Beoordelingen Schildersbedrijf van der Ploeg

• Vakmanschap 9,8

Bas uit: Amsterdam

07-09-2017
9,5

Dit schilderbedrijf is een oerdegelijk en 100% betrouwbaar bedrijf dat hart voor het ambacht en de klant heeft. De communicatie is goed, vriendelijk en duidelijk. Afspraak is altijd afspraak. Fouten worden zeer goed en correct opgelost. De prijsstelling is buitengewoon scherp en er wordt vakwerk geleverd. Schildersbedrijf Van der Ploeg kan ik iedereen zeer aanbevelen. Het is niet voor niets dat mijn hele straat inmiddels klant is geworden bij Van der Ploeg.

Ramon uit: Heiloo

10-08-2017
9,5

Ik kreeg van een vriend een zeer goede aanbeveling over dit schilderbedrijf. Na een telefoontje kwam de schilder zelf even langs om de klus op te nemen. De schilder gaf een zeer goed advies waar je als leek zijnde wat mee kunt, bij deze klus was latex spuiten en sauzen de perfecte combinatie voor een mooi resultaat. Ook het houtwerk moest aangepakt worden, de schilder vertelde ons eerlijk wat er aangepakt moest worden en wat nog wel even kon wachten en nog niet aan vervanging toe was. Al met al een zeer goede en eerlijke schilder die meedenkt en die op prijs en kwaliteit de juiste verhouding heeft.

Anne en Bart uit: Amsterdam

14-06-2017

Frank en Leo hebben behoorlijk wat schilderwerk bij ons gedaan, en van begin tot het eind is alles perfect verlopen. Echte vakmannen! Wij zijn zeer tevreden en ons huis staat er weer netjes en mooi bij.

Isaac uit: Baarn

12-06-2017

Een echte vakman. Punctueel, werkt netjes, snel en komt zijn afspraken na.Het huis staat weer te glimmen!

Martijn uit: Limmen

06-06-2017

Schildersbedrijf van der ploeg zijn vakkundige mensen met oog voor detail. Ze komen hun afspraken na, denken met je mee en geven een eerlijk advies.

Freek uit: Alkmaar

05-06-2017

Schildersbedrijf van der Ploeg is een zeer professioneel en vakkundige partner. Van der Ploeg heeft voor ons de gehele woning van top tot teen onderhanden genomen en het resultaat mag er zijn! Ze denken mee en geven passend advies over alle mogelijkheden. Het werk wat ze afleveren is super! Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan!

Fam. Riemeijer.