Beoordelingen Schipper Kozijnen BV

• Levertijd 8,0

Ton uit: Julianadorp

De aankoop betreft: Voordeuren

Positieve ervaring:
Goede offerte/prijs/kwaliteit, alles is gelopen zoals gepland,
Netjes opgeleverd/gemonteerd.

A.G.A. uit: De Rijp

9,5

Positieve ervaring:
Reeds in 1989 zijn wij op bezoek geweest bij de showroom in Opmeer. Deze was nog veel kleiner dan de huidige, maar gaf ons toen reeds een goed gevoel betreffende kwaliteit. Niet zolang geleden besloten om de kozijnen te vervangen door kunststof. Eerste keuze voor ons was en is nog steeds Schipper kozijnen, mede vanwege het zeer goede werk door de, langzamerhand onze vaste, monteurs Klaas en Volkert.

Verbeterpunten/ tips: :
Op dit moment geen verbeterpunten paraat.

A.t. uit: Heerhugowaard

7,6

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Tuindeuren

Positieve ervaring:
Fijne medewerkers die het werk hebben uitgevoerd.

Verbeterpunten/ tips: :
Na telefonisch contact niet terug gebeld

martin uit: AMSTERDAM ZUIDOOST

23-09-2017

Contact met vestiging: Amstelveen

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Voordeuren

Betrouwbare zaak en vakmanschap

Verbeterpunten/ tips: :
Eerder reageren voor de planning van de werkzaamheden.,al is het maar om even contact te hebben. Ook de klanten hebben een agenda

Gerard uit: Oosterblokker

Positieve ervaring:
zeer goede service en advies bij aankoop
goede deskundige technici en snelle service

ga zo door

6,7

De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien, Voordeuren

Verbeterpunten/ tips: :
Er gaat nogal eens wat mis bij afdeling planning. Ook mistte ik adviezen omtrent de mogelijkheden, waardoor ik achteraf meer kosten kreeg dan voorzien vanwege een aanpassing : (

F. uit: Alkmaar

4,8

De aankoop betreft: Voordeuren

Positieve ervaring:
Ik heb plus minus 8 geleden mijn ramen met kunststof laten vervangen. Ik was zeer positief. De plaatsing liep zoals afgesproken was.

Verbeterpunten/ tips: :
Ik heb in april 2017 de showroom bezocht. Ik werd door een mederwerker geholpen, echter die mederwerker was ook te gelijk met een andere klant bezig. Ik vond het klant vriendelijk, want als voelde ik mij niet serieus genomen. Ook over de prijs maakt die medewerker een opmerking ik denkt dat u de deur in deze prijsklasse te duur is voor u. Ik vond dat echt niet kunnen, want hij weet mijn financiële situatie niet. Al met al vond ik deze medewerker onprofessioneel. Ik had besloten om mijn voordeur te bestellen. De bestelling is door een andere medewerker. Deze medewerker kent zijn vak en was zeer vriendelijk en gaf ook goed advies. Voor de eerste medewerker dient de klant niet op uiterlijk te beoordelen, maar zich professioneel op te stellen.

e uit: schiedam

6,9

Positieve ervaring:
de mensen die kwamen installeren kwamen met een andere betere en mooiere oplossing dan degene die het opgemeten had. Wel mooi geworden en geluid is minder en wind hoor je niet meer tegen het raam.
Als je vergelijkt met andere kozijnen in de wijk mooier geinstalleerd, vinden wij.

6,1

De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien, Voordeuren

communicatie.
Via mail entelefoon kan beter.

Nico uit: Harmelen

19-09-2017
2,8

De aankoop betreft: Kunststof kozijnen, Tuindeuren, Voordeuren

Positieve ervaring:
Schipper levert prima kozijnen en deuren, maar heeft in ons geval behoorlijk wat steken laten vallen..
Onze verbouwing heeft enorm vertraging opgelopen, omdat Schipper veel te laat, en na lang aandringen van onze aannemer, net voor de zomervakantie toch de kozijnen geplaatst heeft.
Daar zijn, tot overmaat van ramp, ook nog de verkeerde ventilatieroosters bij geleverd en de voordeur heeft een mankement.

Tot op heden zijn wij nog steeds in afwachting van de juiste roosters!!

Onze aannemer zit er regelmatig achteraan, maar daar trekt Schipper zich blijkelijk weinig van aan...
Wij zullen de volgende keer dus ook niet zo snel meer bij Schipper terugkomen, als we op de slaapkamers en zolder de kozijnen willen vervangen.

Het excuus is dat het zo druk is, maar dit heeft niks met drukte te maken, maar met een fatsoenlijke communicatie en een betere planning.

Update: Ik ben met 3 sterren nog veel te royaal. Nog steeds aan het wachten op ventilatieroosters, wat blijkbaar 3 maanden moet duren.
Daarnaast zouden ze de voordeur komen maken.
Ze waren zowaar op komen dagen, maar bleken geen of de verkeerde spullen bij zich te hebben.... hoe dom kun je zijn!!!!
Nu wil ook 1 van de ramen niet meer sluiten.
Ondertussen dus 3 ergernissen verder, maar nog steeds geen reactie of actie Schipper...

Wij zijn helemaal klaar met dit bedrijf en hun medewerkers.
1 ster is eigenlijk nog veel teveel!

Al het bovenstaande