Beoordelingen Scholts Changing

Jeroen uit: Arnhem

02-11-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Training / managementdevelopment, Teamcoaching

Positieve ervaring:
Sonja weet een groep goed te begeleiden en te zorgen dat de juiste basis wordt gelegd voor de benodigde kennis over het onderwerp van de training.

Henno uit: Nijmegen

30-10-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Training / managementdevelopment, Teamcoaching

Positieve ervaring:
Erg goed! Ik en mijn collega's hebben heel veel inzicht gekregen hoe wij moeten omgaan met personen met een andere "kleur"!

Marga uit: Nijmegen

7,4

Ik heb gebruikt gemaakt van: Teamcoaching

Positieve ervaring:
Ik vond de sfeer en de persoonlijke benadering heel prettig. Het was fijn om deze training te doen met collega's die altijd al in een goede sfeer met elkaar samenwerken. Daardoor durfde iedereen gerichte vragen te stellen en met eigen voorbeelden te komen.

Tips/ verbeterpunten:
De opdrachten voor het huiswerk bleken niet altijd even duidelijk. Dit gaf nogal eens verwarring.
Maar tijdens de bijeenkomst kwam dat altijd weer goed.

Ine uit: Arnhem

Ik heb gebruikt gemaakt van: Teamcoaching

Positieve ervaring:
De training was leerzaam, effectief, interactief en werkte enthousiasmerend.

Mirna uit: Veenendaal

Positieve ervaring:
Interessant om inzicht te krijgen in de drijfveren van anderen en mezelf. Tevens eigen overtuigingen duidelijk gekregen. Het geeft meer zelfvertrouwen en aanbevelingen om mezelf verder te ontwikkelen.

Tips/ verbeterpunten:
Tips: beter de zinnen afmaken.

Michel uit: Arnhem

25-10-2017

Positieve ervaring:
Interessante en leuke verrijking van kennis om je gesprekspartner in te schatten en te benaderen.

Miranda uit: Amerongen

23-10-2017

Ik ben: Deelnemer

Ik heb gebruikt gemaakt van: Loopbaanbegeleiding

Positieve ervaring:
Sonja weet je aan te zetten tot kritisch nadenken en weet de vinger op de juiste plek te leggen.

Femke uit: Boxmeer

23-10-2017

Ik ben: Deelnemer

Ik heb gebruikt gemaakt van: Individuele coaching

Positieve ervaring:
Sonja wist me met de juiste vragen te 'prikkelen', zodat ik mooie stappen in mijn eigen ontwikkeling en die van mijn bedrijf heb kunnen zetten. Het persoonlijk drijfverenprofiel gaf daarbij een goed inzicht in mijn persoonlijke voorkeuren en daaruit voortkomend gedrag. Goed om me daar bewust van te zijn en er vervolgens mee aan de slag te gaan. Sonja is sterk in analyse en de koppeling naar de praktijk.

Bert uit: Wanroij

10-10-2017

Ik ben: Opdrachtgever / bedrijf

Ik heb gebruikt gemaakt van: Individuele coaching, Loopbaanbegeleiding

Positieve ervaring:
Wij hebben Scholts Changing opdracht gegeven medewerkers te begeleiden en te coachen naar ander werk. Werk dat aansluit bij hun kracht, kernkwaliteit en behoeften. De brede ervaring van mw. Scholts en haar grote netwerk vormen het fundament voor een adequaat traject.