Beoordelingen Schildersbedrijf W. van der Burgh BV

Desiree uit: Maasland

07-05-2015

Ik beoordeel als: bedrijf

Positieve ervaring:
Fijn bedrijf goede afspraken en kwaliteit

Willem-Jan uit: Vlaardingen

25-03-2015
9,8

Positieve ervaring:
Betrouwbare indruk, vakkundig werk, goede nazorg

P uit: Masland

11-03-2015
7,9

Positieve ervaring:
afspaak goed nagekomen en prima werk geleverd

Negatieve ervaring:
de arbeid lijkt te hoog ingeschat in de offerte

k.h. uit: 31546vd maassluis

10-02-2015

Positieve ervaring:
afspraken werden goed nagekomen. het personeel was zeer beleefd en vriendelijk. de werkzaamheden werden zonder rommel achter te laten uitgevoerd.
uw bedrijf verdient een dikke pluim!

Negatieve ervaring:
n.v.t.

Harry uit: Maassluis

05-02-2015
8,1

Ik beoordeel als: particulier

Andre uit: Hoenderberg( curacao)

26-09-2014

Ik beoordeel als: bedrijf

Positieve ervaring:
Hallo ja ik ken schildersbedrijven V D Burgh pas36 jaar ,en heb door de jaren heen het een en ander zien veranderen .
Mijn eerste kennismaking met het bedrijf was met vader Willem ik was toen 16 jaar ( 1978) en was werkzaam bij j.v.d.ham .
Wij moesten de zogende antennes met porseleinen potjes ( die. Geprijkt werden voor de brandweer ) van het dak halen ,net bij v.d.burgh brak zo'n porseleinen pot af en viel op de voorruit van de Mercedes van vader Willem .we waren allemaal niet blij maar vader Willem zei hey boy daar kan jij niks aan doen je werkgever zal er wel voor verzekerd zijn haha
Een paar jaar later ,inmiddels werkzaam bij j.f.buijnink , kwam ik terecht op het stort in Maassluis daar kwalijk ik de huidige Willem weer tegen ( we hadden ook bij elkaar in de klas gezeten op de caland lts.) hij was daar behanger .later heeft hij het bedrijf overgenomen en is het in een soort stroomversnelling geraakt ,hij heeft zelfs nog 2 jaar een aanneemmingsbedrijf gehad waar ook van deelmaakte
Hij groeide steeds door naar wat het nu is ik heb zelf vanaf 1994 een aannemingsbedrijf gehad en heb altijd fijn met iedereen kunnen samen werken ( voornamelijk met de glasafdeling ) en heb ervaring dat er goede en prettige vakmensen in dienst zijn .en als er iets was dan loste Willem dit wel op een tactische wijze op .
Ik zal hun nooit vergeten gr uit een zonnig ,mooi en gzlg curacao

Mark uit: Maasland

21-09-2014

Esther uit: Maassluis

19-09-2014

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden over Schildersbedrijf van der Burgh en het personeel. Ik zou zeggen ga door op deze weg.

corrinne uit: maasland

19-09-2014
8,1

Positieve ervaring:
Aardige, kundige mensen en mooi schilderwerk