook. Zwaar ontevreden ook met de afhandeling via Scriptiemaster.

Dorian

12-04-2018
8,5

Master Rechtsgeleerdheid

Mijn scriptie was in eerste instantie afgekeurd, waarna ik een herstelperiode van twee weken heb gekregen. Toen heb ik scriptiemaster ingeschakeld en heb ik dankzij mijn begeleider Jelte in een week tijd een compleet nieuwe scriptie neergezet, waardoor ik alsnog tegen alle verwachtingen in mijn scriptie en dus mijn master heb behaald.

Regina

10-04-2018
6,0

Toegepaste psychologie

Basis kennis is aanwezig. Mijn scriptie was geen standaard onderzoek waardoor basis kennis niet voldoende was. Uiteindelijk heb ik weinig met de hulp kunnen doen.

Karim

06-04-2018

International Business & Management Studies

Mijn begeleider heeft mij geholpen bij het grote geheel, waardoor ik een compleet scriptie heb kunnen inleveren, in plaats van een document met weinig samenhang tussen de hoofdstukken. Ik had veel moeite met mijn scriptie, omdat ik een tijdje was gestopt met mijn studie, maar ik heb het toch met de hulp van mijn begeleider in 1 keer gehaald! Bedankt!