Beoordelingen Scholts Changing

20-03-2017

Ik ben: Opdrachtgever / bedrijf

Ik heb gebruikt gemaakt van: Training / managementdevelopment

Positieve ervaring:
De gesprekstechnieken waren voor de deelnemers een eyeopener. Confronterend voor de meesten deelnemers, maar met de aangereikte handvaten door Sonja werden de gesprekstechnieken praktisch toepasbaar. Deze training smaakte naar meer.

Gerrit uit: Nijmegen

7,4

Positieve ervaring:
Sonja is een prettige vrouw, scherp in de analyse en feedback, ik kon daar goed mee verder!

Miranda uit: Amerongen

Positieve ervaring:
Sonja heeft me geholpen inzicht ter krijgen in mijn eigen overtuigingen en belemmeringen. Door dit inzicht kan ik mezelf beter sturen. Zij maakt hierbij gebruik van profile dynamics. Dit vond ik een waardevol hulpmiddel.

Tips/ verbeterpunten:
Ik heb geen verbeterpunten.

Ronald uit: Nijmegen

Ik ben: Deelnemer

Ik heb gebruikt gemaakt van: Training / managementdevelopment, Individuele coaching

Positieve ervaring:
Uit mijn comfort-zone komen, maar ook leren hoe ik anderen (positief) eruit krijg. Een must voor iedereen die leiding geeft of wil geven.

Lenie uit: Regio Zuid-Oost Brabant

01-07-2016
7,0

Ik ben: Opdrachtgever / bedrijf

Paul uit: Helmond

Positieve ervaring:
Sonja heeft een plezierige manier van werken. Ze zet je aan het denken, vraagt door en indien nodig confronteert ze, reikt nieuwe inzichten aan en geeft je tips over de nieuwe aanpak.

Rosie uit: Helmond

Positieve ervaring:
Goede en deskundige coaching, veel goede tips en adviezen gekregen, ook goede vragen waardoor je vanuit een andere kant een situatie bekijkt, rustige en vriendelijke benadering, fijne communicatie, de tijdsduur van de gesprekken is prettig om eens goed dingen te kunnen bespreken. De coaching heeft me echt geholpen!

Tips/ verbeterpunten:
Ga zo door!!

Sanne uit: Wijchen

Positieve ervaring:
Het coachingstraject heeft mij enorm geholpen.
Hierdoor sta ik nu waar ik sta, ik ben er nog niet. Want er zijn altijd verbeterpuntjes en zwakke momenten, maar die ga ik met frisse moed aan.

Ingrid uit: Wijchen

01-12-2015

Positieve ervaring:
Ik heb heel veel aan de individuele coaching gehad. Sonja heeft een persoonlijke en deskundige benadering. Ze weet waar ze het over heeft, kan goed inschatten welke richting er opgegaan moet worden en gebruikt hierbij veel ervaring gekoppeld aan theorie.

Heel prettig én professioneel dus!