Beoordelingen Schildersbedrijf van der Stelt VOF

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Eric uit: Wernhout

23-11-2017

Algehele mening:
Jeroen is een vriendelijke, hardwerkende, behulpzame schilder die zijn werk goed wil doen en ook goed doet en hij geeft ook goed advies en denkt mee.

A uit: Wagenberg

13-11-2017

Algehele mening:
Jeroen is even vakkundige professional met oog voor detail. Bovendien is hij correct in de omgang en beschikt hij over een gezonde dosis humor en vermogen tot relativeren

Sjaak uit: Etten-Leur

13-11-2017

Algehele mening:
Zoals altijd goed werk voor een eerlijke prijs!

Bram uit: Breda

31-10-2017
9,5

Algehele mening:
Bedrijf heeft snelle en heldere communicatie over de klus. In de uitvoering veel oog voor de kwaliteit.
Offerte komt ook goed overeen met de uiteindelijke kosten. Ik ben zeer tevreden en zal dit bedrijf ook voor vervolg klussen benaderen.

Martie uit: Baarle Nassau

23-10-2017
9,6

Algehele mening:
Netjes en goed geholpen naar mijn mening heb niet veel ervaring met schilderwerkzaamheden via offerte. Maar alles is netjes gedaan volgens mijn.

Marga en Riny uit: Sint Philipsland

11-09-2017

Algehele mening:
Voor de eerste keer kennis gemaakt met jullie bedrijf maar wat ons betreft zeker niet de laatste keer.
Jeroen luistert, werkt snel, precies, is klantvriendelijk, denkt positief / klantgericht mee.
Kortom ; van de eerste kennismaking tot het vertrek na gedane werkzaamheden als fijn ervaren !
Chapeau, tot de volgende keer (binnen) .

Henri uit: Oosterhout

06-09-2017

Algehele mening:
We hebben een goede samenwerking gehad waardoor het werk goed en in kort tijd bestek is gerealiseerd, alles is netjes afgewerkt en opgeruimd.

Leo uit: Teteringen

05-09-2017
9,6

Algehele mening:
Zeer tevreden, prima schilderwerk en ook veilig gewerkt met een steiger. Houtrot zorgvuldig gerepareerd en ook slechte balkonplanken vervangen.

K uit: Breda

11-08-2017
7,7

Frans uit: Den Hout

03-07-2017
9,8

Algehele mening:
Prima werk geleverd door Jeroen van der Stelt, vakkundig, denkt mee, klaar binnen de afgesproken tijd, werkt erg netjes.