Beoordelingen Schipper Kozijnen BV

8,3
869 beoordelingen
  • Showroom 8,2
  • Advies en verkoop 8,3
  • Behandeling van uw order na opdracht 8,0
  • Montage 8,6
  • Nazorg en service 7,9
  • Kwaliteit van de producten 8,6
  • Afspraken nakomen 8,1
  • Telefonische bereikbaarheid 8,3
  • Kennis en vakmanschap 8,7
  • Betrouwbaarheid 8,4
  • Levertijd 8,0
  • Totaal oordeel 8,3
1 t/m 10 van 869 beoordelingen

Eric uit: Alphen aan den Rijn

16-02-2018
1,8

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Aluminium kozijnen

Positieve ervaring:
Na vijf jaar zijn de ijzeren (!) wieltjes van de schuifpui verroest en Schipper weigert deze te vervangen.
Weg blijven bij deze tent.

Aanbeveling: nee

Anja uit: Lelystad

15-02-2018
9,8

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Tuindeuren

Positieve ervaring:
Goede service, prettige attente werklui.

Verbeterpunten/ tips: :
haal die flauwe stelling hierboven weg, slaat nergens op!
vraag niet om een kwaliteitsoordeel aan leken.
Rekening mag van mij gespecifiseerder

Aanbeveling: ja

Nico uit: Den Helder

14-02-2018
7,5

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen

Positieve ervaring:
Goed advies door Ronald Goedhart, vakkundige montage.
Maar dat ik nu al weken wacht op afsluitbare raamboompjes geeft geen pas.

Verbeterpunten/ tips: :
Betere aftersales

Aanbeveling: ja

Hans uit: Zwolle

12-02-2018
2,4

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met vestiging: Zwolle

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Voordeuren

Positieve ervaring:
mooie showroom, prettige medewerkers in showroom, meedenkend.

Verbeterpunten/ tips: :
2e helft december 2017 zijn 16 kozijnen en deuren in ons nieuwbouwhuis geplaatst. Hier is het nodige fout gegaan, productiefouten, glas dat nog niet geleverd kon worden, deuren die niet goed sluiten, ramen die niet kunnen kantelen, glaslatten die er niet netjes in zitten, kiep/kantelraam dat aan verkeerde kant zit, etc.

Hier is de nodige communicatie over geweest, ook naar management en directie van Schipper. De verkoopafdeling (showroom Zwolle) heeft ons goed ondersteund, uit de rest van de organisatie hebben we niets vernomen.

Nu zijn we 6 weken verder en zitten nog steeds met een kozijn dat er nog weer uit moet en vernieuwd moet worden en alle verdere kwalitatieve problemen van de oplevering. Er is nog niets ondernomen.

Als je als bedrijf zo veel fouten maakt zou je toch verwachten dat je er bovenop zit om de frustratie bij de klant op te gaan lossen. Helaas, …. Je verneemt niets. Men maakt geen restpuntenlijst, komt niet langs, er komt niet één telefoontje of mail. NIETS. Al ruim 6 weken lang niets.
Er is geen kwaliteitscontrole en follow up.

Van mijn kant is er weer gereageerd naar management en directie, maar ook dat helpt niet.

Over ruim 2 weken wordt de woning door de aannemer opgeleverd en zitten we met planken in de kozijnen, kunnen we delen niet behangen, omdat er nog een nieuw kozijn in moet.
Onbegrijpelijk dat er niet 1 telefoontje af kan. Na vijf en een halve maand na bestelling is het klaarblijkelijk nog steeds niet mogelijk om het ontbrekende glas te leveren !

Hans Ruiken,
Westenholterweg 122, Zwolle.

Aanbeveling: nee

Gerrie uit: Bilthoven

02-02-2018
8,6

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Amstelveen

De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien

Positieve ervaring:
prettige en kundige mensen.

Aanbeveling: ja

Hilda uit: Haren

01-02-2018
8,7

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Groningen

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen

Positieve ervaring:
Het is allemaal zeer goed en prettig gegaan.
Ik ben zeer tevreden over alles

Aanbeveling: ja

Jerry uit: Alkmaar

30-01-2018
9,9

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Overig

De aankoop betreft overig, namelijk: Renovatie dakkapel

Positieve ervaring:
Zeer professioneel en klantvriendelijk. Heel tevreden met het resultaat. Aanrader.

Aanbeveling: ja

Johan uit: Koog ad Zaan

29-01-2018
8,9

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien

Positieve ervaring:
Goed advies en keurig geplaatste schuifpui door vriendelijk personeel.

Aanbeveling: ja

Wendy uit: Nieuwerkerk Ad IJssel

25-01-2018
3,0

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien

Positieve ervaring:
Op dit moment hebben wij alles behalve positive ervaring. Er wordt meerdere keren beloofd terug gebeld te worden, wat elke keer niet gebeurd. We moeten overal zelf achteraan bellen. Er wordt geen gehoor gegeven aan onze klachten over onze schuifpui, ook op emails wordt niet gereageerd.
Uitermate slechte nazorg!!! Inmiddels zitten we al 3 weken met een deur die niet meer open kan.

Verbeterpunten/ tips: :
De afhandeling van defecten en klachten kan veel en veel beter.
Communicatie is alles en zo te lezen zijn wij niet de enigen.

Aanbeveling: nee

23-01-2018
3,3

Ik ben: een nieuwe klant

Contact met vestiging: Opmeer

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen

Positieve ervaring:
Moet al meer dan 3 maanden op afhandeling van ons project wachten.
Moet er zelf achteraan bellen.
Men durft niet te reageren op klachten.
Kortom ik voel me als klant niet serieus genomen.
Denk ook niet dat met dit commentaar iets gedaan wordt.
Zal zeker geen aanbevelingen doen om met jullie in zee te gaan

Aanbeveling: nee