Beoordelingen Schut kunststof kozijnen

• Vakmanschap 9,2

Danielle uit: Apeldoorn

02-10-2017

Ervaring met: Kozijnen

wij hebben zelf 2 kozijnen laten plaatsen en zijn uiterst tevreden...de comunicatie verliep vlekkeloos en er werd goed meegedacht. ook het plaatsen is gewoon goed vakkundig gedaan..zelfs zonder rommel achter te laten..wat ik steeds minder zie..(ivm dat ze daar te duur voor zijn ?:) bedankt John en veel succes verder met je mooie bedrijf!!!

Jos uit: Apeldoorn

01-09-2017

Ervaring met: Kozijnen

Klantgericht bedrijf en ze geven eerlijk advies en er wordt een goed product geleverd door de firma Schut Kozijnen. Ons huis boven aan de achterzijde gerenoveerd met kunststof kozijnen en keraliet.
Vanaf offerte tot plaatsing; een prettig contact en afspraken worden echt nagekomen. Plaatsing door vakkundige monteurs die goed met de klant overleggen.
Wij zijn meer dan tevreden over Schut Kozijnen en kunnen deze firma echt aanbevelen.
Jos Zwikker Apeldoorn

Hans uit: Apeldoorn

29-06-2017

Ervaring met: Deuren, Kozijnen

Open en eerlijk advies in een showroom waarin je alles wat besproken werd ook daadwerkelijk kon zien en vasthouden is voor ons belangrijker geweest dan de "goedkoopste" aanbieding. Per slot koop je iets voor 30 jaar waardoor de kwaliteit van het product en van de organisatie er achter zwaar weegt. Achteraf gezien is de prijsstelling ook zeker niet verkeerd; het verschil met andere aanbieders was minimaal.
Bijkomend: meerdere vrienden en bekenden hadden positieve ervaringen met het bedrijf.

Ook over de uitvoering niets dan lof. Onder slechte weersomstandigheden is er hard gewerkt waarbij de kwaliteit van het werk leidend bleef. Er werden geen concessies gedaan. Ook toen tijdens de uitvoering bleek dat eerder (door anderen) geleverd werk aan de gevel niet goed was uitgevoerd is dit niet weggestopt onder het mom "niet ons werk" maar heeft men dit keurig opgepakt en verholpen. Hierdoor werd een zorg die wij niet eens kenden weggenomen.

We hebben ons hele huis laten doen. In 4,5 werkdag met 2 man is een prachtig resultaat neergezet waar wij nog lang plezier van zullen hebben. Wij bevelen deze firma graag aan!

Familie. uit: Apeldoorn

05-05-2017

Ervaring met: Deuren, Kozijnen

Wij hebben zowel de achtergevel als de voorgevel geheel laten voorzien van kunststof kozijnen.
Goed advies, zeer vakkundige en nette monteurs!!
Service / after sales is ook prima geregeld.
Wij zijn zeer tevreden.

J. uit: Hattem

24-04-2017

Ervaring met: Kozijnen, Rolluiken

Meedenken met de klant. Vakkundige en nette montage. Goede, vriendelijk en duidelijke communicatie. Kortom: zeer tevreden.

Sandra uit: Apeldoorn

06-04-2017

Ervaring met: Deuren, Kozijnen, Rolluiken

Wij hebben bij de schuur de deur, boeiborden en raam laten vervangen voor kunststof. De hele bovenverdieping van het huis laten vervangen voor kunststof kozijnen incl horren en zonwering aan de binnenkant van het raam en we hebben op de benedenverdieping achter screens laten plaatsen.
Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject. Als eerst al bij ons thuis voor de offerte en later in de showroom voor verder uitleg van de mogelijkheden en de vervolg ontmoetingen die wij hebben gehad om tot de goede kleur te komen en om alles goed door te spreken. Vervolgens is alles om de desgewenste tijd geplaatst door zeer vakkundige en nette mannen. Alles is netjes achtergelaten en er wordt na die tijd ook nog gebeld om te vragen of alles goed is gegaan en of we tevreden zijn.
Al met al een echt aanrader. Wij gaan verder sparen zodat ook de benedenverdieping vervangen kan worden :-)

John en Ilja uit: Apeldoorn

23-03-2017

Ervaring met: Deuren, Kozijnen

We hebben nu een nieuwe achterdeur, sluit prima. Ze dachten ook mee met onze poortdeur die vreselijk klemde!
Ook daar hadden ze de passende oplossing voor.
Ook ideale rol-hor deuren besteld.

Ruud en Dinie uit: Apeldoorn

13-03-2017
8,2

Ervaring met: Kozijnen

Wij zijn goed geadviseerd n.a.v. onze wensen om 2 grote en 1 klein kozijn(en) te vervangen. De afspraken waren duidelijk en werden strikt opgevolgd. De monteurs hebben goed werk geleverd en het zijn prettige mensen.
Bij vragen van onze kant wordt door Schut Kozijnen onmiddellijk en adequaat gereageerd. Wij zijn dus geheel tevreden!

Richard uit: Apeldoorn

09-03-2017
8,2

Ervaring met: Deuren, Kozijnen

Alles kan na uw idee / wens gemaakt worden.
Nette en goede monteurs.
Uitstekende service.