Beoordelingen ScriptieMaster

• Scriptiebegeleiding 8,2
  • Scriptiebegeleider 8,6

Jules

20-12-2017

Fantastische begeleiding gehad van John Bierlee! zeer accuraat altijd bereikbaar! Deze man heeft mij op een op en top manier begeleid met al zijn kennis en kunde! dankzij John heb ik tijdens de afstudeerperiode heel wat paniek aanvallen kunnen weerstaan:). Gezien ik een behoorlijke rot opdracht had voor het afstuderen, heb ik dankzij John er toch een top scripty van kunnen maken. En daarmee mijn HBO werktuigbouwkunde met een dik cijfer kunnen afsluiten! Deze man is een aanrader als je zeker wil zijn van de juiste begeleiding!!!!
JOHN BIERLEE ik zeg het je:)

John bedankt, je kennis is goud waard!!

Rachel

28-11-2017

Snel en efficient de juiste begeleider gevonden. Het contact met de begeleider verliep ook vlekkeloos, een afspraak was snel gepland. Ondanks de positieve ervaring, vind ik de prijs-kwarliteit verhouding wel scheef en erg duur voor een student.

Jago

15-09-2017

Geld meer dan waard!

Amandia

12-07-2017

Zeer leuke contact gehad met Marijke en Marcella. Zij hebben mij goed geholpen bij mijn faalangst. Het enige nadeel was dat het voornamelijk telefonische en mailcontact was. Ik had liever ( voor mijn leerproces) met mijn begeleidster willen afspreken. En een ander nadeel was dat je als student niet goed weet op hoeveel uren je staat en wanneer het wel of niet wordt berekend.

Permila

30-05-2017

Michael is heel deskundig, enthousiast en relaxt.
Hij reageerde altijd meteen of heel snel. Dat was heel fijn.
Hij weet inhoudelijk heel erg veel, veel van hem geleerd.
Als ik weer een opleiding ga doen waarin scriptie een onderdeel is dan ga ik mijz eker weer aanmelden en dan wil ik niemand anders dan Michael.
Super begeleider!!!!

Robin

11-05-2017

Als zeer prettig! De punten waar ik tegen aan liep of mee in de knoei zat ben ik erg goed mee geholpen. Uiteindelijk geresulteerd van een onvoldoende naar een zeven. Heleen hier dankbaar voor!

Lauke

11-05-2017
8,5

Tim

03-03-2017

Gedurende 2016 ben ik helaas gezakt voor de eerste kans van mijn scriptie. Voor mijn herkansing was ik op zoek naar iemand die me inhoudelijk kon helpen met commerciƫle vragen en tegelijk ook een zekere vorm van coaching kon bieden. Via Scriptiemaster kwam ik uit bij John Bierlee. Die heeft me fantastisch geholpen. Was altijd bereid om te bellen of mailen over (spoed)problemen en heeft ontzettend goed advies gegeven over bepaalde zaken, zowel op inhoud als op structuur. Het eindresultaat mag er ook zeker zijn: een mooie 8 voor mijn scriptie. Mocht je een commercieel vraagstuk hebben dan is John een absolute topbegeleider.

Bas

03-03-2017

Ik had mij geen betere begeleiding kunnen wensen. Dank daarvoor.

connie

17-10-2016

vooral de timing is erg goed