Beoordelingen Schildersbedrijf Rolf van Kluijve

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Familie uit: Utrecht

29-10-2017

Algehele mening:
Erg aardig, netjes en professioneel

Paul uit: Hilversum

21-10-2017

Algehele mening:
Aangenomen werk via aannemer Dennie Sterk. Werkte samen met collega Eric Vollenbroek. Een goed op elkaar ingespeeld team. Stipt, flexibel, betrouwbaar. Gestage en gestructureerde werkers, echte vakmensen. Het resultaat mag er zijn. En prettig in de omgang: ook niet onbelangrijk als je de schilder een week over de vloer hebt. In 1 woord: top!

Siska uit: Maarssen

03-10-2017
9,8

Algehele mening:
Klantgericht, klantvriendelijk, nakomen van afspraken, goede prijs-kwaliteit verhouding; extraatje toegevoegd (kit-afwerking bij plinten), snel en accuraat

nico uit: Loosdrecht

30-09-2017

Algehele mening:
Het schildersbedrijf heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Hij heeft bij ons vertrouwen gewekt. We zijn in de schilderperiode met vakantie geweest. Zij hebben onze sleutel gekregen. Zonder ons is dat probleemloos verlopen. Naast het goede schilderwerk hebben ze nog enkele kleine gebreken verholpen, zonder daarvoor extra iets te rekenen. Voor ons krijgen ze een 10

Carla uit: Utrecht

24-09-2017

Algehele mening:
Rolf en Eric hebben heel vakkundig en mooi ons huis geschilderd. Ze werken snel, goed, netjes, zijn prettig in de omgang en alle afspraken zijn nagekomen. Ze startten zelfs precies op de eerder afgesproken datum. Kortom: van harte aanbevolen!

Dennis uit: Twello

07-09-2017

Algehele mening:
Rolf combineert vakmanschap en passie. Wanneer ik een schilderklus heb dan vertrouw ik blind door de reeds jaren lange ervaring op de kennis en kunde van Rolf. Ik beveel Rolf van harte dan ook aan!

Arnoud uit: Hilversum

09-08-2017
9,9

Algehele mening:
Afgelopen week hebben Rolf en Eric bij ons geschilderd. Diverse houtrot reparaties, kleine bijkomende werkzaamheden en uiteraard het schilderwerk zijn vakkundig, snel en uitzonderlijk netjes uitgevoerd. Heldere communicatie over meerwerk, extra kosten en tijdsbesteding. Al met al zéér tevreden en kan iedereen Rolf en Eric aanbevelen.

Lia uit: Hilversum

07-08-2017

Algehele mening:
fraai resultaat, nette uitvoering van de werkzaamheden, ik ben tevreden!

Ria uit: Hilversum

29-07-2017

Algehele mening:
Keurig gewerkt. Vriendelijk.bereidt om vragen te beantwoorden/te adviseren en heeft nav vragen die ik had zomaar kleine dingetjes extra gedaan.
Door drukte vooraf even vergeten terug te bellen voor afspraak te maken maar verontschuldigde hiervoor, heel netjes (geen haastklus bij mij dus ik begrijp het ) ikzelf zou het prettiger als de offerte iets uitgebreider omschreven maar hij was wel keurig opgesteld. Gezellig en mag bij een evt volgende klus zeker terug komen.

Ruben uit: Huizen

28-07-2017

Algehele mening:
Een zeer vakkundig bedrijf. Keurige schilders, gezellig om ze over de vloer te hebben! Top werk afgeleverd, wat wil een mens nog meer ;-)
Prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed.