Beoordelingen Schipper Kozijnen BV

20-02-2019

Contact met vestiging: Amstelveen

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Voordeuren

Positieve ervaring:
In de showroom goed geholpen, vakmensen twee dagen over de vloer gehad met als resultaat een prachtige gevel. Veel complimenten uit de buurt ook met name over de monumentgroene deuren. Kortom wij zijn blij met de enorme verbetering aan ons huis.. met hartelijke dank.

Ga zo door.

Robert uit: Gouda

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
vakkundig gewerkt. professioneel advies en netjes afgewerkt.
Dus erg tevreden!

Lizzet uit: Heiloo

9,5

De aankoop betreft: Aluminium kozijnen

Positieve ervaring:
Er wordt netjes gewerkt en alles wordt keurig achter gelaten. Mooi kozijn, we zijn heel tevreden hoe het er allemaal uit ziet.

Zowie uit: Capelle aan den IJssel

Positieve ervaring:
De afspraken welke gemaakt zijn werden 100% nagekomen. Nederlandse vakmannen werken voor Schipper, dus geen taalbarriere en onduidelijke achtergrond van de werklui. Ondanks de priv├ębanden vind ik het zeer belangrijk dat er ook correct volgens afspraak geleverd wordt, en dat is gedaan. Het is notabene nog steeds een investering waar we over praten. Gezien mijn werkgebied als importeur elektrisch gereedschap voor bouw en industrie weet ik waar het fout gaat met onkundig personeel tegenwoordig. Bij Schipper is dit niet het geval!

Verbeterpunten/ tips: :
Geen negatief punt te bedenken, dus ook geen verbeterpunt van mijn kant.

G.

02-01-2019

De aankoop betreft: Voordeuren

Positieve ervaring:
Door een onverwachte verhuizing heb ik mijn bestelde voordeur moeten annuleren. Schipper Kozijnen heeft begripvol gereageerd en de annulering naar alle tevredenheid afgehandeld.

Jaap uit: Rotterdam

Contact met vestiging: Amstelveen

G.T. uit: Heerhugowaard

21-11-2018

Positieve ervaring:
Hoge kwaliteit kozijnen, geplaatst door klant vriendelijke vakmensen.

Levertijd is lang.

Herbert uit: Wormer

21-11-2018
8,2

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Voordeuren

Positieve ervaring:
Ik heb het hele traject, van offerte tot oplevering, als plezierig ervaren. De afdeling verkoop en de projectleider hebben mij goed geadviseerd op basis van mijn wensen. De monteurs waren vriendelijk en werkten snel, vakkundig en netjes, met voldoende maatregelen om eventuele schade aan het interieur te voorkomen en indien nodig te herstellen. Hier en daar werd zelfs iets extra's gedaan om het geheel nog fraaier te maken, wat ik erg attent vond. Er werd duidelijk gecommuniceerd en afspraken werden goed nagekomen. De ramen en deuren zijn prachtig, de wat lange levertijd had ik er graag voor over. Ook m'n complimenten voor het fraaie metselwerk. Ik ben overigens niet de enige die enthousiast is; de buren merkten op dat m'n huis meteen twee keer zo veel waard is...

Verbeterpunten/ tips: :
De tekeningen in de offerte waren niet helemaal op schaal (hoogte t.o.v. breedte - ik vermoed door een stretch functie in het tekenprogramma), wat kan leiden tot een vertekend beeld van het werkelijke eindresultaat. Dit is overigens bij het inmeten duidelijk geworden en door een paar extra raamstijlen is het eindproduct volkomen naar wens. Beter zou zijn om de tekeningen vanaf het begin op schaal weer te geven, om mogelijke teleurstellingen achteraf te voorkomen. Verder lijkt het mij allemaal prima in orde.