Beoordelingen Schildersbedrijf Molenaar

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,7

Fia uit: Apeldoorn

19-05-2017

Algehele mening:
Jan is een vriendelijke en deskundige schilder, die goed meedenkt en met goede, duurzame en betaalbare oplossingen komt.

Jos uit: Apeldoorn

18-11-2016

Algehele mening:
Onderhoudsbedrijf Jan Molenaar is zeer deskundig en lost onverwachte zaken vakkundig op met structurele oplossingen. Jan is klantgericht, denkt mee en levert uitstekend werk af, óók voor het meerwerk met daaraan verbonden zeer acceptabele kosten. Wij hebben een zeer prettige ervaring.

John uit: Apeldoorn

09-02-2016

Algehele mening:
We hebben een zeer prettige ervaring met schilders bedrijf Molenaar. Jan geeft goed advies, werkt zeer nauwkeurig en netjes. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom aan bevelingswaardig!

Lonneke uit: Apeldoorn

14-08-2015

Algehele mening:
Goede communicatie. Zelfs nog extra werkzaamheden uitgevoerd zonder, dat we direct geconfronteerd werden met prijsverhoging. Meedenken met de klant. Zeer tevreden.

E. uit: Twello

17-07-2015

Algehele mening:
Een uitstekende vakman ; hij heeft ons hele huis gekeimd op een professionele manier en het resultaat is prachtig ! Wij zijn zeer tevreden
Over de manier waarop de heer Molenaar werkt en hoe hij met de klant omgaat.

Michel uit: Apeldoorn

14-07-2015

Algehele mening:
Jan is een vriendelijke correcte schilder die zijn afspraken nakomt. Goed werk levert tegen een concurrerende prijs. Een aanrader als u nog een schilder zoekt. Service staat bij hem hoog in het vaandel. Bij ons mag hij zeker terugkomen voor een volgende schildersklus.

K. uit: Apeldoorn

14-07-2015
7,2

Algehele mening:
Goed werk voor een redelijke prijs.
Heeft ruim de tijd genomen om alles te bekijken en offerte voor te bereiden.