Beoordelingen ScriptieMaster

15-09-2017

Geld meer dan waard!

Amandia

12-07-2017

Zeer leuke contact gehad met Marijke en Marcella. Zij hebben mij goed geholpen bij mijn faalangst. Het enige nadeel was dat het voornamelijk telefonische en mailcontact was. Ik had liever ( voor mijn leerproces) met mijn begeleidster willen afspreken. En een ander nadeel was dat je als student niet goed weet op hoeveel uren je staat en wanneer het wel of niet wordt berekend.

Permila

30-05-2017

Michael is heel deskundig, enthousiast en relaxt.
Hij reageerde altijd meteen of heel snel. Dat was heel fijn.
Hij weet inhoudelijk heel erg veel, veel van hem geleerd.
Als ik weer een opleiding ga doen waarin scriptie een onderdeel is dan ga ik mijz eker weer aanmelden en dan wil ik niemand anders dan Michael.
Super begeleider!!!!

Robin

11-05-2017

Als zeer prettig! De punten waar ik tegen aan liep of mee in de knoei zat ben ik erg goed mee geholpen. Uiteindelijk geresulteerd van een onvoldoende naar een zeven. Heleen hier dankbaar voor!

Lauke

11-05-2017
8,5

Tim

03-03-2017

Gedurende 2016 ben ik helaas gezakt voor de eerste kans van mijn scriptie. Voor mijn herkansing was ik op zoek naar iemand die me inhoudelijk kon helpen met commerciƫle vragen en tegelijk ook een zekere vorm van coaching kon bieden. Via Scriptiemaster kwam ik uit bij John Bierlee. Die heeft me fantastisch geholpen. Was altijd bereid om te bellen of mailen over (spoed)problemen en heeft ontzettend goed advies gegeven over bepaalde zaken, zowel op inhoud als op structuur. Het eindresultaat mag er ook zeker zijn: een mooie 8 voor mijn scriptie. Mocht je een commercieel vraagstuk hebben dan is John een absolute topbegeleider.

Bas

03-03-2017

Ik had mij geen betere begeleiding kunnen wensen. Dank daarvoor.

connie

17-10-2016

vooral de timing is erg goed

Rosa

12-10-2016
6,5

Voorafgaand had ik aangegeven met name hulp nodig te hebben bij het Statistiek gedeelte van mijn scriptie. Helaas bleek mijn begeleider niet voldoende kennis te hebben met betrekking tot statistiek waardoor ik te veel (onbenutte) uren had ingekocht bij ScriptieMaster.

Jens

11-10-2016
6,5

Ik heb Richard ervaren als een erg aardige scriptie begeleider. Hij is erg begaan met je en probeert je goed te helpen. Helaas heeft dit bij mij niet tot een voldoende geleid en bungel ik nog steeds tussen een onvoldoende en voldoende in. Hoewel mij dit een best groot bedrag heeft gekost heeft het mij niet gebracht tot een voldoende wat ik toch erg jammer vind aangezien ik in de veronderstelling was dat dit mij tot een voldoende zou helpen.