Beoordelingen Schildersbedrijf Meulenberg

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,6

Maurice uit: Heerlen

20-05-2017

Algehele mening:
Sympathieke medewerkers(sters)die meedachten en heel goede adviezen gaven. Afspraken werden stipt nageleefd. Het werk dat ze geleverd hebben is een dikke pluim waard. Het ziet er allemaal prachtig uit. Kan dit bedrijf aan iedereen adviseren. Hier krijg je geen spijt van.

nicole uit: munstergeleen

21-01-2017

Algehele mening:
topservice en vakmanschap op topniveau

Danielle en Albert uit: Weert

22-11-2016

Algehele mening:
Hele goede ervaring,deskundigheid en advies.
Vakkundigheid hoog in het vaandel staan.
Doordat we elkaar al wat jaren kennen,Weten we dat we op je kunnen vertrouwen

harry - margriet uit: kerkrade

04-11-2016

Algehele mening:
ik verheug me nu al op de volgende werkfase.

Kim uit: Hulsberg

01-11-2016

Algehele mening:
Professioneel, klantvriendelijk, kwaliteit van werk en goede prijs, top bedrijf!

Ivo uit: Voerendaal

26-10-2016

Algehele mening:
Voor onze trap enkele offertes aangevraagd m.b.t. het schilderwerk. Schilderbedrijf Meulenberg kwam qua prijs ver onder de andere bedrijven uit. Keurig te woord gestaan tijdens het telefonisch contact en uiterst kundige en vriendelijke uitleg tijdens het kijkbezoek.

Er werd tijdens het schilderen van onze trap uitermate netjes gewerkt en de afwerking is TOP. Niets meer dan lof voor dit schildersbedrijf die wij zeker voor al onze andere klussen zullen benaderen.

Pia uit: EIJGELSHOVEN

17-10-2016

Algehele mening:
Door eerlijk te zijn bij iemand die er geen verstand van heeft heb ik gekozen voor dit bedrijf

Heather uit: Geleen

20-09-2016

Algehele mening:
Het waren prettige mensen om in en om ons huis te hebben. Zij hebben zeer netjes gewerkt en droegen oplossingen aan die hebben geleid tot een goed resultaat. Wij zijn zeer tevreden en laten ook het binnenwerk door schildersbedrijf Meulenberg doen!

Tiny uit: Nuth

19-09-2016
9,9

Algehele mening:
Schildersbedrijf Meulenberg geeft duidelijk blijk van en goede visie, levert vakwerk en verlaat de werkplek netjes en opgeruimd.

Eric uit: Heerlen

19-09-2016

Algehele mening:
Perfect werk ! Zeer tevreden over alle geboden service.