Beoordelingen Scholts Changing

Ik heb gebruikt gemaakt van: Training / managementdevelopment, Teamcoaching

Sjanne uit: Nijmegen

23-07-2018

Positieve ervaring:
Professionele en persoonsgerichte begeleiding. Ik heb ontzettend veel van Sonja geleerd over drijfveren, energiemanagement en praktische handvatten om hier vorm aan te geven.

Hester uit: Arnhem

22-07-2018

Positieve ervaring:
Sonja heeft vanuit haar deskundigheid de ruimte om te bekijken wat het beste bij je past. Ze geeft adviezen op maat en algemene educatie daar waar kan. Zo werden de groepsdagen afgewisseld met individuele coachingsgesprekken waardoor een brede ontwikkelingsmogelijkheid ontstond.

Tips/ verbeterpunten:
De bespreking van alle drijfverenprofielen van alle deelnemers was wat langdradig. Hiervoor zou je wellicht een andere methode voor kunnen bedenken.

Marlien uit: Nijmegen

19-07-2018

Ik ben: Medewerker

Positieve ervaring:
Het was een zeer waardevolle ervaring, de drijfverenanalyse! Heeft veel inzicht gegeven en praktische handvatten om met mensen met andere kleuren om te gaan. Sonja speelt goed in op de groep, was erg flexibel en daagt op een leuke manier uit.

Anja uit: Nijmegen

12-07-2018

Positieve ervaring:
Ik heb veel gehad aan de profile dynamics. Hierdoor ben ik meer te weten gekomen over mijn persoonlijkheid, wat mij drijft en wat mij afremt.

Bas uit: Hilversum

10-07-2018
7,6

Ik ben: Opdrachtgever / bedrijf

Ik heb gebruikt gemaakt van: Teamcoaching, Individuele coaching

Positieve ervaring:
Naast persoonlijk leiderschap heb ik de teambuiding sessies als zeer positief ervaren. Het heeft mijn team een hoop inzichten geven en heeft de samenwerking veel verbeterd.

Tips/ verbeterpunten:
Nog duidelijker neerzetten wat het doel is met een bepaald onderdeel. Mensen ervaren de aanpak soms als warrig of met te weinig structuur.

Lenneke uit: Wassenaar

Debbie uit: Eindhoven

21-06-2018

Ik ben: Medewerker

Positieve ervaring:
Sonja legt heel snel een vinger op de zere plek, zonder hier een oordeel over te vellen. Ze heeft me inzicht gegeven in mezelf en hoe ik ben in relatie tot anderen. Ik herken die patronen nu veel beter en ben daardoor ook beter in staat ze om te buigen als dat nodig is. Verder vind ik Sonja als mens heel prettig om mee samen te werken. Ze is empathisch maar ook duidelijk wanneer dat nodig is.

Boy uit: Arnhem

02-11-2017