Beoordelingen Schildersbedrijf Ronald Hulsebos

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Alex uit: Driebergen

10-07-2016
8,2

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: We waren bekend met Ronald en zijn vakmanschap

De overall ervaring is erg goed. Ronald was al klaar en had het schilderwerk opgeleverd alleen waren wij, toen wij eenmaal alles nogmaals goed hadden bekeken, nog niet helemaal tevreden. Ronald is toen nogmaals langsgekomen en heeft het goed opgelost.
Het enige mindere gevoel hebben we over de laatste dag. We hebben het gevoel dat er toen, omwille van de tijd, minder zorgvuldig is gewerkt. Ronald heeft al het houtwerk gespoten en het minder zorgvuldig uit zich vooral in de hoeveelheid sluier die we hadden in de keuken, op de oven en op de ramen aan de achterkant. Bij het schoonmaken kwamen we hierachter. En het 'even' schoonmaken met spiritus was een lastige klus.

Jos uit: Utrecht

11-03-2016

ik beveel Ronald Hulsebos van harte aan. Heeft ons huis geheel van buiten geschilderd met het Sikkens HuisSchilderPlan. begon met een zorgvuldige en duidelijke offerte. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Een echte ouderwetse vakschilder. Grondige voorbereiding. Neemt de tijd die nodig is. Schildert niet als het weer het niet toelaat. Werkt erg netjes (bijvoorbeeld geen radio). Als Ronald hulp inschakelt werkt met een net zo'n ervaren en prettige collega. Daarnaast heel coulant bij reparaties / nazorg.

Marian uit: Utrecht

24-10-2015

Hulsebos is een prettige, betrouwbare en deskundige schilder. Daarbij is de prijs-kwaliteit-verhouding van zijn werk goed. Hij legt tevoren precies uit wat hij gaat doen en komt dit na.Ook heeft hij enkele extra reparaties verricht na de constatering van houtrot. Het geleverde werk ziet er perfect uit. Kortom een zeer positieve ervaring en beoordeling van dit Schildersbedrijf!

Hay uit: Utrecht

22-10-2015

Het geheel hebben wij als een goede samenwerking ervaren.

Myriam uit: Utrecht

22-10-2015

Ronald levert erg mooi werk af en het contact met hem is prettig en goed. We bevelen hem zeker aan!

Jorrit uit: UTRECHT

21-10-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit van product en verwachte professionaliteit schilder

prima ervaring.
Duidelijke offerte, nakomen afspraken en belangrijkste goede kwaliteit geleverd

Flora uit: Utrecht

20-10-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik koos voor Ronald Hulsebos en hij werkt met Sikkens

Ronald is een zeer nette en hard werkende vakman. Nooit enige problemen gehad, altijd keurig en secuur. Laat alles netjes achter en is altijd vriendelijk. Ik vertrouw hem volledig (heeft onze huissleutel en kan dus aan het werk, ook als wij er niet zijn).
Ander pluspunt: rookt niet en heeft fijne mede-schilders (voor grotere klussen).
Enig verbeterpuntje: kan soms wat lastig bereikbaar zijn (voor een nieuwe afspraak/klus), maar komt afspraken wel altijd na (muv overmacht door weersomstandigheden)!

Tri uit: Maarssen

27-02-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goed kwaliteit en een goede prijs

Ronald is een nette en betrouwbare schilder.
Levert goed werk en gebruikt goede verf.
Is ook goed in nazorg. We hadden een deur waar strepen na verloop van tijd zichtbaar waren. Is terug gekomen en heeft het netjes opgelost!

John uit: Utrecht

03-12-2014

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ronald is een gigant!

Arnold uit: Maarssenbroek

30-11-2014
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit hoog!

Nette mensen die rustig en netjes hun werk doen.
Ik heb sikkens Utrecht gebeld voor een goed bedrijf.
Omdat wij slechte ervaringen hebben gehad.
Daarom hebben wij geen Prijs / kwaliteitsverhouding .
Let op GOEDKOOP IS DUURKOOP !!