Beoordelingen Schildersbedrijf Tjalle Brouwer

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,7

Jelle uit: Amersfoort

08-08-2017

Algehele mening:
Tjalle heeft samen met zijn medewerkers uitstekend werk verricht aan onze woning. Het contact was steeds plezierig en de schilders waren niet alleen vriendelijk maar ook zeer vakkundig en professioneel. Dankjewel Frans! Er werd erg netjes gewerkt en alles in goed overleg. Dank jullie wel.

Simon uit: Amersfoort

14-07-2017

Marijn uit: Amersfoort

04-07-2017
8,5

Algehele mening:
De schilders nemen de tijd om het werk kwalitatief goed uit te voeren en het resultaat is dan ook erg netjes geworden. Het contact verliep soepel en de schilders zijn klantvriendelijk.

Froukjen uit: Amersfoort

03-07-2017

Algehele mening:
Schildersbedrijf TJalle Brouwer heeft het werk keurig afgeleverd en ook volgens offerte. De schilder werkte netjes, ordelijk en zeer klantvriendelijk met hart voor zijn vak.

Cynthia uit: Baarn

03-07-2017

Algehele mening:
Het was soms lastig in contact te komen, maar als er contact was verliep dat zeer goed. Afspraken werden in goed overleg gemaakt en nagekomen. De schilders werkten zorgvuldig en netjes, waren op tijd en prettig in de omgang. Het eindresultaat ziet er keurig uit.

Jeroen uit: Amersfoort

29-04-2017
9,5

Algehele mening:
Komen afspraken keurig na. Ook de kwaliteit van het werk zijn wij zeer over te spreken. Voor een volgende klus kloppen wij zeker weer aan!

Evelien uit: Amersfoort

17-03-2017

Algehele mening:
Vakkennis en advies in offertestadium gaven de doorslag om voor dit bedrijf te kiezen.
Erg fijn dat we op zeer korte termijn geholpen zijn.
Schilders werkten netjes en waren vriendelijk.

Henk uit: Amersfoort

01-02-2017

Goed snel en deskundig

Ellen uit: Amersfoort

24-08-2016

Algehele mening:
Schildersbedrijf Tjalle Brouwer beveel ik van harte aan.
Zeer klantvriendelijk en professioneel en een goede prijs kwaliteit verhouding en goede evt nazorg!

Folkert uit: Amersfoort

23-08-2016

Algehele mening:
Twee maal terug geweest om (hele) kleine zaken op te lossen. Ik ben niet makkelijk en/of snel tevreden en deze schilder past daar goed bij :)