Beoordelingen Schraven Hoveniers

• Nakomen afspraken 8,8

Jeroe uit: Arnhem

28-11-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

A uit: Arnhem

05-09-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Cor uit: Nijmegen

09-06-2017
9,7

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Goed advies, snel handelen, correcte uitvoering.

18-10-2016

Positieve ervaring:
Schraven Hoveniers gevraagd om een volledige renovatie van zijtuin; bestrating voor/achter en een nieuwe schutting met poort. Het intakegesprek verloopt prettig en er wordt goed geluisterd. Het ontwerp is onverwacht maar sluit perfect aan bij onze wensen. In goed overleg wat details aangepast. Deskundige uitvoering door een hardwerkend vriendelijk team (zelfs bij temperaturen boven de dertig graden). Aanpassingen tijdens het werk worden steeds in goed overleg uitgevoerd waarbij de klanttevredenheid duidelijk voorop staat. Wij zijn bijzonder tevreden met het resultaat.

Geen

Leon uit: Grave

30-05-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Positief was dat we snel samen een duidelijk beeld hadden hoe de gerenoveerde tuin er uit zou moeten gaan zien.

Lies uit: Malden

09-03-2016
7,7

Positieve ervaring:
Adequate uitvoering en klantvriendelijke benadering

Verbeterpunten:
Tekening niet op schaal hetgeen correctie nodig maakte en in eerste instantie niet zeer duidelijk bepantingsadvies ( conifeer op ZW)

Lisette uit: Nijmegen

30-12-2015

Positieve ervaring:
Dankzij Schraven Hoveniers is onze tuin veranderd van een dichtbegroeide jungle in een prettige open tuin met een speelse indeling.

Marianne(MJ) uit: Malden

01-12-2015

Positieve ervaring:
Nadat ik,via google mijn vraag gesteld had kreeg ik meteen en vlot antwoord. Er werd snel een offerte gemaakt,het was vlot en goed zaken doen.Er werd goed meegedacht op mijn renovatie plannen, en zinvolle aanvullingen gegeven. Ook op de uitvoering heb ik weinig aan te merken. Ik ben tevreden met het resultaat. Toen na een nacht storm een stukje van een afdak begon te klapperen, heb ik via de mail meteen om een oplossing gevraagd.De volgende dag is dat ook meteen geregeld. Goeie service . Betrouwbaar.
Prettige hoveniers die de klus kwamen klaren. Niets op aan te merken.

Geen

Peter en Terese uit: Nijmegen

19-11-2015

Ik ben: een vaste klant

Jan uit: Wijchen

12-11-2015
9,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Het meedenken over het ontwerp en aanpassingen in de loop van de realisatie pakte prima uit. De keuze voor de beplanting, kleurstelling en vriendelijkheid voor vogels en insecten in de nieuwe tuin is geweldig. Het ontwerp, met virtuele diepte aanbrengen en leuke kijkhoeken vanuit alle gezichtspunten is boven verwachting. De keuze voor de led-verlichting geeft een feeƫrieke uitstraling in de avond en ook dan is de tuin nog een pracht om te zien.
De ontwerpers hebben voor ons een topprestatie geleverd en Johan is een op en top vakman met liefde voor zijn vak bij het realiseren van wat bedacht is. Daarnaast mag het hele team wel een compliment hebben voor de ontspannen samenwerking waarmee het van begin tot het einde is verlopen. Prettige en vriendelijke mensen om over de vloer cq in je tuin te hebben. Ik kan niet anders zeggen dan een echte aanrader.

Ik kan ze niet noemen.