Beoordelingen Schrijn & Co

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,6

Jochen + José uit: Eindhoven

10-04-2016

Algehele mening:
We kunnen Schrijn&Co bij iedereen aanbevelen. Ze hebben bij ons top professioneel werk geleverd. Ze hebben de buiten en binnenkant van ons huis geschilderd. De binnenkant toen wij zelf op vakantie waren. Om het zo te doen is ons zeer goed bevallen en dat kunnen we andere mensen ook aanraden. Je kunt Anna en Geert Gijsbers volledig vertrouwen in alle opzichten!

Marion uit: Hapert

07-04-2016
8,5

Algehele mening:
Dit bedrijf pakt een kleine(re) klus net zo zorgvuldig, enthousiast en "met een stapje extra" aan als een grote(re) klus. Ik ben dus (weer) erg tevreden met het proces en het resultaat.

Reinier uit: Lage Mierde

27-08-2015

Algehele mening:
Met recht de betere schilder.

Marion en Dirk uit: Bladel

10-05-2015

Algehele mening:
Wij zijn ontzettend tevreden over het advies en de begeleiding die Anna gegeven heeft tijdens de verbouwing van onze woonkamer en keuken, en over het verven van de muren en plafond, trap, de kast, de deuren en de keuken door Geert en Anna. Het is werkelijk prachtig geworden en ik kan Schrijn & Co iedereen van harte aanbevelen.

Martien uit: Geldermalsen

08-05-2015

Algehele mening:
Prettige en correct en een vakkundig bedrijf

José uit: Lommel, België

06-05-2015

Algehele mening:
Vakkundig, accuraat, klantvriendelijk, flexibel, betrouwbaar en zeer aardige mensen.

B.J.M. uit: Amsterdam

06-05-2015

Algehele mening:
De werkzaamheden werden conform afspraak, zeer goed en op tijd uitgevoerd. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Bart uit: Alphen

05-05-2015

Enkel lof.
Fijne mensen, goed werk, netjes en secuur en achteraf valt de prijs niet tegen.

Sandra uit: Bladel

05-05-2015

Algehele mening:
Goede prijs/kwaliteitverhouding; Anna en Geert zijn deskundig en uiterst vriendelijk en meedenkend.